دکتر خان علیزاده استاد روابط بین الملل
وضعیت تفاهم در روز پنجم
1_جنگ و اشغالگری در لبنان (نقض بندهای ۱ و ۱۳) با شدت ادامه دارد و دو شهید حاصل عملیات نظامی اسرائیل بودهاند.
۲_تنگه هرمز بدون دریافت هزینه باز است.
۳_کشتیهای ایرانی با هماهنگی با آمریکا در حال عبور از محاصره دریایی هستند.
۴_هیچ بخشی از پولهای بلوکهشده ایران آزاد نشده است (نقض بند ۱۱).
۵_با وجود نقض سه بند از تفاهمنامه (بندهای ۱، ۱۱ و ۱۳)، مذاکرات هستهای با حضور تیمهای فنی و با جزئیات، و با حضور معاون وزیر خارجه در سوئیس در حال برگزاری است.
۶_رئیسجمهور آمریکا همچنان اقدام به تهدید نظامی ایران میکند (نقض بند ۱).
@drnyazmnd
تبلی السرائر...
چه نقاب ها که در آخر الزمان میوفته!
مداح اهل بیت علنا میگه رضایت امام جامعه مهم نیست، رضایت مردم فقط مهمه!!
خب در کربلا هم مردم راضی بودند که امام و خاندانش رو اربا اربا کردن...
تو چرا براشون روضه میخونی؟؟!
مصداق بارز اینکه شعور حسینی داشته باشید، نه فقط شور حسینی!
@drnyazmnd
سنای آمریکا به پایان جنگ علیه ایران رأی داد.
گول این رای گیری ها نخورین
جنگ جهانی نزدیکه
چ برسه جنگ ایران امریکا
@drnyazmnd
▫️هرگاه شیعه اختلاف کند بدان که ظهور قائم آل محمد نزدیک است.
مالک بن ضمرة گفت: امیرالمومنین علیه السلام فرمود: ای مالک بن ضمرة حالت چگونه است در زمانی که شیعه این چنین اختلاف کند و حضرت انگشتان دست راست خود را به انگشتان دست دیگر داخل کرد.
پس گفتم: یا امیرالمومنین آن موقع خیری نیست؟
فرمود: تمام خیر در همان زمان است ای مالک ،در آن هنگام یعنی در زمان اختلاف شیعه ،قائم ما قیام میکند و هفتاد نفر که بر خدا و رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم دروغ میبستند را جلو میآورد و آنها را میکشد سپس شیعیان را بر امری واحد جمع میکند _یعنی اختلاف را برطرف میکند_.
📚غیبت نعمانی صفحه ۲۱۴ حدیث ۱۱
#روایات
#اختلاف_عجم
@drnyazmnd
🛑عده ای برای سفید شویی مذاکرات نقل قول هایی از جناب دکتر سعید جلیلی به منظور. رضایت رهبری در مذاکرات منتشر میکنند که از اساس تکذیب شده و صحت ندارد
.
پدوفیل اپستینی :
پول ایران که آزاد میشود برای خرید غذا استفاده خواهد شد و این غذا به طور انحصاری از طریق آمریکا و از کشاورزان ما خریداری خواهد شد
✍استعمار یک خط ممتد است
که روز به روز رنگ عوض میکند
تنها راه جلوگیری از استعمار زدن در دهان اوست
@drnyazmnd
آیتاللهکوهستانی:
آن قدر حضرت علیاکبر
در قیامت شفاعت میکند
که نوبت به امام حُسین(ع)نمیرسد..
کیا رو شفاعت می کنند⁉️
مذهبی های صورتی رو ‼️‼️
کندروها رو ‼️‼️
گناهکاران رو ‼️‼️
پس عدالت خدا کجا میره ‼️
قطعا بحث شفاعت ها مخصوص مومنان
است. علما با همین تفسیرهای پر از ابهام و روشن نکردن و شل گرفتن دین و عدالت خداوند کشکه و ... مردم رو از دین دور کردن ...
@drnyazmnd
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◾️سیدعلی خامنهای کشته دین است
◾️خونخواهی او نصرت این دین مبین است
@drnyazmnd