eitaa logo
تجربه گر مرگ🇮🇷
9.1هزار دنبال‌کننده
12.8هزار عکس
8.9هزار ویدیو
49 فایل
بدحجاب قبلی/مدافع حجاب فعلی. مشاهدات دیدن بی حجاب ها در دوزخ و عذاب آنها و... 🚫آقایون پیام ندهند🚫 ارتباط با دکتر/ اصالتا کُرد @Nm313_67
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 رخنه در تنگه هرمز 🔹 خبرگزاری عمان: سلطنت عمان با سازمان بین‌المللی دریانوردی هماهنگی کرده تا گزینه استفاده از یک کریدور دریایی موقت برای کشتی‌ها را فراهم کند. ‼️این یعنی عملا حاکمیت تنگه هرمز از دست ایران خارج شد ، همان صحبت های حجت الاسلام نبویان درست بود .... ‼️ سرپیچی از شروط رهبری خیانت است .... تنگه هرمز را دادن رفت ... @drnyazmnd
آیا آب ریخته شده روی زمین رو میشه جمعش کرد ؟ چطور میشه که در اکثریت جامعه از حجاب چادر خانم ها در دهه ۶۰ و ۷۰ و حتی ۸۰ ، الان رسیدیم به اکثریت جامعه بی حجاب (برهنگی و تیپ های محرک جنسی) و بدحجاب در جامعه ؟ آیا غیر از این است که تصمیم سازی ها و برنامه ریزی های (آندلسی) در کشور با نظر یهودی های داخلی که لباس اسلام و تشیع به تن کرده اند ، انجام میگیرد ؟ و نه فقط در مسئله حجاب و عفاف ، بلکه در تمام زمینه ها ، اعم از بهداشت و درمان و اقتصاد و فرهنگ و نفوذ در تمام ارکان نظام ، نتیجه ؛ وضعیت نامطلوب فعلی جامعه در همه زمینه ها نتیجه ؛ ترور سردار سلیمانی ، بدون جواب درخور ، ترور سید رییسی در نزدیکی آذربایجان ، ترور اسماعیل هنیه در تهران ، ترور سید حسن نصرالله ، ترور دانشمندان و فرماندهان در جنگ ۱۲ روزه و قبول آتش بس زود موقع و عدم جواب دندانشکن ، نتیجه ؛ ترور رهبر امت اسلام ، قبول آتش بس در چهلم رهبری ، آتش بس غیر منطقی و به سود دشمن ، و هزاران هزار موضوع و مسئله که توان گفتن و نوشتنش نیست ، الان هم امضا تفاهم با قاتل رهبر و فرماندهان و دانشمندان و مردم و بچه ها ، امضا با کسی که برجام رو پاره کرد ، امضا تفاهم با دولت تروریستی که هیچ وقت بر تعهداتش جامع عمل نپوشنده ... باید در نظر داشت که پس از طی مدتی ، جنگ هایی سختتر و ترورهایی بیشتر از طرف دشمن بر ملت ایران وارد گردد ، چون غده سرطانی رو از بین نبردیم و فرمان رو در دست عده ای منفعت طلب و عافیت طلب قرار داده ایم ... و این قصه پر غصه سر دراز دارد ... تاسوعا و عاشورای حسینی بر شما تسلیت باد... @drnyazmnd
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️پروفسور جیانگ تحلیلگر سیاسی: از نظر راهبردی ایران نباید آتش بس را می پذیرفت 🔹اگر ۶ ماه دیگر جنگ ادامه پیدا می کرد کار آمریکا و اسرائیل تمام بود. نظر یک پروفسور هست ، نه تحلیل کوچه بازاری ، اگر ایرانی که در مقابل ۵۰ سال تحریم های کمر شکن ایستاد ، کمی صبر میکردن و حدود ۳ ماه دیگر تنگه رو محکم میگرفتن ، کل دنیا به غلط کردن میفتادن ... حالا اگر یمن به باب المندب فشار میاورد که اوضاع برای جامعه جهانی بدتر میشد و به نفع قدرت جبهه مقاومت میشد ، اما امان از ترسوها ، امان از منافقین ، امان از خائنین ... مسئولین شعام انگار فراموش کردن که اینجا سرزمین و منطقه ماست نه آمریکا ، اینجا خانه ماست نه آمریکا ، و از همه مهمتر ما نمیجنگیم ، دست خداست که بر دشمن غلبه میکند که مصداق آیه یدالله فوق ایدهیم هست .... @drnyazmnd
🔺 رژیم صهیونیستی در تدارک عقب‌نشینی از مناطق جنوب لبنان 🔹رسانه‌های صهیونیستی از آمادگی ارتش این رژیم برای عقب‌نشینی از مناطق محدودی در جنوب لبنان و استقرار نیروهای ارتش این کشور در آنجا خبر دادند. @drnyazmnd
10.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چقدر مردان باغیرت مرد هستند ... خوشا به سعادت اون زنی که شوهرش باغیرته و ارزش زن رو میفهمه ... @drnyazmnd
🚫 پاکستان: مذاکرات فنی ایران و آمریکا هفته آینده از سرگرفته می‌شود. @drnyazmnd
با افتخار تمام دین و ایمانت رو جار بزن ... ریا نشه جمله دشمنانه جهت زدودن دین از اجتماع ... @drnyazmnd
بعد از ۱۴۰۰ سال از عاشورا شیعه دوباره امامی دید که بین شهادت و بیعت شهادت را انتخاب کرد. @drnyazmnd
🔴توئیت تند و آتشین ابوالقاسم طالبی علیه پزشکیان! ‌ @drnyazmnd
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻بند دوم تفاهم‌نامه نقض شد شعار مرگ بر آمریکا در حسینه زنجان🔥 @drnyazmnd