eitaa logo
[دیـمــا]
65 دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
371 ویدیو
7 فایل
📌ممکنه با رگباری از پیام مواجه شید! 《من یه کیوی ام که به کیوَمم نیست.》 اگه گذر دباغتون به پوستخانه افتاد: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_9dp47y6&btn=دیما.
مشاهده در ایتا
دانلود
اینجا روضه اش اینحوریه که تا گرم میشی و میخوای گریه کنی میگه علی لعنته الله علی القوم الظالمین و روضه تموم‌میشه🗿
تازه چراغارو هم‌خانومش‌نمیکنن باید مثل ماهی مرده زل بزنی تو چشم جلوییت گریه کنی
منو ببرید شاهرود‌چیز دیگه ای نمیخوام
با این حال، ممنونم از خدا که امسال هم صدای بابابزرگمو از میکروفونای حسینیه میشنوم(:
ایخدا
[دیـمــا]
ایخدا
یه اهریمن هم بهمون زا نمیزنه اه
🛐