eitaa logo
درنا (استودیو فام) 🎨
1.8هزار دنبال‌کننده
903 عکس
293 ویدیو
0 فایل
استدیو نقاشی فام🏡 تیمی متخصص با همراهی👇🏻 📜 کارشناس الهیات(نگاه زیباشناختی و معنایی) 🛠️ دارای مدرک بین المللی فنی و حرفه‌ای 🎓 کارشناس هنرهای زیبا(دانشگاه تهران مرکز) مدیریت فام(ارتباط با من) @F3240mazarji 🎁 آموزشی https://eitaa.com/dorrna2
مشاهده در ایتا
دانلود
10M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻یکی از مهم‌ترین و در عین حال ساده‌ترین نکته‌هایی که توی رنگ‌روغن نادیده گرفته میشه، حجم‌پردازیه ( Shading). اکثرا همیشه روی تناسبات تأکید می‌کنن، اما از حجم‌پردازی غافل می‌مونن؛ در حالی که دقیقاً همین رابطه‌ی نور، نیم‌سایه و سایه اس که باعث میشه یه دایره‌ی ساده تبدیل بشه به سیب، پرتقال، کره یا هر چیز دیگه‌ای. اگه این رابطه رو نداشته باشیم، فقط یه دایره‌ی تخت روی کاغذ می‌مونه و بس. 🖇اگه به تکنیک رنگ‌روغن علاقه داری، بیا با من از پایه شروع کنیم؛ 🎨🎨🎨 شیوه‌ی آموزش من اصولیه، اما با بیان ساده و قابل‌فهم، قدم‌به‌قدم پیشت هستم. 🎨✨
«هیچ‌وقت کار آسونی نیست… اینکه به ذهنت فشار بیاری تا یه ایده رو متولد کنه، دست‌هات رو رام کنی تا بتونن اون ایده رو به تصویر بکشن، و در نهایت… به قلبت فرمان بدی تا با اون اثر هم‌نوا بشه و روحش رو پیدا کنه… 🎨✨» https://eitaa.com/joinchat/782500095Cd014a92e74
13.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هر بوم نقاشی اعتراف بی صدا از روح هنرمند است... اجرا فاطمه مزرجی نژاد 🎨 https://eitaa.com/joinchat/782500095Cd014a92e74
هنرجویان عزیز🎨 🖇برای حفظ کیفیت پشتیبانی هنرجویان فعلی (حضوری و آنلاین) و رسیدگی به نقاشی‌های خودم☺️👩‍🎨 تا اطلاع ثانوی امکان پذیرش هنرجوی حضوری جدید در دوره رنگ روغن رو ندارم. به محض ایجاد ظرفیت جدید، حتماً بهتون اطلاع میدم 💛
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به کسی ندارم الفت به جهانیان مگر تو السلام علیک یا بقیه الله❤️ @dorrfam https://eitaa.com/joinchat/782500095Cd014a92e74
بعضی زن ها برای رام کردن اسب های سرکش رویا هاشون به دنیا اومدن... 🎨🎨🎨 در حال ادیت دوره آبرنگ اجرا فاطمه هادیان👩‍🎨 https://eitaa.com/joinchat/782500095Cd014a92e74
8.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
طراحی فاطمه تو اولین جلسه که اومد پیشم😳 نمی خوام تعریف کنم ولی مداد زدن یک دست چپ خیلی تابلوئه😌( از روی جسارت و قدرت مداد زدن) اون موقع خیلی کوچولو بود😊 خودمم وقتی تست طراحی دادم تو اولین جلسه کلاس نقاشی، زمانی که طرح رو به استادم نشون دادم سرش رو به سرعت طرف من برگردوند گفت ،دست چپی😅
همیشه پیش خودم فکر می کردم چطور استادم تشخیص داد، تا اینکه بعد از چندسال فاطمه اومد پیشم برای طراحی و متوجه شدم
همون جا بود که گفتم فاطمه بعد زینب باید دختر من باشه😅
فاطمه قرار یه مدت جای زینب جان بهم کمک کنه و از اینجا که کار ابرنگ ش خیلی خوبه قول چند تا اموزش مجازی ابرنگ رو براتون گرفتم🧑‍🎨☺️
۹ ساله بودم ،اندازه ۶۰×۸۰ از روی یه تابلو تو خونمون کشیدم☺️ 🎨🎨🎨🎨 واای نمی دونید از اتفاقی که بعد از تعریف استاد برام افتاد بعد این همه سال هروقت یادآوری میشه از خنده اشکام در میاد 😂 حالا یکم حجم کارهام کم بشه یه کانال می زنم این مسیری که از بچگیام شروع شد تا به الان رو می نویسم همیشه یه بغض کوچولوی اشکی تو دلم نسبت به نقاشی دارم اونجا براتون تعریف می کنم
خب یکم از دوره هامون بگیم👇🎨