هدایت شده از الوُجوم ؛
میخوام برم مجلس آقا پناهی بخونه مونده روی زمین پیکر تو رها بخونه و بمیرم بخونه و جونم دربیاد بخونه خون گریه کنم برات
[دیـمــا]
میخوام برم مجلس آقا پناهی بخونه مونده روی زمین پیکر تو رها بخونه و بمیرم بخونه و جونم دربیاد بخونه خ
منم همینطور. واقعا منم همینطور.
واقعا اونجا شاید اونقدری که من میگم وحشتناک نباشه ولی واقعنی اگه بیشتر از دو روز اونجا بمونم میتونم برم طویله گوسفندارو به تیمارستان شخصی خودم تبدیل کنم