eitaa logo
دانلود
هدایت شده از کاش‌ابر‌بودم.
آدم‌هایی که با یک دست رانندگی می‌کنن و با اون‌یکی دستشون پرچم می‌گیرن>>>>>🥹
23 . فروردین
برای من بزرگ شدن بدترین خواسته ای بود که از خدا داشتم .
تو کجای قصه ای ؟ کافیه بگی ، باهم فرار میکنیم از این شهر ساختگی .
از ته دلم میخواد الان همه چیو ول کنم پاشم برم شیراز ((:
-
Diary
...
راه جدید میخوام خدا جونم