میشه بگی چجوری دهم و جمع بندی میکنی و اینکه از کی شروع میکنی؟
--
ایده ای که دارم اینه که بخشایی که از جزوه ی ریاضیو زیست هنوز حل نکردم حل کنم*منظورم اینه دوستارش کنم*و خب درساییم که تو طول سال جمع کردم و تستاشو زدم دویاره حل کنم مثلا برم سراغ علامت دارا
و وقتی تستای عقب موندمو حل کردم میخوام برم ترکیبی با سالای دیگه رو حل کنم
نیکولا توهم صبح زود درس میخونی؟
--
صبح زود مننن🤡🤡🤡🤡
حقیقتا اگه بخوام درس بخونم استارتمو ساعت هشت شب میزنم تا نزدیکای دو یا حالا شایدم کمتر
*بستگی به برنامه ی درسه اون روزم داره*
<☆مجتمعِ عجیبناک~
نیکولا توهم صبح زود درس میخونی؟ -- صبح زود مننن🤡🤡🤡🤡 حقیقتا اگه بخوام درس بخونم استارتمو ساعت هشت شب
https://eitaa.com/dream_maker/991
یعنی شب شروع میکنی به جای روز؟؟؟؟؟
خسته نمیشی یا وسطاش خوابت نمیبره؟؟
--
یجورایی اره و میدونی راستش اوایلش خسته می شدم ولی بعدش عادت کردم
<☆مجتمعِ عجیبناک~
https://eitaa.com/dream_maker/991 یعنی شب شروع میکنی به جای روز؟؟؟؟؟ خسته نمیشی یا وسطاش خوابت نمیب
ولی ادما باهم متفاوتن، هرکسی تو یه تایم خاصی مغزش بازده ی بالاتری داره نسبت به ساعتای دیگه
یکی صبح خفن درس میخونی یکی تو شب🤷🏻♀️
نبکولا واسه ی امسال کلاس درسی با کی بردارم رشتم انسانیه
--
من درباره ی رشته ی انسانی زیاد اطلاعات ندارم راستش 😭💔