https://eitaa.com/dream_maker/971
جهت تصور ظاهرت
--
خب ببین فعلا اینو گوشه ی ذهنت داشته باش https://eitaa.com/dream_maker/897
https://eitaa.com/dream_maker/966
من فکر میکردم قشنگ تر باشه😭🤣
--
وای منم همینطورررر
<☆مجتمعِ عجیبناک~
https://eitaa.com/dream_maker/966 من فکر میکردم قشنگ تر باشه😭🤣 -- وای منم همینطورررر
با توجه به اینکه خیلی غمگین توصیف شده بود این فنارتا زیاد باهاش مطابقت نداره
<☆مجتمعِ عجیبناک~
☆زنِ باران (Ame Onna) سالها پیش،توی یه روستای کوچیکی بین کوه های مهگرفته ی ژاپن، بارون تقریبا هیچو
از طرفی این افسانه خیلییییی قدیمیه و یجورایی طبیعیه ارت زیادی ازش وجود نداشته باشه
نیکولا برنامت واسه تابستون چیه؟
--
ازم نپرس که گریه میکنم
ولی حالا که پرسیدی میخوام خودمو با جمع بندی سال دهم و پیش خوانی یازدهم خفه کنم🐥
<☆مجتمعِ عجیبناک~
نیکولا برنامت واسه تابستون چیه؟ -- ازم نپرس که گریه میکنم ولی حالا که پرسیدی میخوام خودمو با جمع بن
حالا شاید اون وسط مسطا برم سراغ گیتار دوباره
*هاهاها اره حتمااا*
نیکولا وقتایی که خوابت میاد ولی نمیاد چیکار میکنی
--
سوال خوبیه واقعا
ولی اگه جوابشو میدونستم الان خواب بودم🦭🎀
میشه بگی چجوری دهم و جمع بندی میکنی و اینکه از کی شروع میکنی؟
--
ایده ای که دارم اینه که بخشایی که از جزوه ی ریاضیو زیست هنوز حل نکردم حل کنم*منظورم اینه دوستارش کنم*و خب درساییم که تو طول سال جمع کردم و تستاشو زدم دویاره حل کنم مثلا برم سراغ علامت دارا
و وقتی تستای عقب موندمو حل کردم میخوام برم ترکیبی با سالای دیگه رو حل کنم
نیکولا توهم صبح زود درس میخونی؟
--
صبح زود مننن🤡🤡🤡🤡
حقیقتا اگه بخوام درس بخونم استارتمو ساعت هشت شب میزنم تا نزدیکای دو یا حالا شایدم کمتر
*بستگی به برنامه ی درسه اون روزم داره*