eitaa logo
کانال دوست
1.1هزار دنبال‌کننده
28.7هزار عکس
24.3هزار ویدیو
78 فایل
🇮🇷از هر چه می‌رود سخن دوست خوشتر است🇮🇷 موضوعات جالب رو براتون به اشتراک میذاریم... کپی مطالب با رضایت کامل میباشد😊 http://eitaa.com/joinchat/2150105099C9478d3116b گروه دورهمی دوست👆 @dost_an 📮ارتباط با ادمین : @Mim_Sad139
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 قیمت دلار در صرافی ملی وارد کانال ۲۲ هزار تومان شد ‼️ دلار دقیقه به دقیقه ریزش میکنه ظاهرا ستاد بایدن در ایران تمام تلاششون رو برای اقناع عمومی میکنن😂 👈 فقط روز تحلیف رو نگاه کنید که یکباره دو سه هزار تومنی میریزه!
35.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ببینید| دولت خاتمی به آمریکا پیشنهاد داده بود در صورت لغو تحریم‌ها، ایران هم حزب الله لبنان رو خلع سلاح می‌کنه و رژیم صهیونیستی رو به رسمیت می‌شناسه!!! 🔹آمریکا هم میگه اینها کافی نیست، باید قدرت موشکی و هسته‌ای رو هم تحویل بدید! همزمان با ایران، لیبی هم این پیشنهاد رو دریافت کرد و قدرت موشکی و هسته‌ای رو تحویل داد؛ اما اتفاقی که افتاد، حمله آمریکا به لیبی بود!
🔴 اسکادران‌های انتحاری‌ ایران، اسرائیل را تهدید می‌کند 🔹 تیتر یکی از روزنامه‌های رژیم صهیونیستی در مورد رزمایش موشکی و پهپادی سپاه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 آمریکا شاکی شده چرا 100 مایلی ناو ما موشک زدید؟! 👈 جواب: چون شما ابله‌ها با زیر دریایی‌اتان اومدید در حریم رزمایش ارتش. ✍ کرم از شماست وگرنه اینجا خونه ماست ! 💪 دوران بزن و در رو تمام شده! بیای مزاحمت برای رزمایش ارتش درست کنی؛ سپاه موشک میزنه 100 مایلی‌ات. نیروی نظامی متحده!
بعد از هربار اوج گرفتن شاخص بورس یکی از دولت‌مردان حرف زد و اتفاقی که بعدش افتاد 😐 کاملا هم اتفاقیه یه وقت فکر بد نکنید!
🔺امروز سالروز شهادت سردار الله دادی و جهاد مغنیه و سایر شهدای قنیطره در حمله بالگردهای رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۵ است. روحشان شاد و راهشان جاویدان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیاد جهاد مغنیه و شهید الله دادی صلوات... 🌹🌹🌹🌹🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در ۲۳ سالگی به جایی رسید که دشمن دست به ترورش زد...🥀 اونوقت ما تو این موندیم که چجوری کمتر گناه کنیم...😔 🌹🌹🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️اولتیماتوم یک هفته‌ای به وزیر اقتصاد جهت شفاف‌سازی ریزش بورس حاجی‌دلیگانی نماینده مجلس: 🔹در روزهای اخیر بیش از ۵۰۰ پیامک از مردم رسیده که همگی از ریزش روزهای اخیر در ارزش سهام بورس گله‌مند و خواستار رسیدگی به این وضعیت بودند. 🔹وضعیت حاکم بر بورس یا معلول سوءمدیریت است و یا این که خط نفوذی در بورس شکل گرفته و به دنبال ایجاد نارضایتی میان مردم است. 🔹چنانچه وزیر اقتصاد ظرف یک هفته آینده نسبت به شفاف‌سازی و تعیین تکلیف بورس اقدام نکند، از ابزارهای نظارتی همچون شکایت در قالب ماده ۲۳۴ و تحقیق و تفحص موضوع را مورد پیگیری قرار می‌دهیم./فارس 👏👏👏👏👌👍
🔸یکی دیگر از حامیان میلیاردرِ صهیونیست‌ها مُرد 🔹بنجامین دو روتچیلد، بانکدار معروف بر اثر حمله قلبی مُرد! رائفی پور نوشت: همزمانی مرگ سوپر سرمایه دارهای صهیونیست در چند روز گذشته طبیعی نیست! شلدون ادلسون ، بنجامین روتچیلد(ایست قلبی)و دونالد تابر (خودکشی) به نظر می رسد در پس پرده، بین صهیونیستهای گلوبالیست(جهان وطن) و صهیونیست های اورشلیمی جنگ عظیمی برپاست!✌️ اللهم اشغل الظالمين بالظالمين...
صالحی گفته بی اعتمادی ما به آمریکا براساس واقعیت‌هاست!!! پس یعنی اون موقع که به امضای کری اعتماد کردند،« واقعیت ها» رفته بودن مرخصی؟؟🤔 ولی من فکر میکنم در لحظه حماسی پرتاب خودکار عراقچی ،« واقعیت ها» اومدن ، فقط با تیم روحانی یه بای بای 👋کردن و رفتن! 😕
37.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. توجه مهم👆❗️ دوستان این کلیپ دیدنش حیاتیه حتتتتتتتما تا آخر ببینید و نشر دهید سازمان اطلاعاتی ... 💢❗️⚠️ چهار گروه در ایران به جاسوسان موساد برای انجام ماموریتشان کمک می کنند ، مردم باید مراقب این چهار گروه باشند❗️ . .
ارتش تروریستی آمریکا پس از حملات گسترده روزهای گذشته گروه‌های مقاومت به ستون های نظامی این کشور اقدام به بمباران منطقه حرف النصر (حرف الصخر) کرده است.
در این حملات تعدادی از نیروهای ارتش عراق به شهادت رسیده و یا زخمی شدند. این در حالی است که نیروهای امدادی ارتش عراق از ترس بمباران مجدد این منطقه توسط جنگنده‌های ارتش تروریستی و اشغالگر آمریکا جرات نکرده‌اند شهدها و زخمی‌ها را تخلیه کنند. رسانه‌های نزدیک به مقاومت تاکید دارند که نیروهای حشد الشعبی با ورود به منطقه اقدام به تخلیه حادثه دیدگان حمله تروریستی ارتش اشغالگر آمریکا کرده‌اند.
تا این لحظه تعداد شهدای ارتش عراق به ۹ نفر رسیده است. خبری از میزان زخمی‌ها تا این لحظه به دست ما نرسیده اما منابع عراقی می گویند که چهار پایگاه ارتش این کشور هدف حملات هوایی قرار گرفته و آسیب جدی دیده است.
این حمله را به وسیله بمب‌های GBU -39 یا همان SDB که از بمب‌های هواسر محسوب می‌شوند صورت گرفته است گ. به نظر می رسد ارتش تروریستی آمریکا برای آنکه نظامیان عراقی را غافلگیر کند این بمب‌ها را در فاصله ده‌ها کیلومتری به سمت این پایگاه‌ها پرتاب کرده تا حتی آنها صدای هواپیما را هم نشوند و فقط تکه پاره شدن همرزمانشان را به چشم ببینند!!!
. ✅👌شکایت از روحانی به صحن مجلس رسید 🔸نایب‌ رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: کمیسیون توضیحات معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور را راجع به شکایت از حسن روحانی قانع‌کننده ندانست و بنا شد گزارش شکوائیه برای رأی‌گیری به صحن علنی مجلس ارسال شود. 🔹حسن نوروزی در توضیح این شکایت مطرح کرد: حاجی‎دلیگانی، نماینده مردم شاهین‎شهر در مجلس به علت استنکاف رئیس جمهور از ابلاغ قوانین مصوب مجلس در ۱۳ مورد شکایتی را مطرح کرده بود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🔴😏 این‌ها صحبت‌های روحانی در اردیبهشت امسال دربارۀ بورس است؛ که با موفقیت توانست مردم را به سمت بورس جذب کند: 💬 "شما اگر ناراحت هستید راه‌حلش این است در گوشتان پنبه بگذارید و این حرف‌های خوب را نشنوید. بورس ما خوب شده، عصبانی هستند و می‌گویند بورس تمام دنیا به هم ریخته، چرا بورس ایران خوب است؟" 🔺 حالا وضع بورس روز به روز بدتر می‌شود و صدای سهامداران بورس بلند شده است. تبلیغات روحانی برای جبران کسری بودجه‌اش بود یا رونق بخشیدن به بورس؟ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 تعطیلی ساختمان کنگره آمریکا به دلیل تهدید امنیتی 🔻 به تمامی کارکنان کنگره گفته شده است که مجموعه ساختمان‌های کنگره در معرض تهدید امنیتی بیرونی هستند و هیچ‌گونه ورود یا خروجی مجاز نیست. 🔸 با برخاستن دود از ساختمان از کارکنان کنگره خواسته شده است که از پنجره‌ها و درها فاصله گرفته و اگر در بیرون ساختمان‌ها هستند، در جایی پناه بگیرند. 🔸 دود غلیظی که در اطراف کنگره به هوا برخاسته ناشی از سوختن چادر و وسایل یک فرد بی‌خانمان بوده که در نزدیکی کنگره زندگی می‌کرده است. .
وزیر امور خارجه تاریخ منقضی شده آمریکا که ۲۴ ساعت دیگر باید وزارت خارجه را ببوسد و به پناهگاه برود، در آخرین ساعت‌هایی که در این سمت حضور دارد تلاش می کند تا عقده های بی پایان خود را نشان دهد. ا با انتشار این عکس و نوشته بالا همزمان با حمله هوایی جنگنده های ارتش اشغالگر و تروریستی آمریکا به صورت رسمی تایید کرد این آخرین سنگ‌هایی است که ترامپ در آسیای غربی به زمین می‌اندازد و ممکن است در ساعت های آینده سننگ های بیشتری از او نازل شود....