"دختران اثرگزار ایران"
371 دنبال‌کننده
110 عکس
دختران اثرگزار بزرگ‌ترین اجتماع دخترانه‌ی کشور اینجا قراره شاهد اتفاقاتی متفاوت😌 💕از جنس دخترانه💕 برای اولین بار در ایران باشیم.🇮🇷 ⇣ ارتباط با ما: @admin_asargozar
از این رفاقت‌های اثر گذار روزی همتون...🙃 🌸@dokhtarane_asargozar🌸
🦋 ی اولین روز همایش دختران اثر گزار جوان، نور امید ایران 🍃 چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ 🍃مجموعه تفریحی گوهر پارک سیرجان 🌸@dokhtarane_asargozar🌸
37.95M حجم رسانه بالاست
🦋 همایش دختران حاج قاسم و بازدید از گوهر پارک سیرجان 🍃 پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 🍃مجتمع گوهر پارک سیرجان 🌸@dokhtarane_asargozar🌸
📝 ما راویان پیشرفت باید درست روایت کنیم، تا به اشتباه روایتمان نکنند 🔷 دانش آموز خبرنگار پانا شهرستان های استان تهران از اردوی دختران اثر گذار ایران روایت می‌کند و اذعان دارد که باید درست روایت کنیم،تا به اشتباه روایتمان نکنند 🔹نزدیک ایام امتحانات خرداد ماه بود، اما در کنار استرس امتحان شور و شعفی غیرقابل توصیف در من می‌گنجید، زیرا برای حضور در اردویی دعوت شده بودیم که دختران اثرگذار سراسر ایران قرار بود که در کنار هم حاضر باشند؛ اردویی خارق‌العاده در مجموعه گهرپارک سیرجان بزرگترین پارک خاورمیانه. 📎لینک خبر : https://www.pana.ir/fa/tiny/news-1475251 🌸@dokhtarane_asargozar🌸
روز ها فکر من این است و همه شب سخنم؛ که چرا غافل از احوال دل خویشتنم از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود؟ به کجا میروی آخر ننمایی وطنم! عرض سلام و ادب و احترام همچنین خدا قوت به تمامی عزیزان و بزرگوارن🙏🏻🌹 الان استاد نوروزی گفتن: قاعده سفر این است که شیرینی هارا با خود ببریم و ناراحتی و سختی هارا جا بذاریم و بریم..... زندگی و انسان ها خیلی عجیبن لحظات میان و میرن و مهمترین و بهترین سرمایه ای که به دست میاریم تجربیات ما هستن و از قدیم هم گفتن: به عمل کار بر آید به سخن داری نیست و متوجه میشیم که این تجربیات با گذر زمان و عمل به کار های مختلف و متنوع به دست میان سبب میشن هر روز با قدرت بیشتری ادامه بدیم درسته راه طولانی بود تاریخ اردو نزدیک به امتحانات بود و.... اما تک تک لحظاتی که کنار هم بودیم باهم شاد بودیم صبحانه و غذا میخوردیم.... نصحیت های شیرین و قشنگ بابا علی مربی های مهربونمون که مثل یک مادر تک تک لحظات کنار ما بودن و مراقبمون بودن هوای بارونی سیرجان بازدید از یک استان فوقالعاده زیبا و شهروندان مهربون و مهمان نواز گذر از لحظات سخت ثبت خاطرات و لحظات ناب و شیرین؛ در کل کنار شما بودن و دوستان و عزیزانی چون شما داشتن گرانبها تر از مرواریدی در دل اقیانوس ارام هست از خداوند منان شاکرم که دوستایی مثل شما دارم و امیدوارم توفیقی باشه و بازهم بریم به "اردو" و مهمتر از همه توفیق عظیمی نصیب ما شد میلیون ها هموطن در این کشور زندگی میکنن و از بین این همه دانش اموز ما اومدیم و با سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی عهد بستیم خوشگلای من خوبی و بدی دیدین در این اردو حلال کنید🙏🏻 کمال تشکر و قدر دانی رو داریم از: سرکار خانم ها:❤ نیک فکر خانی خزلی عسگری خیرانی و استادان عزیزمون جناب اقایان: میرزایی و نوروزی و دهنوی که خیلی خیلی خیلی برامون زحمت کشیدن و بیشتر از پدر و مادرامون مراقب ما بودن و به فکرمون بودن. اردیبهشت/1403 🌸@dokhtarane_asargozar🌸
روایت دانش‌آموز خبرنگار پانا شهرستان‌های تهران از اردوی دختران اثرگذار ایران: ما راویان پیشرفت باید درست روایت کنیم تا به اشتباه روایت‌مان نکنند تهران(پانا)- دانش آموز خبرنگار پانا شهرستان های استان تهران از اردوی دختران اثر گذار ایران روایت می‌کند و اذعان دارد که باید درست روایت کنیم تا به اشتباه روایتمان نکنند. نزدیک ایام امتحانات خرداد ماه بود،اما در کنار استرس امتحان شور و شعفی غیر قابل توصیف در من می‌گنجید،البته این همه هیجان بی‌ربط نبود زیرا به اردویی اعزام شده بودیم که دختران اثر گذار ایران حضور داشتند؛اردویی خارق‌العاده در گهرپارک سیرجان بزرگترین پارک خاورمیانه. بالاخره بار سفر رو بستم و بعد از دیدار مربی و دوستانم در اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت همگی روانه ی ایستگاه راه آهن تهران شدیم،حقیقتاً در راه آهن تهران خیلی انتظار کشیدیم و ساعت حرکت قطار هم به تاخیر افتاد اما با کلی مشقت و هیجان سوار قطاری شدیم که قرار بود ما رو ببره به دیار شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی هر چه عقربه های ساعت به جلو میرفت هیجان وجود من نیز مملو از شادی می‌شد.رسیدیم به قسمت جالب ماجرا، یعنی مقصد سفر گهر پارک سیرجان؛در این دهکده منحصر به فرد، از تکنولوژی روز دنیا استفاده کافی برده شده است قسمت‌های مختلف این مجموعه عبارت است از: شهربازی سرپوشیده کودک، ترن هوایی، زیپ لاین، بانجی جامپینگ، پارک آبی، باغ وحش، آبشار، دریاچه، رستوران ساحلی، اقامتگاه بومگردی، هتل، پارک کوهستانی، انواع رستوران و کافی شاپ و … همچنین پروژه احداث ۴ گلخانه، ذخیره سازی انرژی، ایجاد زیر ساخت‌های لازم جهت استفاده از انرژی‌های تجدید ،گلخانه‌هایی با فناوری روز دنیا که سازه‌هایی عظیم و منحصر بفرد در کشور و حتی خاورمیانه محسوب می‌شوند.بزرگترین گلخانه آن سازه‌ای با ارتفاع ۵۰ متر و بدون ستون می‌باشد.باید بدونید که مسئولین توانستند در عرض ۱۸ ماه در دل کویر بزرگترین و مجهز‌ترین و بهترین پارک خاور میانه رو باشعار"رویش باور ها در دل کویر"بسازند. بعد از مهمان‌نوازی گرم و پذیرایی سیرجانی ها در گهر پارک مستقر شدیم،سپس صبحانه را صرف کرده و بانگ اذان به گوش رسید . . . نماز جماعت مقتدرانه را خواندیم.مراسم افتتاحیه اردوی دختران تاثیر گذار ایران آغاز شد دختران اثر گذار جوان،نور امید ایران.دخترانی که آمده بودند تا روایت کنند،روایت درست شنیدن،روایت نوشتن و گفتن و ساختن.برای دیدن پیشرفت های ایران و انتقالش و هم سن و سالان تا فراموش نشود،که ایران صدر است. روایت پیشرفت روایت غلبه بر مشکلات عدیده، فشار‌ها و سختی‌های زجر آور است، روایت پیشرفت روایت غلبه بر فساد کشنده است، فسادی که تلخی آن را هیچ چیز جز پیشرفت شیرین نمی‌کند.تمام روایت های پیشرفت برای روایت از ایران قوی‌است. قشنگ‌ترین قسمت اردو شهربازی وسیع اون بود،که به همگی خیلی خوش گذشت و خاطرات خوبی رقم خورد،اما باید بگم که من هیچ‌کدوم از وسیله های هیجانی این شهربازی رو سوار نشدم،و سوار هر چی میشدم باید میومدم پایین چون جثه کوچک و وزن کمی رو داشتم،اندکی ناراحت شده بودم ولی خب چون یک خبرنگار صادق هست حق رو میدم به اونها،چونکه صلاح ما رو میخوان و قطعا سن من به وسیله های سنگین این شهربازی نمی‌خورد. می‌رسیم به لحظه ای که خیلی جالبه،بازدید از معدن سنگ آهن گل‌گهر سیرجان وسیع ترین معدن سنگ آهن؛شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر یک شرکت معدنی و صنعتی ایرانی ثبت‌شده در بورس اوراق بهادار تهران است که در زمینه استخراج سنگ آهن از معدن سنگ آهن گل‌گهر فعالیت می‌کندشرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در حال حاضر بزرگترین تولید کننده کنسانتره سنگ آهن و گندله ایران است که دارای ظرفیت تولید بیش از ۱۵ میلیون تن کنسانتره و بیش از ۱۰ میلیون تن گندله است. با اجرای پروژه‌های توسعه و بهینه‌سازی خطوط شرکت، مجموع تولیدات سالانه این شرکت به بیش ۳۰ میلیون تن خواهد رسید. این شرکت به منظور توسعه زنجیره ارزش خود با تأسیس شرکت‌های فولادی سهم خود را در تولید محصولات فولادی نظیر آهن اسفنجی توسعه داده‌است و با تولید اسلب نازک و مقاطع فولادی، این زنجیره تکمیل خواهد شد. بعد از بازدید معادن و کارخانه های سنگ‌آهن گل‌گهر سیرجان بیشتر بازدیدکنندگان به شدت عاشق رشته ی زیبا و منحصربفرد مهندسی شده بودند. از نمایشگاه و گلخانه،مزرعه حیوانات و عشایری،باغ موزه دفاع مقدس و دره و آبشار نیز بازدید کردیم و رسیدیم به اختتامیه اردوی دختران اثرگذار ایران. ما باید درست روایت کنیم،تا به اشتباه روایتمان نکنند؛من به عنوان خبرنگار و یکی از دختران اثر گذار ایران،مسئول روایت پیشرفت های کشورم هستم و با قلم روایت میکنم پیشرفت کشوری را که عمق اصالت است. خبرنگار دانش آموز:عسل ماکو 🌸@dokhtarane_asargozar🌸
به روایت دانش‌آموز خبرنگاران پانا شهرستانهای تهران: افتتاحیه جشن ملی دختران اثرگذار ایران در گل‌گهر سیرجان 🔵 ⚪️ ⚪️ خبرنگاران پانا رودهن : ثمین امینی/فاطمه کمالی https://www.pana.ir/fa/tiny/news-1474993 🌸@dokhtarane_asargozar🌸