من یه رفیق دارم که همراه همیشگیم بوده.توی همین مدت کم، خیلی باهم بیرون رفتیم و توی همین مدت کم که باهم دوستیم خیلی چیزا به هم گفتیم.و توی همین مدت، چه کارهایی بوده که ما خراب کردیم و باهم خندیدیم.
توی لحظات سخت همیشه کنارم بوده و خیلی ازم حمایت کرده.
مرسی که هستی❤️
(قابی از امشب با "زهرا")
775K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
《و هرگز جز خدا پناهی نخواهی یافت 》
@donya_man910
هدایت شده از شکلات نیمهشب؛
غذا رو خیلی دوست دارم
کسی که برام غذا درست میکنه رو بیشتر