هدایت شده از تدابیر طب ایرانی و مکمل
یا رب البیت الحرام
سفرنامه حج ۳۵
یکسال پیش مثل همین روزها وقتی در تکاپوی رفتن به مهمترین و منحصر بفردترین سفر زندگیم بودم ، درآن بحبوحه شوق و اشتیاق ، دلهره و نگرانی ، شکر و شور هرزگاهی یادم می آمد از روزهایی که آن سفر تمام شده و همه این حس ها تبدیل به خاطره و غبطه و شاید حسرت شده اند😔 و این یاداوری مرا مصمم تر میکرد برای رفتن و چشیدن و لمس کردن و زندگی کردن....
و اکنون من هستم در همان نقطه یکسال بعد....
با یک عالمه خاطره ها و حس های خوب و یک عالمه تر دلتنگی و خواستن و تمنای دوباره آن روزها😭
و خیلی بیشتر از قبل همه وجودم قنوت میشود و دعای دست که
اللهم الرزقنا حج بیتک الحرام 🙏
الهه دلشاد_ ۸ خرداد ۱۴۰۳
https://eitaa.com/dr_delshad
واکنون من هستم در همان نقطه دو سال بعد😔....
و این قافله حسرت و شوق و تمنا ادامه دارد....
https://eitaa.com/dr_delshad
هدایت شده از تدابیر طب ایرانی و مکمل
یا رب البیت الحرام
سفرنامه حج ۳۴
سال گذشته همین روزها وقتی سفرنامه نویسی حج را با سفرنامه حج شماره ۱ شروع کردم خیلی نمیفهمیدم اینکه برخی حج رفته ها میگفتن سال دیگه این موقع خیلی دلتون تنگه😔 یعنی چه؟
آن روزها سراسر ذوق بودیم و شوق و تحیر و ...
و امروز وقتی که با خیل حاجيان و مسافران سرزمین بیت الله الحرام مواجه میشوم سراسر غبطه میشوم و اشتیاق و دلتنگی.
هر بار که توسط حاجيان امسال مورد مشورت و سوال قرار میگیرم همه وجودم همراه میشود و گویی من خودم دوباره عازمم.
به عقیده من سفر حج هیچوقت تمام نمیشود . یعنی نقطه پایان ندارد .در هر نقطه اززندگی تان که شروع میشود تا ابد با شما ادامه دارد.
حاجی شدن یک شروع است که پایان ندارد.
حج یک جریان است و
من خودم را در امتداد این جریان حج میدانم.
احساس میکنم از پارسال به خیل حاجيان اضافه شدم و همچنان درین مسیر جاری هستم.
حج من هیچوقت تمام نشده برای همین من دچار حسرت آن روزها نمیشوم بلکه دوباره و چندباره با هر حاجی و در هر سال من هم حاجی میشوم.
هر چند دلم برای آن نسیم روحبخش دور طواف که درست در محاذات مستجار به روح و جانم میوزید تنگِ تنگ است.
و چشمانم در تقلای دوباره سیراب شدن از نگریستنِ به گنبد خضرای پیامبر همچنان میسوزند😭
اللهم ارزقنا حج بیتک الحرام🙏
الهه دلشاد- ۷ ذی القعده ۱۴۴۵
https://eitaa.com/dr_delshad
هوالشافی
اهمیت مزاج شناسی
مزاج یا سرشت و یا ژنتیک ادمها، همان چیزی است که مثل سرانگشت در هیچ دو نفری کاملا یکسان نیست و آدمها را از هم متمایز میکند.
خصوصیات ویژه ای از جسم که به دنبالش روحیات و خلقیات و رفتارهای متفاوتی می آید.
چرا مزاج شناسی؟
با چند مثال ساده بگویم.
* یکی از دخترکان روزی چند بار مادر را در آغوش میکشد و میبوسد و ابراز محبت میکند و دخترک دیگری اینکار را نمیکند، واین لزوما به معنای بی مهری دختر دوم نیست که شاید از تفاوت مزاج و خلقیاتشان برمیخیزد.
* برای همسرت که مزاجش گرم و خشک هست و محیط کارش شلوغ و پر رفت و آمد آنهم در یک روز گرم تابستانی، چه نوشیدنی خنک یا دمنوش گرمی تدارک ببینی که گرمای مزاج را تعدیل کنی....
*در انتخاب رشته تحصیلی و شغل آینده خصوصیات جسمی و اقتضائات آن را لحاظ کنی
* خیلی مهم اینکه از موثرترین و پراهمیت ترین موارد مزاج شناسی، در مشاوره های قبل از ازدواج است که بسیار زیاد به شناخت طرفین از هم کمک میکند.
و موارد بسیار اینچنینی...
که شناخت مزاج آدمها نه تنها در حوزه جسمی کمک میکند که در حوزه خلقی و روحی نیز بسیار کمک کننده میباشد..
با احترام
دکتر الهه دلشاد
متخصص طب ایرانی و مکمل
https://eitaa.com/dr_delshad
هدایت شده از تدابیر طب ایرانی و مکمل
هوالشافی
💞نقش مزاجشناسی در ازدواج موفق💞
❓آیا شناخت مزاج به انتخاب بهتر کمک خواهد کرد؟
❓یا اگر ازدواج کرده ایم شناخت مزاج به داشتن زندگی سالم تر و با نشاط تر کمک می کند؟
یکی ازخدماتی که درمطب تخصصی طب سنتی ایرانی و مکمل ارائه میگردد، انجام جلسه مزاج شناسی و مشاوره طبی قبل از ازدواج است.
در نتیجه این جلسه وبه دنبال انجام مزاج شناسی، اطلاعات و شناخت طرفین نسبت به هم بیشتر شده و میتواند در کنار جلسات مشاوره قبل ازدواج به تصمیم گیری و انتخاب بهتر و درست تر افراد کمک کند.
اهمیت مزاج شناسی قبل از ازدواج فقط در کمک به انتخاب شریک زندگی نیست بلکه بعد از انتخاب نیز با شناخت زوایای بیشتری از وجود همراه زندگی میتواند در بهبود روابط و افزایش کیفیت زندگی موثر باشد.
هماهنگی جهت مشاوره مزاج شناسی قبل از ازدواج
از طریق شماره های:
۳۸۵۳۰۹۱۱
۰۹۳۸۱۶۶۵۶۴۷
https://eitaa.com/dr_delshad
هدایت شده از کانال حسین دارابی
✅️ ایرانی ساکن #آمریکا استوری جالبی گذاشته بود از صف مردم بندرعباس برای اهدای خون و نوشته بود.
(نقل به مضمون) آخرین باری که چنین صفی در آمریکا بوده، سر خرید تخممرغ بوده ولی به ایرانیها میگن «وحشی و عقبمانده»، به این چشم آبیها میگن «متمدن استعمارگر» و قدرت رسانهایش این شکلیه.
#حسین_دارابی | عضوشوید 👇
http://eitaa.com/joinchat/443940864Cf192df24f0