دنیای من
ولی بستنی چقدر زیر باد کولر خوشمزه تر میشه
الان فکر نکنین دارم بستنی میخورمااا😂
هدایت شده از ملجأ
تقدیم به ایشون
شخصیت:
خوشبین و پرانرژی؛ همیشه سعی میکند جنبهی زیبای زندگی را ببیند.
بسیار احساساتی و دلسوز، مخصوصاً نسبت به آدمهایی که دوستشان دارد.
کنجکاو و رویاپرداز؛ مدام در ذهنش داستان و سناریو میسازد.
اجتماعی و صمیمی، اما گاهی برای شارژ شدن به تنهایی خودش نیاز دارد.
از زیباییهای کوچک زندگی بیشتر از موفقیتهای بزرگ ذوقزده میشود.
عادتها:
از لحظههای روزمره عکس میگیرد تا هیچ خاطرهای را فراموش نکند.
هنگام مطالعه یا کار، همیشه یک نوشیدنی گرم کنار دستش دارد.
برای کارهای روزانه لیست مینویسد و از تیک زدنشان لذت میبرد.
وقتی هیجانزده میشود، سریعتر از معمول حرف میزند.
قبل از خواب مدتی را به خیالبافی و فکر کردن به آینده اختصاص میدهد.
فکتهای جالب:
میتواند ساعتها در کتابفروشی یا فروشگاه لوازمالتحریر بچرخد و خسته نشود.
برای بیشتر وسایل موردعلاقهاش اسم گذاشته است.
آهنگها را به خاطرات و آدمها ربط میدهد و هرکدام برایش معنای خاصی دارند.
اگر روز بدی داشته باشد، با گل، کتاب یا دسر موردعلاقهاش حالش بهتر میشود.
آرشیو بزرگی از عکسها، یادداشتها و خاطرات کوچک دارد که مثل گنج از آنها نگهداری میکند.
دنیای من
تقدیم به ایشون شخصیت: خوشبین و پرانرژی؛ همیشه سعی میکند جنبهی زیبای زندگی را ببیند. بسیار احساس
چنلم میشه ادم بشی؟ روحیه بامزهای داری چنل🎀✨
هدایت شده از "آغل قوقولی هاپو بتمنی"
تو یه دختر توی دنیای انیمه ها میشدی که میری شهر های جدیدو بگردی و خوش بگذرونی ولی توی همین خوشگذرونی ها یه هیولایی میاد میخورتت(دنیای انیمه ها همینه دیگه)🪔🙂
از طرف آغل قوقولی هاپو به دنیای من
دنیای من
تو یه دختر توی دنیای انیمه ها میشدی که میری شهر های جدیدو بگردی و خوش بگذرونی ولی توی همین خوشگذرونی
واییی خدااا چه نازههه😭🎀مرسیی
دنیای من
تو یه دختر توی دنیای انیمه ها میشدی که میری شهر های جدیدو بگردی و خوش بگذرونی ولی توی همین خوشگذرونی
اخییی... در راه خوشگذرونی میمیرم😭😂😂