https://eitaa.com/donya_man910/871
برگامممم خیلی قشنگ شدهعع حس رهایی میدعههههه
_
ذوق😭😭😭😭
مرسیییی خیلییی حرفتت حس خوبییی داشتتتت
خوشحالم حس خوبی بهت منتقل کردهههه✨
اگه دوس داری یکم معرفی کن خودتووو ☺️
_
اخییی، ذوق... باشههه
خب...
محیا هستم🎀
یک عدد آذر ماهی
تایپمINTJعه
و...
خیلی چیزا دوست دارم🥲✨
نقاشی کشیدن رو میدوستم... عامم دیگه...
تنهایی در خونه رو میدوستم
بیرون رفتن رو هم دوست دارم😁
عاشق آهنگ+جاده+ماشین هستم
کتاب خوندن رو دوست دارم ولی مدتیه نمیخونم💔دارم سعی میکنم بخونم باز
آهنگ گوش دادن رو هم دوست دارم
فیلم دیدن... عاشقشم
عامم... و هرچیزی که اون بالا گفتم🥲چیزی یادم اومد باز میگم😁
چه سوالی هست که جوابشو نمیدونی ولی خیلی دوست داری بفهمیش؟
_
سوال سختی پرسیدی😁
نمیدونم چی بگم🥲
اگه بخوام دلقک بازی در بیارم اینه:
کی اون جغد خنگ نامه هاگوارتز رو برام میارههه😭😂