eitaa logo
• دانشجو معلم انقلابی •
1.9هزار دنبال‌کننده
3هزار عکس
650 ویدیو
56 فایل
✨ دانشجو مؤذن جامعه است، اگر خواب بماند نماز امت قضا می‌شود. " شهيد دكتر بهشتی " 🔻 کانال رسمی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی حوزه بقیه الله(عج) •برادران• ارتباط: @admin_dme
مشاهده در ایتا
دانلود
📍مراسم تودیع و معارفه مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی ---------------------------- ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...⬇️ https://yek.link/arman_khr ----------------------------- 🆔 @arman_khr
🇮🇷روایتی از یک سفر 🇮🇷 راستش اول قصد خاصی نداشتم این خاطره را بنویسم، اما حس می‌کنم یک جورهایی خود حاج قاسم می‌خواست که بنویسم. بزار از اول توضیح بدم! برگردیم به دو سه هفته قبل، پوستر «راهیان مقاومت» رو ارسال کرده بودند و چون دقیق نخوانده بودم، فکر کردم مال راهیان نور هستش و از اونجایی که پارسال دو تا اردو برگزار شد با خودم گفتم دومیش رو میرم. گذشت از این ماجرا تا اینکه روز جمعه، اتفاقی رفتم بخش بایگانی تلگرام که دیدم یکی از بچه‌ها پیام داده که اردو راهیان مقاومت نمیایی؟ تازه فهمیدم ماجرا چی بوده اما خب ثبت‌نام اش تموم شده بود که با پیگیری دقیقه نود، عازم سفر شدم؛ اونجا بود که واقعاً حس کردم حاج قاسم امضا کرده و راهی شدم. این اولین سفر من به کرمان و مزار حاج قاسم بود و به همین خاطر تصمیم گرفتم خاطره‌اش را بنویسم. شنبه کوله و لوازم رو بستم و شب به دانشگاه رفتم و تا نصف شب خنده و شادی بین بچه ها حاکم بود و صبح زود هم با بدرقه مسئولان دانشگاه، از مزار شهدای گمنام سفر ما شروع شد. مسیر طولانی بود و با توقف‌های بین‌راهی برای نماز و غذا و اسنراحت گذشت تا اینکه نیمه‌شب به کرمان رسیدیم. بعد از استقرار در خوابگاه و کمی استراحت در خوابگاه ها بهمون گفتن روز بعد بیشتر زمان در اختیار خودمان هست. به‌همن دلیل در دانشگاه و بازار و غرفه ها گشتی زدیم، کمی خرید سوغاتی کرمان داشتیم و اطراف دانشگاه هم یه دوری زدیم و شب به خوابگاه برگشتیم و یه دست گل یا پوچ و استانبولی زدیم و بعدش خوابیدیم. روز بعد به سمت مزار حاج قاسم حرکت کردیم. فضای مسیر و موکب‌ها حال‌وهوای کربلا رو برامون زنده کرده بود و هوای بارانی کرمان حس و حال خاصی داشت که باعث شد زیارت مزار حاحی و رفقاش بسیار احساسی بشه. همان روز، به‌طور جالبی مجبور شدم ارائه درسی‌ام که ساعت ۱۰ داشتم و از قضا درباره اعتیاد هم بود رو داخل مسجد شهدای گمنام انجام بدم؛ اتفاقی عجیب اما به‌یادماندنی. بعد از نماز ظهر به دانشگاه برگشتیم و عصر به بیت زهرا رفتیم. برنامه با قرآن و خاطرات و روایاتی از حاج قاسم ادامه داشت. بعد از نماز جماعت، فالوده‌بستنی معروف کرمان و یه ساندویج را امتحان کردیم و تا پاسی از شب با بازی و خنده گذشت. صبح فرداش راه بازگشت رو در پیش گرفتیم. مسیر برگشت هم با توقف برای نماز و غذا گذشت تا حوالی نیمه‌شب که به مشهد رسیدیم. بعضی‌ها رفتند خانه و بعضی هن مثل من در مسجد دانشگاه موندیم. این سفر با همه فراز و فرودها و تلخی و شیرینی‌هایش به پایان رسید. من از حاج قاسم سلیمانی بابت این دعوت تشکر می‌کنم و اعتقاد دارم همه کسانی که در این اردو بودند، به نوعی بیمه حاج قاسم شدند و هستند. در پایان، این جمله حاج قاسم را به عنوان حسن‌ختام خاطره‌ام می‌نویسم: «برادران و خواهران عزیز ایرانی من، از اصول مراقبت کنید؛ اصول یعنی ولایت فقیه.» زمستان ۱۴۰۳ – اردو راهیان مقاومت ❤️ ─═┅═༅𖣔𖣔༅═┅┅─ ✨ کانال رسمی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان مشهد مقدس 🆔 https://eitaa.com/joinchat/1696923868C8c66fcc7d0
• دانشجو معلم انقلابی •
ما هرگز فراموش نخواهیم کرد… ⏳ شش روز تا حرکت کاروان فناورانه ـ زیارتی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیا
📍 💥 بنا بر اخرین هماهنگی های صورت گرفته با آموزش ( شهید خورشیدی و شهید بهشتی ) و همکاری این بزرگواران، امتحانات عملی در تاریخ اعزام، یعنی ( ۱۲ الی ۱۵) برگزار 💥
🔹️مسئول جدید بسیج دانشجویی خراسان رضوی معرفی شد. محسن ذاکریان به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی خراسان رضوی منصوب شد. ادامه خبر در : https://snn.ir/005eyW ----------------------------