eitaa logo
حامیان و طرفداران طب سنتی ایرانی اسلامی
835 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
2.2هزار ویدیو
49 فایل
امنیت و استقلال در سلامت عزت، حکمت، مصلحت
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از صلح دوستی
🚶‍♂🚶‍♂🚶‍♂🚶‍♂🚶‍♂🚶‍♂🚶‍♂🚶‍♂🚶‍♂🚶‍♂🚶‍♂ 🏃‍♂🏃‍♂🏃‍♂🏃‍♂🏃‍♂🏃‍♂🏃‍♂🏃‍♂🏃‍♂🏃‍♂🏃‍♂ نه عجله میکنیم و نه تعلل.... بخشی ازمطالب مطروحه توسط تحلیلگران خوب است اماشایدبخاطرسرعت تحولات، تحلیلها به سمت تخیل گرایش پیداکرده است و تخیل و وهم به جای حقیقت و واقعیت ارائه می‌شود بیشترمثل واکنش است تاتحلیل وپیش‌بینی. البته هرکس ازمنظری خاص به موضوع نگاه می‌کند ومن هم ازمنظری دیگرکه امیدوارم درتکمیل تحلیل‌ها باشد. برداشت من ازاین تحولات ساختاری است نه واکنشی ونه تحلیلی ونه تخیلی، درنگاه ساختاری. 🟢بُعداول : جنگ بدون اقتصاد یعنی شکست این دیدگاه غرب ماده گراست دیدگاه ماتریالیسمی است پس اگرعنصر اقتصادرانادیده بگیریم میشود جنگ بدون سودوهیچگاه غربیهاچنین جنگی رانه شروع ونه پشتیبانی ونه حمایت میکنند،حتی ممکن است دخالت هم نکنند فقط نظارت تانتیجه وسپس وقت شیردهی گاو که شدبعنوان گاو شیرده ازآن بهره میبرند،خواه طالبان، خواه القاعده ،خواه داعش، خواه ترکیه ویاهرتفکردیگری که حاکم شود. پس عنصر اقتصاد درتحولات بعنوان پایه مطرح است ونکته اصلی اینجاست که درپایان به نتیجه اقتصاد می‌رسند البته بعضی ازبازیگران هم شاید ابتدا هزینه کنندتابعدا برداشت کنند . 🔵بُعددوم : بیشتربازیگران جنگ راچندسویه میبینند چرخش وگرایش حاکمیت وگرم شدن بازارخریدسلاح وتصاحب سهم بیشتری ازحاکمیت اقتصاد منطقه به نفع خود را می‌بینند. 🟢بُعدسوم : به نظرمیرسد بازیگران غربی دیگردرپی انتقام های تاریخی نیستند. برایشان مهم نیست که درجنگهای صلیبی چه شدونتیجه آن چی بود. فقط به سودبردن ازآن فکرمی کنندحتی اگرجنگها عقیدتی باشد. 🔵بُعدچهارم: درجنگ های محلی ومنطقه ای توازن قوا وقدرت ومیزان گرایش قدرت‌های نوظهور کوچک وبزرگ محلی ومنطقه ای ارزیابی موردتوجه است وسهم خواهی صاحبان قدرت وتکنولوژی با وزن سنجی انجام می شود. 🟢بُعدپنجم : تضعیف قدرت‌های محلی که ممکن است احتمال حاکم شدن وبزرگ شدن وتهدیدی شدن پیداکنند. 🔵بُعدششم : بررسی احتمالات وتقویت نیروهای وفادار قدرت‌های موجود در منطقه است که در دوبخش مورداستفاده قرارمیگیرند دسته اول نیروهای تاثیرگذاربرای جهت دهی وکنترل وهدایت جریان‌های نوظهورودسته دوم گروه مخفی که همیشه درنیمکت ذخیره برای نفوذ بصورت آماده هستند . 🟢بُعدهفتم: آرام سازی منطقه به قیمت تقسیم شدن سهم بین قدرت‌ها واسارت غیر آشکار تا گام وتحول بعدی. 🔵بُعدهشتم: تصمیم سازان هیچگاه خودشان دراینگونه جنگها بصورت مستقیم وعلنی شرکت نمی‌کنند و زورآزمایی بین آنها دراتاقهای مخفی انجام می‌شودکه نتیجه آن یاشراکت یاتوافق یاواگذاری یادادوستدیاحذف حریف است وتاحاضرین دراینگونه اتاقها آرام نگیرند منطقه آرام نخواهدگرفت . 🟢بُعدنهم: گره زدن تحولات به مسائل ملیتی یاناسیونالیسمی ویاعقیدتی واجنه ونیروهای غیبی ویاظهور وامورمشابه که معمولا همراه باشورواحساسات وترس وشجاعت وفداکاری وایثار وکمک به انسانیت ودین شکل می‌گیرد واگردارای بصیرت دررهبری ومردم باشدبه موفقیت هایی بی نظیر می رسد که ازجنس استقلال و وابستگی گریزی وایجادتمدن سازی وتسخیرسرعتی زمین وزمان ودلها منجرخواهدشد. واگرپالایش ومراقبت ازورود و وجود نفوذی ها به خوبی انجام شود انشاالله زمینه مناسبی برای ظهور خواهدشد. پس نه عجله ونه تعلل تاوعده صادق به امیدپیروزی فعال اجتماعی 16 آذر ۴۰۳
هدایت شده از صلح دوستی
🚶‍♂🚶‍♂🚶‍♂🚶‍♂🚶‍♂🚶‍♂🚶‍♂🚶‍♂🚶‍♂🚶‍♂🚶‍♂ 🏃‍♂🏃‍♂🏃‍♂🏃‍♂🏃‍♂🏃‍♂🏃‍♂🏃‍♂🏃‍♂🏃‍♂🏃‍♂ نه عجله میکنیم و نه تعلل.... بخشی ازمطالب مطروحه توسط تحلیلگران خوب است اماشایدبخاطرسرعت تحولات، تحلیلها به سمت تخیل گرایش پیداکرده است و تخیل و وهم به جای حقیقت و واقعیت ارائه می‌شود بیشترمثل واکنش است تاتحلیل وپیش‌بینی. البته هرکس ازمنظری خاص به موضوع نگاه می‌کند ومن هم ازمنظری دیگرکه امیدوارم درتکمیل تحلیل‌ها باشد. برداشت من ازاین تحولات ساختاری است نه واکنشی ونه تحلیلی ونه تخیلی، درنگاه ساختاری. 🟢بُعداول : جنگ بدون اقتصاد یعنی شکست این دیدگاه غرب ماده گراست دیدگاه ماتریالیسمی است پس اگرعنصر اقتصادرانادیده بگیریم میشود جنگ بدون سودوهیچگاه غربیهاچنین جنگی رانه شروع ونه پشتیبانی ونه حمایت میکنند،حتی ممکن است دخالت هم نکنند فقط نظارت تانتیجه وسپس وقت شیردهی گاو که شدبعنوان گاو شیرده ازآن بهره میبرند،خواه طالبان، خواه القاعده ،خواه داعش، خواه ترکیه ویاهرتفکردیگری که حاکم شود. پس عنصر اقتصاد درتحولات بعنوان پایه مطرح است ونکته اصلی اینجاست که درپایان به نتیجه اقتصاد می‌رسند البته بعضی ازبازیگران هم شاید ابتدا هزینه کنندتابعدا برداشت کنند . 🔵بُعددوم : بیشتربازیگران جنگ راچندسویه میبینند چرخش وگرایش حاکمیت وگرم شدن بازارخریدسلاح وتصاحب سهم بیشتری ازحاکمیت اقتصاد منطقه به نفع خود را می‌بینند. 🟢بُعدسوم : به نظرمیرسد بازیگران غربی دیگردرپی انتقام های تاریخی نیستند. برایشان مهم نیست که درجنگهای صلیبی چه شدونتیجه آن چی بود. فقط به سودبردن ازآن فکرمی کنندحتی اگرجنگها عقیدتی باشد. 🔵بُعدچهارم: درجنگ های محلی ومنطقه ای توازن قوا وقدرت ومیزان گرایش قدرت‌های نوظهور کوچک وبزرگ محلی ومنطقه ای ارزیابی موردتوجه است وسهم خواهی صاحبان قدرت وتکنولوژی با وزن سنجی انجام می شود. 🟢بُعدپنجم : تضعیف قدرت‌های محلی که ممکن است احتمال حاکم شدن وبزرگ شدن وتهدیدی شدن پیداکنند. 🔵بُعدششم : بررسی احتمالات وتقویت نیروهای وفادار قدرت‌های موجود در منطقه است که در دوبخش مورداستفاده قرارمیگیرند دسته اول نیروهای تاثیرگذاربرای جهت دهی وکنترل وهدایت جریان‌های نوظهورودسته دوم گروه مخفی که همیشه درنیمکت ذخیره برای نفوذ بصورت آماده هستند . 🟢بُعدهفتم: آرام سازی منطقه به قیمت تقسیم شدن سهم بین قدرت‌ها واسارت غیر آشکار تا گام وتحول بعدی. 🔵بُعدهشتم: تصمیم سازان هیچگاه خودشان دراینگونه جنگها بصورت مستقیم وعلنی شرکت نمی‌کنند و زورآزمایی بین آنها دراتاقهای مخفی انجام می‌شودکه نتیجه آن یاشراکت یاتوافق یاواگذاری یادادوستدیاحذف حریف است وتاحاضرین دراینگونه اتاقها آرام نگیرند منطقه آرام نخواهدگرفت . 🟢بُعدنهم: گره زدن تحولات به مسائل ملیتی یاناسیونالیسمی ویاعقیدتی واجنه ونیروهای غیبی ویاظهور وامورمشابه که معمولا همراه باشورواحساسات وترس وشجاعت وفداکاری وایثار وکمک به انسانیت ودین شکل می‌گیرد واگردارای بصیرت دررهبری ومردم باشدبه موفقیت هایی بی نظیر می رسد که ازجنس استقلال و وابستگی گریزی وایجادتمدن سازی وتسخیرسرعتی زمین وزمان ودلها منجرخواهدشد. واگرپالایش ومراقبت ازورود و وجود نفوذی ها به خوبی انجام شود انشاالله زمینه مناسبی برای ظهور خواهدشد. پس نه عجله ونه تعلل تاوعده صادق به امیدپیروزی فعال اجتماعی 16 آذر ۴۰۳
هدایت شده از حوزه انقلابی
🚨| خروش ده ها هزار نفری مردم انقلابی قم... بازهم قم خط را شکست.... حجت الاسلام روانبخش نماینده قم در مجلس شورای اسلامی: معتقدیم اگر وعده صادق ۳ زودتر انجام می‌شد، تکفیری‌ها در سوریه به این غلط‌ها دست نمی‌زدند. 🌹 حوزه انقلابی ╭┅───────────┅╮ 🕌 @howzehenghelabi ╰┅───────────┅╯
هدایت شده از قاسم روانبخش
28.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥سخنرانی ۱۴ دقیقه ای دکتر روانبخش در راهپیمایی ضد استکباری مردم انقلابی قم 💥ضرورت انجام وعده صادق ۳ 💥پاسخ جالب روانبخش به تهدیدات ترامپ 💥چرا باید دشمن را در خانه اش مورد حمله قرار داد. 💥عملیات مرصاد ۲ در سوریه http://eitaa.com/joinchat/2315059211Cdc06065a5f
هدایت شده از بسلام آمنين
۱۶ آذر۱۴٠۳/سال چهارم من در مرکز ضایعاتی های مشهد! و استفاده روزافزون از ظروف سفالی در غزه! به دلیل کاری گذرم به بلوار توس مشهد افتاد كه ظاهرا، یکی از مراکز اصلی خرید است. اینجا پشت سر هم مراکزی می بینید که انباشته از آن بزرگ و پر از زباله است. انواع و اقسام چیزهایی که دیگر به درد نمی خورند. داخل می رفتم و با خریدارها صحبت می کردم. از نرخ گونه های مختلف زباله ها می پرسیدم، اینکه از کجا می خرند، به کجا می فروشند و نهایتا با این حجم عظیم از ضایعات چه می کنند. یکی از فروشندگان می گفت: کار ما بیشتر کارتن و های پلاستیکی است. هر کیلو کارتن، پنج و هر کیلو بطری هفده هزار تومان. بر اساس منطق ارزیابی اسلامی، سبک زندگی را می توان از نُه منظر بررسی کرد که یکی از آنها است. از مهم ترین بخشهای این بسته فقهی عظیم الشأن هم، مباحث مربوط به طهارت و پاکیزگی است که دایره بسیار گسترده ای دارد. از این منظر بهترین نام برای مدرنیته، است. منطقی که سبکی از زندگی عقب افتاده زباله ساز را به انسان، حیوان و محیط زیست تحمیل کرده. جزیره زباله ای که گفته می شود مساحتی به اندازه کشور بزرگ ایران دارد، تنها یک نمونه از این فسادهای عظیم است(اینجا). تولید روزانه بیش از هفت هزار تن زباله!!!!!!! در تهران، مثال دیگری است که می توان به آن اشاره کرد(اینجا). سوگمندانه هم به عنوان مهم ترین راه حل، مثل دیگر افسانه های ادعایی مدرنیته، علیل و ناکارآمد است. طبق آخرین آمار سازمان ملل در همایش جهانی مبارزه با ، در حال حاضر تنها ۹ درصد از این مواد بازیافت می شود و در خوشبینانه ترین حالت، تا سال۲٠۶٠ به هفده درصد بازیافت جهانی خواهیم رسید(اینجا). بماند که بر خود بازیافت هم مفاسد دیگری بار می شود. می توان گفت در یک تقسیم بندی جامع، سبک زندگی مدرن به تولید هشت نوع زباله منجر می شود: ۱- زباله خانگی تر و خشک ۲- زباله های خطرناک۳- زباله های کارخانه ای و آلوده کننده منابع آبی ۴- زباله های الکترونیکی و رایانه ای ۵- زباله های (نخاله های غیرقابل بازیافت در طبیعت) ۶- زباله های ناشی از ساخت، تعمیر و حرکت اتومبیل + آلاینده های هوا ۷- زباله ها و آلاینده های ناشی از سموم و ها ۸- زباله های لوازم بهداشتی مثل پوشک ها، پد ها و... . الحق که ظَهَرَ الْفَسادُ فِي الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ بِما كَسَبَتْ أَيْدِي النَّاسِ(۴۱روم) نیک به خاطر دارم زمانی که در روستا بودیم و تقریبا زباله ای نداشتیم. اما از وقتی که تاثیر سیاستهای جهانی ٠۳٠، در پایان دادن به در روستای ما هم ظاهر شد، وضع تغییر کرد. مانند زندگی محرومیت زای شهری، محروم از دام شدیم(۲۱مؤمنون) و بسیاری از چیزهایی که خوراک گاو، گوسفند و سگ گله می شد، تبدیل به زباله و پسماند شد. یا مثلا یک قسم از مربوط به نوع است. ظرفهایی که در اسلام داریم(چوبی، گِلی و...) اولا ارزان است، ثانیا متناسب با مزاج انسان است، ثالثا وقتی قابل استفاده نباشد، تولید زباله نمی کند و به راحتی به طبیعت باز می گردد. جالب تر اینکه جنبه هم دارد. یعنی زمانی که مردم از همه چیزشان محروم شده اند، به راحتی می توان از خاک، ظرف ساخت. آنچه که در گزارش جدید شبکه الجزیره، درباره افزایش روزافزون استفاده از ظروف سفالی، در میان آوارگان آمده، بر همین جنبه تاکید دارد. جالب اینکه مردم می گویند: غذا در خوشمزه تر هم می شود(اینجا). بگذریم! بعد از اتمام کار در بلوار توس، توفیق زیارت علیه السلام نصیبم شد و راهی حرم شدم. همان ابتدا آبخوری ها توجهم را جلب کرد. جلو رفتم و از برادری که لیوان های جدید را جایگزین می کرد پرسیدم: به طور متوسط، هر روز چند لیوان در آبخوری این صحن مصرف می شود؟ با کمی تخمین و بالا پایین کردن گفت: حدودا پنج هزار عدد!!! یعنی اگر حرم، تنها پنج آبخوری داشته باشد، سالانه بیش از ۹ میلیون عدد زباله، فقط در آبخوری هایش تولید می شود! این عددها را با خود مرور می کردم و به یاد حدیث تمدنی و طلایی حضرت علیه السلام افتادم که فرموده اند: اِشْرَبُوا بِأَيْدِيكُمْ فَإِنَّهَا خَيْرُ أَوَانِيكُمْ. با دستهایتان آب بنوشید که بهترین ظرفهای شماست (الکافی ج۶ص۳۸۵). مطالعه بیشتر: ساختار اولیه مدیریت پسماند از منظر آیات و روایات @besalamen_amenin
هدایت شده از خانم خونه
9.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم کوتاه "ممنون که تذکر نمی دهید...!" با سکوت خود در خطای دیگران شریک می شویم. به همین سادگی!