eitaa logo
دختران زهرایی
21 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
735 ویدیو
380 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
⚪️✨پروردگارا 🕊✨آفتاب امروز نیز برآمد ⚪️✨درود برجاده های 🕊✨بی انتهای جبروتت ⚪️✨تو را عاشقانه فریاد میزنیم ⚪️✨بسم الله الرحمن الرحیم✨🕊✨ ❤️الهی به امید تو❤️ 🇮🇷 @rahrovanevelayat2
🖤 🥀 🖤 🥀 🖤 🥀🖤 🥀 🖤 ▪️السلام ای دختر شاه نجف ▪️السلام ای صابر صحرای طف ▪️السلام ای چادر زهرا به سر ▪️السلام ای نور خورشید و قمر ▪️السلام ای مقتدای عالمین ▪️السلام ای خواهر خوب حسین ▪️ کانال رهروان ولایت بستان آباد فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه عمه سادات، شریکة الحسین، اسوه صبر و مقاومت، راوی قیام عاشورا و حافظ خون شهیدان کربلا، حضرت صدیقه صغری ،عقیله ی بنی‌هاشم،ثانیةالزهراء ، امينةالله ، عالمة غير معلمة ، زینب کبری سلام الله علیها را به محضر امام عصر ارواحنا له الفداه و شما بزرگواران تسلیت و تعزیت عرض می نماید. 🏴🇮🇷 @rahrovanevelayat2
غریب تنها حـسـین ❤️جـان🥀 دل شکسته ی ما گـرم ربنای حسین ❤️ گرفته پر به هواخواهیِ هوای حسین ❤️🥀 شبم گذشته به فکر و خیال شش گوشه سلام صبح ِ دل انگیزِ کـــربلای ❤️🥀 صلي الله عليڪ يا سيدناالمظلوم يااباعبدالله الحسين❤️🥀 علیه السلام 🏴🇮🇷 @rahrovanevelayat2
1_870630406.mp3
5.31M
🖤 🥀 🖤 🥀 🖤 🥀 🖤 🥀 🖤 🍃 آوای از استاد مرحوم سلیم موذن زاده اردبیلی🏴 🏴 🇮🇷 @rahrovanevelayat2
نقد یا توضیحی در مورد مطالب آیت الله علم الهدی.mp3
11.14M
✨صوتی ◽️توضیحی بر اظهارات ◽️آیافرمایش ایشان دلیل قرآنی دارد⁉️ ◽️نظر آیات و روایات در صدا کردن به نام، و چیست⁉️ محمد جواد جنگی 🇮🇷 @rahrovanevelayat2
تقسیم کردن .mp3
11.04M
🔹صوت 🔹بشر با این همه پیشرفت در یک چیز مهم لنگ میزند؟ 🔹 گلایه همسر از شوهری که نصف هفته را در مراسمات دعاها میگذراند؟ 🔹 چند نفر میتوانند 24 خود را خوب تقسیم کنند؟ 🔹 پای درس استاد 🔹 حجت الاسلام والمسلمین استاد بزرگوار حاج آقا 🇮🇷 @rahrovanevelayat2
، نگاه تکنوفیلی و حاد ابتذال ✅ساسی مانکن که با شوی جدیدش همراه با یک پورن استار معروف، وارد شبکه های اجتماعی شد و بخش بزرگی از اذهان نوجوانان و جوانان میهن را جلب نمود از نگاه جامعه شناسی رسانه نیز قابل تحلیل و بررسی است و بدون تعارف عرض می کنم که با پرداخت ساده و سطحی به این پدیده نمی توان برای آینده، دکترین عمل طراحی نمود و امیدوارم تا انتهای بحث همراه ما باشید. فناوری بدون اخلاق در یک نگاه فلسفی 🔸برای ورود به بحث از واژه تکنوپولی بهره می بریم که به تسلط تکنولوژی بر فرهنگ نیز ترجمه شده و اولین بار نیز نیل پستمن این اصطلاح را به کار برد که در معنای دقیق تر، "فناوری بدون اخلاق" نیز نامیده می شود. 🔸این نوع نگاه به فناوری که در نسبت جامعه و فرهنگ، از یک نگاه ابزاری صرف، فراتر رفته و یک بینش هستی شناختی و جهت دار در را همراهی می کند، در اندیشه فیلسوفان و اندیشمندان دیگر نیز ظهور و بروز دارد. 🔸جورج دانیلز در ارتباط فناوری و جامعه، مدعی است که جهت گیری جامعه، ماهیت نوآوری های تکنولوژیک را تعیین می کند. توماس هیوز نیز در پژوهش خود از تأثیر اقتصاد، سیاست و ساختار اجتماعی در فناوری سخن می گوید. این مدل دیدگاه ها به نسبت تکنولوژی و جامعه، به این معناست که فناوری در نگاه بخشی از فیلسوفان و جامعه شناسان اساساً یک امر خنثی نیست و عاری از جهان بینی و جهت نمی باشد. 🔸 مارتین هایدگر فیلسوف آلمانی با یک رهیافت انتقادی در نسبت با تکنولوژی قائل است که فناوری یک وسیله صرف نیست. فناوری نحوی انکشاف است. چنانچه به این امر توجه کنیم قلمرو کاملاً متفاوتی در مورد ماهیت فناوری به روی ما گشوده خواهد شد. این قلمرو، ساحت انکشاف است و حقیقت. 🔸این دیدگاه هایدگر نشان می دهد که فناوری در ذات خود با یک جهان بینی آمیخته است و نگاه انسان به محیط و اشیاء و جهان و فرهنگ را کانالیزه می کند و زاویه می دهد. سایبردمکراسی و حادابتذال 🔹فارغ از معرفت شناسی و میزان مطابقت این دیدگاه با واقعیت، پدیده ای مثل ساسی مانکن در بستر اینستاگرام نشان داد که فناوری در جهان ما به معنای واقعی از اخلاق بریده شده است. زمانی که تکنیک از معنا عاری شود اباحه گرایی مشروعیت پیدا می کند و با پدیده ای بنام مواجه خواهیم شد. 🔹حاد ابتذال یعنی ولنگاری مشروع که عین آب خوردن به مصرف اپیدمیک برسد و همراهی بخش بزرگی از تینیجرهای جامعه را در غفلت ساختارهای مسئول و خانواده های مشغول رقم بزند. 🔹ذهنیت های بکری که زیرلوای و شعار آزادی در فضای مجازی، با پورنوگرافی آشنا می شوند و اختلال در سن بلوغ و ، کمترین اتفاقی است که بلحاظ روانشناختی برای بدنه کودک و نوجوان جامعه اتفاق می افتد. 🔹چالش هایی مثل ساسی مانکن که دعوت به دابسمش می کنند و مرزهای یک فرهنگ را به چالش می کشند علاوه بر تضعیف نظام اجتماعی و کمرنگ نمودن حساسیت های هویتی چند رخداد نامیمون دیگر را نیز باعث می شوند. نتایج جامعه شناختی تکنوپولی 1⃣ترویج و عاری از معنا که به مرور افسردگی اجتماعی و ترس از دیده نشدن و لایک نگرفتن و هراس از فقدان تایید اجتماعی را به دنبال خواهد داشت. 2⃣نهادینه کردن و خلق رفتار جامعه ستیز و خلاف قاعده که به کجروی ها و خشونت های اجتماعی و آنرمال خواهد انجامید و میزان جرایم اجتماعی را بالا خواهد برد. 3⃣تولید نیازهای کاذب در قشر نوجوان و جوان که به و اختلالات و جرایم جنسی منجر خواهد شد و استیصال شخص و خانواده اش را همراه خواهد داشت. 4⃣نظام نیاز و ارضای جامعه را بیمار کرده و شخصیت های به بلوغ رسیده ی کم مهارت و کم بینش عصبی و تکانشی را تحویل جامعه خواهد داد. 5⃣ ذهنیت مبتذل به عادات مبتذل تبدیل خواهد شد و و بحران شخصیتی، فضای فرهنگ را پر خواهد کرد و یک انسان مصرف کننده، منفعل و وابسته ظهور خواهد کرد. 🔹 برآیند چنین فرایندی انسانی خواهد بود که تبدیل به شده و به کالاشدگی مبتلا می شود و تمام هویت و فرهنگ و تاریخش را بر بادرفته خواهد دید. این اتفاق ناشی از یک به فرهنگ و فضای مجازی است که به تعبیر پستمن، مانند یک عاشق به تکنیک نظاره می کنند، بدون اینکه به نقاب پشت پرده آن توجه کنند و به عواقب آن و ویرانی‌های فناوری بیندیشند. از نظر وی این انسان ها خطرناکند و باید با احتیاط با آن روبرو شد که در ساحت مسئولان جهان مجازی، کم نداریم. [ کارشناس رهروان ولایت بستان آباد ✍ ] 🇮🇷 @rahrovanevelayat2
🇮🇷🍁 🍁 ❇️یادداشت کوتاه ❌ موضوع: مثلث اقتدار ایران‼️ ✍️ دکتر قاسم حبیب زاده 🔸🌺🔹 💢 ایران بزرگ سه مولفه اساسی قدرت دارد: 1⃣ اسلام 2⃣ولایت 3⃣ مردم 🔻و تا زمانی که این سه مولفه اساسی با هم در کشور حاکم باشند، دشمنان کاری از پیش نخواهند برد. 🔹آنها از هر سو به این کشور هجمه بردند، از زمین، هوا، دریا، اقتصاد، رسانه، مجازی و ...، اما مثلث قدرت ایران بسیار مستحکم تر از هر هجمه‌ای، در برابر آنها مقاومت کرده و سرافراز میدان بوده، لذا هدف گیری دشمن امروز بیش از هر زمان دیگری در تضعیف این سه مولفه است. 🔸ترکیب این مولفه ها، قدرت شکست ناپذیری تولید کرده‌اند و تداوم پیشرفت های کشور منوط به صیانت و حفاظت از آنهاست، صیانت در برابر تصویرگری های فریبکارانه و جریان تحریف که هدفش کمرنگ‌کردن آموزه‌های اسلامی، تضعیف ولایت و ناامیدکردن مردم نسبت به آینده و کارآمدی حکومت دینی است. 🔺 این مهم با اراده مستحکم و انگیزه بالا و عمل جمعی قابل تحقق است و ویژگی های فوق در پیدا می‌شود و شبکه‌سازی در بستر فضای مجازی و کار شبکه ای، مطمئن ترین و کم هزینه ترین روش آن است. . 🇮🇷 @rahrovanevelayat2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨🥀پنج شنبه است ✨🥀نثاردرگذشتگان ✨🥀پدربزرگ ومادربزرگ های بهشتی ✨🥀پدرومادرهای آسمانی ✨🥀همه اسیران خاک، ✨🥀خصوصا بیاد ✨🥀مدیریت محترم کانال رهروان ✨🥀ولایت بستان آباد ✨🥀 ✨🥀 ✨🥀بخوانیم : 🕯اَللّهُمَّ اغفِر لِلمُومِنینَ وَ المُومِنَاتِ وَ المُسلِمینَ وَ المُسلِمَاتِ اَلاَحیَاءِ مِنهُم وَ الاَموَاتِ ، تَابِع بَینَنَا وَ بَینَهُم بِالخَیراتِ اِنَّکَ مُجیبُ الدَعَوَاتِ اِنَّکَ غافِرَ الذَنبِ وَ الخَطیئَاتِ وَ اِنَّکَ عَلَی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ بِحُرمَةِ الفَاتِحةِ مَعَ الصَّلَوَاتِ 🕯 🕯✨🕯✨🕯 🕯روحشان شاد و یادشان گرامی🥀 🥀🏴🇮🇷 @rahrovanevelayat2
🇮🇷🍁 🍁 ✅ 🌺: 💠 یک فرمانده جنگاورِ مسلّط بر عرصه‌ی نظامی بود، در عین حال بشدّت مراقب حدود شرعی بود. ۹۸/۱۰/۱۸ 🔸🌺🔹 🇮🇷 @rahrovanevelayat2
🔴 ویژگیهای اخلاقی منتظران (۷) 🔵 پرهیز از نگاه حرام 🌕 ده روایت پیرامون گناه چشم : 🔺زنای چشم، نگاه به نامحرم است. 🔺بهترین چیز برای زنان این است که (بدون ضرورت) مردان نامحرم را نبینند و مردان نامحرم نیز به آنان ننگرند. 🔺چه پارسایی نیکویی است، چشم‌پوشی از نگاه حرام. 🔺فروبستن چشم‌ها (از نامحرم)، بازدارنده خوبی از شهوت‌ها و خواهش‌های نفسانی است. 🔺چشم، جلودار فتنه‌ها و گناهان است. 🔺از نگاه [ناپاک] بپرهیزید که چنین نگاهی تخم شهوت را در دل می‌کارد و همین برای فتنهٔ صاحب آن دل بس است. 🔺هر کس چشم خود را از (نگاه‌های) حرام پر کند، خداوند در روز قیامت چشم او را از آتش پر گرداند، مگر این‌که توبه کند و برگردد. 🔺خشم خدای بزرگ و بلندمرتبه، بر زنی که چشم خود را از (نگاه به) غیر شوهر خود یا کسی که محرم او نیست پر کند، شدید است. 🔺کسی که با چشم هوی و هوس نگاه کند، در فتنه و گناه افتد. 🔺نگاه به (نامحرم) یکی از تیرهای زهرآلود شیطان است، هر کس از ترس خدا آن را ترک نماید، خداوند ایمانی به او عطا فرماید که شیرینی آن را در دل خویش بیابد. 🇮🇷 @rahrovanevelayat2
1_879416812.mp3
15.67M
❤️ صدات کردم 😭 صورتمو به سمت کربلات کردم 🇮🇷 @rahrovanevelayat2