eitaa logo
دنیای من
50 دنبال‌کننده
135 عکس
115 ویدیو
0 فایل
سلام رفیق! از بودنت در کنارم خوشحالم:) شروعمون: 1405/2/14
مشاهده در ایتا
دانلود
پارت دوم: 5:30_6:30
اخه چرا من، چرا زیست؟
من بازم ادامه میدم💪
پارت سوم: 6:45_7:45
زیست تا اونجاییش خوبه که تو نخوای امتحان بدی😁
درس اخر و تا حالا نخوندم و این بده😬
نمیدونم هیچ حسی به زیست الان ندارم نه متنفرم نه دوست‌ش دارم😁
ولی من درسم رو تموم نکردم😁😅
🤏ش مونده😁