eitaa logo
<☆مجتمعِ عجیبناک~
106 دنبال‌کننده
160 عکس
63 ویدیو
0 فایل
مواظب باشین منقرض نشید! https://abzarek.ir/service-p/msg/4305150
مشاهده در ایتا
دانلود
<☆مجتمعِ عجیبناک~
من😔😔
کی بهتر از شوما😞💞 ✊🏻✋🏻✊🏻✋🏻*
نبکولا واسه ی امسال کلاس درسی با کی بردارم رشتم انسانیه -- من درباره ی رشته ی انسانی زیاد اطلاعات ندارم راستش 😭💔
https://eitaa.com/dream_maker/996 دوست دخترته -- اره اره😞💞 بخداBFF🤣💔
https://eitaa.com/dream_maker/996 ایشون کیه معرفی نمیکنه خودشو🥸 -- ایشون دوست منه بزار بیاد خودش خودشو معرفی کنه🙏🏻
https://eitaa.com/dream_maker/997 اووووه این علامت اخر بیانگر همه‌چیزه -- ممنون از توجه شوما لطفا زودتر برای نجاتم اقدام کنید🎀✨
امشبم قصه میگی نیکولا😭 -- احتمالا اره😉💕
☆اسکلت غول پیکر شب(Gashadokuro) خیلی خیلی وقت پیش زمانی که ژاپن گرفتار جنگو قحطی بود،خیلی از ادما جونشونو به خاطر گرسنگی یا بیماری از دست میدادن. و بنظرتون کسایی که پول غذا یا درمان نداشتن پول مراسم کفن و دفن داشتن؟ متاسفانه اجساد این ادم ها به شکل خیلی بدی تو دشتو کوهستان رها میشدن.. و خب مردم اعتقاد داشتن روح عصبانی و ناراحت این افراد روی زمین جمع می‌شه. سالها می‌گذره... و یه شب.. اتفاق وحشتناکی می‌افته.
<☆مجتمعِ عجیبناک~
☆اسکلت غول پیکر شب(Gashadokuro) خیلی خیلی وقت پیش زمانی که ژاپن گرفتار جنگو قحطی بود،خیلی از ادما
می‌گفتن روح همه ی مردگان به هم وصل شده و از استخونهاشون یه موجود خیلی خیلی بزرگ بوجود اومده. نه یه روح. نه یه انسان. حالا اون موجود چی بوده؟ یه اسکلت غول‌آسا به اندازه یک برج. که اسمشGashadokuroبود. ترسناک‌ترین بخشش؟هیچ صدایی نداشت و اونقدر بزرگ بود که می‌تونست بالای درختا وایسه. اماهمونطور که گفتم شبا بی‌صدا حرکت می‌کرد. وقتی مردم تو جاده‌های تاریک راه می‌رفتن،یدفعه حس می‌کردن یه نفر داره نگاهشون می‌کنه ولی هرچی اینور اونورو نگاه میکردن چیزی نمیدیدن . چرا؟چون گاشادوکورو دقیقااا بالای سرشون وایساده بود و توی تاریکی به اونانگاه میکرد. ریش سفیدای ژاپنی می‌گفتن:«اگه نصفه شب صدای زنگ ضعیفی تو گوشت شنیدی فرار کن...چون اون صدا نشونه ی نزدیک شدن گاشادوکورو هستش» و اگه اون تو رو ببینه... دیگه هیچ راه فراری وجود نداره...
<☆مجتمعِ عجیبناک~
می‌گفتن روح همه ی مردگان به هم وصل شده و از استخونهاشون یه موجود خیلی خیلی بزرگ بوجود اومده. نه یه ر
اما عجیب‌ترین بخش افسانه اینه که گاشادوکورو صرفا یه هیولا نیست.اون نماد تمام آدماییه که فراموش شدن. تموم کسایی که بی‌نامو نشون مردن. تموم کسایی که هیچ کس برای نبودشون ناراحت نبود:(((((( برای همین تو بعضی روایتا میگن: «او از روی خشم شکار نمی‌کند، او از روی تنهایی شکار می‌کند!»
<☆مجتمعِ عجیبناک~
اما عجیب‌ترین بخش افسانه اینه که گاشادوکورو صرفا یه هیولا نیست.اون نماد تمام آدماییه که فراموش شدن.
قرن‌ها بعد، مردم هنوز تو شبای مه‌آلود از اون حرف می‌زنن. البته نه به خاطر اینکه واقعا دیده شده چون فکر اینکه چیزی به اندازه ی یه ساختمون درست بالای سرت وایساده باشه و تو متوجهش نشی ... خب.. اره دیگه بنظرم خیلی وحشت انگیزناکه