eitaa logo
ستاد انتخاباتی ملت امام حسین
20 دنبال‌کننده
75 عکس
59 ویدیو
11 فایل
روی کار آوردن دولت انقلابی وظیفه ی ماست پس باید به وظایفمون عمل کنیم
مشاهده در ایتا
دانلود
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
📻 ❇️ پاسخ مهندس شکوهیان به سوال یکی از مخاطبان درباره پروژه : ⚠️ تفاوت ارز با پول ⚠️ تفاوت ارز دیجیتال با ارز دیجیتال بانک مرکزی ⚠️ تاریخچه ارز دیجیتال بانک مرکزی ⚠️ تفاوت FATF با ارز دیجیتال بانک مرکزی ⚠️ ارتباط رمز ارزها با سند ضاله توسعه پایدار ۲۰۳۰ ⚠️ حمایت علنی انجمن بهاییان از پروژه رمزریال در ایران ⚠️ اجرای پروژه رمزریال در ایران به کجا رسیده است؟ ⚠️ بانک هایی که پروژه رمزریال را در ایران کلید زدند ⚠️ ۳۰ تهدید بنیادین و امنیتی رمزریال برای انقلاب اسلامی ⚠️ زیرساختهای فنی آمریکایی رمزریال ⚠️ کنترل های غیرقانونی و غیرشرعی با هوش مصنوعی ⚠️ بانک مرکزی به هیچ نهاد نظارتی ای پاسخگو نیست!
۱۴۰۱-۰۹-۱۵ سند ۲۰۳۰_عدالتخواه دانشگاه کاشان.zip
15.09M
اسناد پاور پوینت و پی دی اف مربوط به جلسه مهندس شکوهیان راد با موضوع نقش و وظایف جامعه‌ی دانشجویی در تبیین و نقد سند نواستعماری توسعه‌ی پایدار ۲۰۳۰ که در تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ در تالار آزادی دانشگاه کاشان به همت مجمع دانشجویی عدالت‌خواه دانشگاه کاشان (آرمان) برگزار شد.
ramzrial4.pdf
4.31M
✅نقشه ذهنی از خلاصه مطالب خطرات رمزریال همراه با اسناد به صورت پی دی اف 🔴۳۰ ایراد اصلی و مخاطرات رمز ریال در ۵ سطح ۱_مشکلات راهبردی ۲_مشکلات امنیتی ۳_مشکلات اقتصادی ۴_مشکلات سیاست‌گذاری ۵_مشکلات فنی
1_1619618701.pdf
377.8K
👆 متن سند 2030 به زبان انگلیسی
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بسیار مهم بخشی ازنقدهای وارده به طرح جامع عفاف وحجاب، ازمنظر دانش سایبرنتیک: _ دراینکه حکم الهی است شکی نیست و بحث برسر باید و نباید حجاب نیست، بلکه برسر چگونگی برخورد با مسئله است _ایجاد زیرساختهای کنترلِ سایبرنتیکی اجتماعی بر تک تک مردم و کشورها، از ضروریات اجرای سند۲۰۳۰ و ایجاد مدنظر یهود است _این روش تئوری یهود است: «آشوب ایجاد کن و راه حل بده» _یکبار این آشوب بود، که قرار بود با آن سیستم کنترلی با قرنطینه ها و .. پیاده شود که بدلیل مخالفت بخشی ازجریان انقلابی موفق نشد اینبار باید جامعه ی مذهبی اقناع شود، پس حجاب هدف قرار میگیرد و آشوبهای سراسری با مرگ مشکوک مهسا امینی وکشف حجاب آغاز میشود تا پذیرش سیستم کنترلیِ هوشمند منطقی به نظر آید ضمن اینکه هدف پنجم از مسئله ی برابری جنسیتی است و ازین مسیر نیز محقق میشود _پس ازهمان ابتدا هم هدف ازاین آشوبها براندازی نبود، متاسفانه اکثر کسانی که خود درمورد فتنه ی کرونا آگاه بودند و روشنگری کردند هم، اینبار حتی امضا جمع کردند برای اجرای سریع این طرح و پیاده سازی این سیستم کنترلی! _با این سیستم کنترلیِ ماشینی، اصل مردم نهاد بودن انقلاب که زیرساخت جامعه ی مهدوی است و نیز بساط برچیده خواهد شد _چرا برخوردی با اقامه کنندگان بیحجابی نشود، اما جوان ونوجوانی که الگوی اقامه کنندگان را گرفته است جریمه شود؟! سرچشمه را اصلاح کنید 🎙 مهندس شکوهیان‌راد متخصص مطالعات سایبرنتیک مدرس دانشگاه تهران حتما بشنوید
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥دانشگاه یزد _ یک چالش پارادایمی و روش شناسانه در حوزه سیاسی اجتماعی 🔸آیا می توان توصیف ها و تجویزهای جامعه شناسی سیاسی غربی را بر جامعه ایران تطبیق داد؟ متدلوژی مواجهه با گزاره های تولید شده در اندیشه های غربی چیست؟ 🔸در دانشگاه است که باید مبنای نظری دانشجویان در بنیان اندیشه یعنی هستی، انسان، معرفت، فرجام و موضوعات اساسی چون فطرت و حق شکل بگیرد و معیاری برای تحلیل و قضاوت درباره اندیشه های رقیب به دست دهد. 🔸بهترین حالت برای دشمن این است که بتواند ملت و دانشجویان را از این هماوردی فکری و تمدنی منصرف یا منحرف کند. ‌‌✅ پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر سعید جلیلی @saeedjalily
🔰اندیشه دینی در این هماورد تمدنی در موضوع زن-زندگی-آزادی مدعی است نه متهم 🔹دکتر سعید جلیلی، نماینده رهبر انقلاب در شورایعالی امنیت ملی، با حضور در سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در نشست ویژه «نقش زن در سعادت جامعه» به ایراد سخنرانی پرداخت اندیشه غربی در 5قرن حرکت تمدنی، توجهی به جایگاه زن نداشته است 🔸امروز کسانی مدعی شعار زن-زندگی-آزادی هستند که بدترین رفتارهای ضدزندگی را طی سال‌ها مورد استفاده قرارداده است، مستبدانه‌ترین رفتار را علیه ملت‌ها بکار گرفته و متحدتینش از مستبدترین کشورها در منطقه هستند. 🔸تمدن غرب در حرکتی که حداقل از ۵قرن پیش دنبال می‌کند تا چهارقرن هیچ توجهی به جایگاه زن نداشت. 🔸در این ۵قرن که غرب مدعی دوران روشنگری است، از چه زمانی زن به‌رسمیت شناخته و وارد عرصه‌های سیاسی و اجتماعی شد؟ اولین حق رای به خانم‌ها در انگلیس در ۱۹۱۸م ، در آمریکا ۱۹۲۰م، در ایتالیا ۱۹۲۵، در فرانسه ۱۹۴۴م، و در سوییس ۱۹۷۱م بوده، یعنی تا چند قرن بعد از شروع حرکت تمدنی خود زن خارج از عرصه‌های اجتماعی بوده است. 🔸در یک دعوای درون گفتمانی در تمدن غرب، لیبرال‌ها معتقد بودند که اگر زن می‌خواهد در عرصه‌های اجتماعی حضور داشته باشد باید خصال مردانه کسب کند، اندیشه‌ای که از دید فمنیست‌ها و حتی برخی سوسیالیست‌ها یک حرکت ضدزن بود. در این نگاه حقوق مرد معیار قرار می‌گیرد و بعد می‌خواهند در حقوق زن تسری پیدا کند. 🔸بعد از تلفات ده‌هامیلیونی جنگ جهانی اول و دوم، غرب که باکمبود نیروی کار مواجه شد باهمان نگاه غلط که به زن دارد، از زن برای کمبود نیروی کار در اقتصاد خود بهره برد و با این نگاه از ظرفیت زن در جامعه برای فروش کالا استفاده کرد و فاجعه‌بارتر اینکه بعداز مدتی خود زن تبدیل به کالایی برای خرید و فروش ولی در شکل به اصطلاح مدرن شد. تمدن غرب با اندیشه‌ای روبروست که برای زن و مرد ویژگی‌های فطری مشترکی قائل است 🔸اگر با انقلاب اسلامی حرکتی آغاز شد که علیرغم خواست دشمنان، تغییرات سیاسی را شکل داد، غرب امروز نگران این است که این حرکت، ادعاهای او را در زمینه‌های مختلف به یک چالش تمدنی جدی بکشد. 🔸تمدن غرب با اندیشه‌ای روبروست که در همه‌ی زمینه‌ها حرف دارد. اگر فلان اندیشمند غربی می‌گوید: «فهم حقایق انتزاعی و مبانی علوم نیازمند تعمیم است که از ادراک زن خارج است...وظیفه زن اعمال اصولی‌ست که مردان کشف کرده‌اند». اما اندیشه دینی در موضوع زن، او را فاقد ادراک نمی‌داند بلکه انسان را دارای ویژگی‌های فطری می‌داند که همه انسان‌ها از زن و مرد در فهم حقایق کلی، در آن اشتراک دارند. 🔸در این اندیشه در برخی موارد زنان به‌عنوان نمونه برای همه جامعه اعم از مرد و زن معرفی می‌شود. چناچه قرآن زمانی که می‌خواهد برای مومنین مثالی بزند، بیان میفرماید: «ضرب اللَّه مثلا للّذین امنوا امرأة فرعون». قرآن فارغ از محاسبات قبیله‌ای و فارغ از اینکه شخص فرعون مذموم است، زمانی که می‌خواهد نه‌فقط برای خانم‌ها بلکه برای تمام کسانی که ایمان آورده‌اند مثال بزند، همسر فرعون را بیان می‌کند. چنان‌که از حضرت مریم(س) با عظمت یاد می‌کند. 🔸چنان‌که در اندیشه دینی از حضرت زهرا(س) و در سطوح دیگر حضرت زینب(س) و حضرت معصومه(س) به‌عنوان اسوه مردم یاد می‌شود. در زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی محور این انقلاب، شهر قم بود که محور جمع شدن مردم در آن شهر مرقد یک خانم است. حال اندیشه‌ای قرار است شکل بگیرد که نگاه آن به زن اینگونه است. 🔸اگر تمدن غرب کمتر از صدسال است که به این نتیجه رسیده که به زنان امکان مشارکت سیاسی بدهد، در آیات قرآن به صراحت بیان شده که زنان می‌آمدند و با پیامبر بیعت می‌کردند، در عرصه سیاست و اجتماع مشارکت اینگونه داشته‌اند. اندیشه دینی برای زنان که نیمی از جامعه بشری هستند نگاه مبتذل ابزاری و کالایی را ندارد بلکه نگاهی متعالی دارد. ‌‌✅ پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر سعید جلیلی @saeedjalily
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حوزه‌های علمیه؛ زرادخانه قدرت در کشور 🔹سخنرانی دکتر سعید جلیلی با عنوان «امید به آینده انقلاب، واقعی یا موهوم؟» در نشست جهاد تبیین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم - جلسه مورخ ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ‌‌✅ پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر سعید جلیلی @saeedjalily
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️نطق راهبردی مهدی عسگری درخصوص تبعات طرح رمزریال: 🔻 سامانه اعتبار سنجی اجتماعی؛ پایان حریم خصوصی و آغاز برده‌داری دیجیتال ▫️جهان در حال تغییراتی بزرگ در راستای حاکم کردن نظم نوین، دیکتاتوری دیجیتال و سیطره اراده زرسالارانِ زورگو بر اراده ملت‌ها و دولت‌هاست. ▫️بستر اجتماعی این نظم نوین و برده‌داری دیجیتال بر روی "سیستم اعتبار سنجی اجتماعی"، Social Credit System استوار می‌شود، سامانه‌ای که به پایان دوره حریم خصوصی و محدودیت اراده و اختیار شخصی انسان‌ها منجر می‌شود. ▫️این سامانه با رصد و سنجش رفتارهای شما، با کمک "هویتِ دیجیتال" و "الگوریتم‌های هوش مصنوعی"، به شما امتیاز یا اعتباری می‌دهد، که مطابق با آن حق استفاده از هر گونه خدمات یا خرید و فروش را در جامعه خواهید داشت. 🔻رمزریال ضمانت اجرایی تبدیل انسان به شهروند مطیع دهکده دیجیتال جهانی؛ ▫️اما نکته مهم ماجرا این است که با کدام ضمانت اجرایی قادر خواهند بود که شما را به شهروندِ مطیعِ دهکده دیجیتال جهانی تبدیل کنند؟ پاسخ، "ارز دیجیتال متمرکز" یا به اختصار،CBDC است. پدیده‌ای که امروز در کشور ما در حال پیاده‌سازی است! ▫️برخلاف‌ ادعاها، رمزریال پیش‌نیاز تحقق اهداف سند ۲۰۳۰ است 🔻جایگاه آینده‌اندیشی و عبرت‌پژوهی، در نظام حکمرانی ما کجاست؟ ▫️چرا در برابر بسیاری از مسائل نوپدید، با رویکرد جزءنگر، سطحی، مقطعی، انفعالی و حداقلی دست به تحلیل، تجویز، قاعده‌‌گذاری و قانون‌نویسی می‌زنیم؟ مهدی عسگری🇮🇷 نماینده مردم شریف کرج، فردیس و اشتهارد 📍صحن علنی مجلس | 9 بهمن 1401 ➕بخش‌های تکمیلی، بزودی منتشر خواهند شد. 🔗 @MahdiAsgari133
محمدعلی نجفی قاتل همسر دوم خود (استاد تراژدی غمگین)شهردار و وزیر اموزش پرورش اصلاحات ازاد شد .... |صدای ایران 🇮🇷 VOI| 🎙@VOINEWS|@VOINEWS
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰صوت کامل| سلسله جلسات «حکمت سیاسی اسلام در قرآن» 🔸سخنران: دکتر سعید جلیلی 9⃣جلسه نهم 🔹موضوع: انتخاب(۱) 🔻۲۲ آذر ۱۴۰۱ 🎥مشاهده و دانلود فیلم کامل این جلسه از طریق لینک زیر https://ammaryar.ir/m/zeg9z ‌✅ پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر سعید جلیلی @saeedjalily