eitaa logo
یه کم فکر...
115 دنبال‌کننده
878 عکس
641 ویدیو
17 فایل
🔰 نقد و تحلیل فیلم های انیمیشن و سینمایی و نکات قابل تأمل برای مطالعه 🌺استفاده از مطالب این کانال بدون ذکر منبع بلامانع است تلفن: 09397574573 لینگ ارتباط با ادمین کانال: @eakamfekr64
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 یهودیان ارتش هیتلر ... 🔴 آیا یهودیان مخالف نازی ها بودن؟! ⭕️ ۱۵۰ هزار نفر از سربازان ؛ افسران و بزرگان ارتش آلمان یهودی بودن ؛ قسمت اول ؛ یهودیان ارتش هیتلر. اینا (صهیونیسم ها) دنیا پرستند نه نژادپرست ┈┉┅━❀▶️❀━┅┉┈ 🆔 @lightmedia
🔶آیا تکنولوژی هم اسلامی و غیر اسلامی دارد ؟! . ▪️از اصحاب علوم انسانی اسلامی شنیده ایم که علوم دارای مبنا ، ارزش و اهداف هستند اما عموما گمان میکنیم که این مربوط به علوم انسانی است و اِلا در علوم تجربی و فنی یا به عبارتی تکنولوژی چنین مسائلی وجود ندارد و محصولات تکنولوژیک از یک قائده مشخص پیروی میکنند. اگر کمی به تصاویر بالا دقت کنید متوجه خواهید شد که یک محصول واحد میتواند با دو رویکرد ، ارزش و عقلانیت و هدف ساخته شود. یک طرف موتور سیکلت اِژ که مربوط به شوروی سابق یک نظام کمونیستی و کارگری است و طرف دیگر موتور سیکلت هارلی‌دیویدسون مربوط به امریکاست که در یک نظام سرمایه سالار و لیبرال طراحی و ساخته شده ، شاید در نگاه اول فکر کنیم که خب سلیقه ها متفاوته ، اما اگر خوب نگاه کنیم میفهمیم که اینگونه نیست ، بلکه دو انسان با دونگاه این محصولات را تولید کرده اند. ▪️اگر شما هم یادتان باشد سالها متور اژ محبوب ترین وسیله برای روستاییان و عشایر ایران بود. اما دومی را قشر مرفه جامعه استفاده میکند. به شکل ظاهری آن ها توجه کنید اولی ساده بی آلایش اما بسیار کاربردی و پر قدرت ، جای سرنشینان اضافی ، ترک بزرگ برای بار و... اما دومی ظاهری مهاجم و عصیان گر ، با فرمانی بالا اومده که به موتور سوار احساس غرور میدهد، بدون سرنشین اضافی که مروج زندگی فردگرایانه است. هرکدام از اینها تکنولوژی حاصل از یک نوع تفکر و البته مروج همان تفکر هم هست. یکی مروج ارزش های لیبرال از تبرج و تفاخر گرفته تا خودخواهی مصرف گرایی و... یکی مروج ارزش های جامعه کارگری و کارمندی ✍کانال دست‌نوشته‌های امیرحسین اسفندیاری 💠@Jaraian
وَ مَنْ أُعْطِيَ الاِسْتِغْفَارَ لَمْ يُحْرَمِ الْمَغْفِرَةَ كسى كه توفيق استغفار يابد از آمرزش محروم نمى شود 📘حکمت_135 از یکی از بزرگان پرسیدند: خداوند اگر بنده‌ای را دوست بدارد با او چه می‌کند؟ گفت: به هنگام تقصیر استغفار را به او الهام می‌کند. Eitaa.com/hefzequranchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ماجرای بغل کردن امام موسی صدر توسط یک زن... @khabarnews 👈«اخبار مهم در «ایتا
🛑 سینما فرانسه و آمریکا... 🔺فرانسه و آمریکا در نهادینه کردن لیبرالیسم در نهاد جامعه خود رقابت سختی را با یکدیگر دارند و نمود آن در بسیاری از شئون اجتماعی و فرهنگی نمایان است؛ ولی اندک تفاوت های باعث تمایزاتی بین این دو جامعه و نیز آثار هنری و بالاخص آثار سینمایی آنان شده است. به طور مثال در کشور فرانسه قانون اعدام بالکل ملغا شده و برای هیچ جرم و جنایتی کیفر اعدام انجام نمی شود ، ولی در کشور آمریکا در ایالت های مختلف حتی اعدام برای زیر سن هجده سال اجرا و به شیوه های مختلفی انجام می شود. در کشور فرانسه هنر های تجسمی و نمایشی از تاریخ گرانسنگ و کهنی برخوردار است و آثاری مانند آثار ویکتور هوگو در عرصه نمایش با شاخصه های بسیار متعالی انسانی، اسلوب سختی را ساخته که حتی با نفوذ مدرنیته و امیال امپریالیستی گذر از این حافظه تاریخی کار چندان آسانی نیست و آثار هنری بالاخص انیمیشن ها و آثار تهیه شده با بستر تاریخی بسیار متأثر از این امر می باشند که به طور مثال به انیمیشن شازده کوچولو تولید سال ۲۰۱۵ می توان اشاره کرد. ولی در آمریکا، سینما از خلق ، ابداع و یا حتی تحریف و استحاله تاریخ و سایر اسلوب های که در شرق و حتی اروپا از چهارچوب های محکمی برخودار است فروگذار نکرده و هیچ حد و مرزی را نمی شناسند و هالیوود و سایر کمپانی های فیلم سازی با بلند پروازی و استفاده از تکنیک ها و صرف هزینه های گزاف به واقع مرزهای تخیل و رویا پردازی را در سینما جابه‌جا کرده‌اند که به عنوان مثال می توان به فیلم مرد عنکبوتی و فیلم سینمایی تلقین اثر کریستوفر نولان اشاره نمود. 🔺البته کشف تفاوت های فرهنگی و هنری متاثر از علوم انسانی و اجتماعی فرانسه و آمریکا نیاز به تحقیقی جامع و دقیق است که از حد این سطور و راقم آن خارج است ولی غرض، دادن اشاره ای و داشتن گوشه چشمی به این مسائل برای درک هرچه بهتر سینما هر دو کشور برای علاقمندان است؛ امید که این مقصود حاصل، و مخاطبان عزیز را انگیزه‌ای برای تحقیق، پژوهش و مطالعه باشد، ان‌شاءالله ...
سینما فرانسه و آمریکا...(۲) 🔺یکی دیگر از تفاوت های بسیار مهم سینما فرانسه و آمریکا که شاید متاثر از مسائل جامعه بوده _ ولی این تاثیر شاید منحصربفرد ترین بستر اثر پذیری نسبت به سایر قسمت ها، ارگان ها و نهادهای یک جامعه در قبال فعل و انفعالات اجتماعی بوده _ سینمای آمریکا است؛ سینمای آمریکا در دهه پنجاه و با ورود این کشور به جنگ کره، جریان مک‌کارتیسم‌ را به خود دید که بی اغراق هنوز هم ریشه های آن اختناق بزرگ در سینمای آمریکا مشهود است، در این جریان سینماگران آمریکایی و هنرمندان و فعالان این عرصه همچون سایر شهروندان آمریکایی مورد پالایش قرار گرفته و با کوچکترین شواهد و قرائنی دال بر تمایل به کمونیست، مورد عقوبت های سخت قرار می گرفتند، ولی مسلماً سینما آمریکا از این حیث تاثیر بیشتری را پیدا کرد زیرا باید انعکاس دهنده اثرات این جریان بر جامعه می بود در صورتی که خود بسیار متأثر از این واقعه شده بود، و این شروعی بر کارهای سفارشی و تقریباً می شود گفت پیمانکاری دائم سینما آمریکا برای دستگاه حاکمه و تبدیل آن به بوق دولت شد. شاید اندک تفاوت اتفاق افتاده در طول این سالیان تغییر کارفرما از دولت به اندیشکده های متعلق به دولت و لابی های سرمایه داری در آمریکا باشد ولی در سرسپردگی و اختناق تقریباً هیچ تغییر خاصی رخ نداده است که به عنوان مثال می توان به فیلم مجستیک برای نشان دادن این برهه اشاره کرد. البته بلند پروازی های سینما آمریکا گاه به اعتراف برخی تناقضات مبانی فکری لیبرالیسم و امپریالیستی می انجامد که کشف آن در لابه‌لای انبوه تلاش تبلیغاتی این سینما با تکاپوی و ممارست عجیبش کار صعب و دشواری است و گاه جای مناقشه. ولی در سینمای فرانسه و عبور از جنگ جهانی دوم ، سینمای این کشور از تجربه عکسی نسبت به آمریکا برخوردار است و رقابت سینماگران در نشان دادن مظلومیت و رشادت‌های سربازانشان در جنگ باعث وحدت و اتفاق آراء بیشتری شده و آن را تبدیل به تجربه تاریخی مشترک قابل اتکا نموده است. البته روح استعمارگرانه و امپریالیستی در قالب ایدیولوژی های مثل لیبرالیسم و اومانیسم، با ذات هنر تضاد ماهوی دارد و دستگاه حاکمه فرانسه و سینما آن نیز از این تضاد مستثنا نیستند و مسلما بنگاه های پول و ثروت سعی در بهره کشی از ابزار سینما برای خود دارند ، چه آمریکا باشد و چه فرانسه؛ جالبتر اینکه نحله فراماسونری در فرانسه جنبه تاریخی تر و با قدمت بیشتری است که مسلما ریشه های آن را می توان در آثار هنری فرانسوی پیدا کرد.
السَّلامُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ رَسُولِ اللَّه السَّلامُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ فَاطِمَةَ وَ خَدِیجَة السَّلامُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِین السَّلامُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ الْحَسَنِ وَ الْحُسَیْن السَّلامُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ وَلِیِّ اللَّه السَّلامُ عَلَیْکِ یَا أُخْتَ وَلِیِّ اللَّه السَّلامُ عَلَیْکِ یَا عَمَّةَ وَلِیِّ اللَّه السَّلامُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ مُوسَى بْنِ جَعْفَر یَا فَاطِمَةُ اشْفَعِی لِی فِی الْجَنَّة https://eitaa.com/joinchat/976289792Ca39fdf48c6 📣 جارچی قم
32.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 فقه، دربرابر چالشی بزرگ 🔸برشی از سخنرانی دکتر عطاءالله بیگدلی، با موضوع «بررسی وضعیت حقوق در ایران معاصر و آینده رابطۀ فقه و حقوق» 🔹ارائه‌شده در همایش «انقلاب اسلامی و تحول علوم اسلامی و انسانی» 🗓 اسفندماه ۱۴۰۱ ؛ دانشگاه علوم اسلامی رضوی 🌐 کانون غربشناسی و اندیشه اسلامی @gharbshenasi_razavi
🛑 فیلم سینمایی بین ستاره ای... 🔺باز قهرمان یک سکولار است که با علم ماتریالیستی انسان ها را از نابودی حتمی جهان نجات می دهد.
🛑 فیلم سینمایی بین ستاره ای 🔺 فیلم روایت مکرر سینمای آمریکا از پیش بینی پایان دنیا و آخرالزمان است، خلاصه آنکه عده‌ای اندک جهان را از ورطه نابودی نجات میدهند که روایت داستان آن ملال آورتر از دیدن خود فیلم است؛ آمریکا مثل مربی‌ای که نگران است شاگردان ش تعالیم او را فراموش کنند، دائما با لحن های مختلف _ در قالب فیلم های مختلف سینمایی _ تعالیمش را تکرار می کند... تعالیم او چیزی جز اصالت علمِ فارغ از دین، یعنی نگاه ساینتیسم ماتریالیستی و سکولار نیست، که نباید بردگان هژمونی غرب و آمریکا آن را لحظه ای فراموش کنند چون قدرت و شوکت این ارباب، فقط به تظاهر قدرت، ثروت، داشتن علم و فناوری است... هژمونی غرب می خواهد تمام افکار و اذهان توده‌های مردم را در اقصا نقاط جهان به خدمت بگیرد، پس آنها را شیفته علم خود می کند و نجات از سرنوشت محتوم بشر و دنیا را _ که چیزی جز نابودی و فنا نیست _ فقط در دست غرب و سر سلسله این این شجره خبیثه یعنی آمریکا القا می کند... 🔺اندک تغییری که فیلمساز در اثر خود نسبت به سایر آثار از این دست اعمال نموده اعترافی ناخودآگاه به عظمت خلقت است ولی همین اندک توجه قابل تقدیر هم با اَبتر نشان دادن هدف از خلقت، و ایراد بر آن و ناقص نشان دادن آن، نظام اَحسن خلقت را به مَحاق سوق میدهد ... 🔺یکی دیگر از وجوه شاید متمایز اثر ، حس فداکاری و اغراق در از خودگذشتگی قهرمانان داستان است که حتی آن هم از نگاه فیلمساز امر فطری تلقی نمی شود و آن را زاده رسوخ و باور عمیق و قلبی به علم محض نشان می دهد... در مقابل نقش منفی داستان ، فردی که در کهکشان گم شده، با دیدن همنوعان‌ش ابتدا به وجد می‌آید ولی در ادامه برای نجات خود نهایت قساوت قلب را بخرج می دهد که زعم فیلمساز این ماهیت مجرد انسان است که در تنگناهای زندگی ذات خود را فاش می کند و او را نقش مقابل انسان متمسک و معتقد به اصالت علم، یعنی همان قهرمان داستان قرار می دهد. 🔺فارق از این دو منظر، فیلم همان داستان تکراری نجات تمام مردم جهان از نابودی است که این بار با انتقال مردم به سیاره‌ای دیگر برای ادامه حیات محقق می شود البته این نجات یافتگان نیز همگی آمریکایی هستند و این صحنه نیز به دست قهرمانان آمریکایی رقم میخورد و چه داستان سُرایی های غریب و پیچیده ای، برای القای مفاهیم پوچ و شیطانی ... 🔺خدا جهان را خلق کرده و تا بدین جا پیش برده ولی از ادامه دادن راه منصرف و یا عاجز شده؟! که حالا ادامه راه را عِلم آمریکایی و سکولار بپیماید؟ یا اگر عِلم آمریکایی و سکولار دارای توانایی نجات جهان از نابودی است پس چرا در همین زمانه حال، معضلات جهانی را حل نمی کند؟ و یا چرا فقط به تخریب و ویرانی و ظلم و جنایت بر بشریت می افزاید؟ چرا این قهرمان فداکار یعنی آمریکا، دائما از این قهرمانی بالقوه منتفع می شود و پول و ثروت سرازیر به کمپانی ها و لابی های صهیونیستی می شود و چرا سهم کشورها و جوامع دیگری چیزی جز فقر و ویرانی از فداکاری آمریکایی نیست؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شهید شیخ احمد یاسین| مؤسس و رهبر معنوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ◽️ 🆔 @ofogh_tv
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺عدم تحریف قرآن 🔹ویدئویی کوتاه در معرفی مصحف مشهد رضوی (Codex Mashhad): کامل ترین سند دستنویس قرآنی از سدۀ نخست هجری به خط حجازی 🔆 بر خلاف تورات و‌ انجیل‌ که به اذعان علمای یهود و مسیح، دچار تحریف شده، نسخه قرآن مربوط به سده نخست هجری، موجود است و شاهد عدم تحریف است https://eitaa.com/mowlA_z/1981 https://eitaa.com/mowlA_z/1622 https://eitaa.com/mowlA_z/1624 https://eitaa.com/mowlA_z/1619 https://eitaa.com/mowlA_z/1620 ─┅═༅𖣔♥️𖣔༅═┅─ https://eitaa.com/mowlA_z ─┅═༅𖣔♥️𖣔༅═┅─ 📗در جستجو و بیان حقایق 📕 📙مستند ، مستدل ، متفاوت📘
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روایت یک دیدار جالب: جلال آل‌احمد در دیدار با امام به کتابی که پیش ایشان بود اشاره کرده و گفته: شما هم این خزعبلات را می‌خوانید؟! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌© کانال بازار سیاسی ...🔻 💯📮https://eitaa.com/bazarsiasy
🛑 در آمدی بر یک نقد ... رها یا رها شده در قفس؟ 🔺در راستای جریان شناسی انیمه های ماکوتو شینکای ، تحلیل فرمی و تکنیکی آثار او، موید نوعی رجعت به سنت و آیین و مفاهیم آیینی ژاپن بنظر می رسد... فی‌الواقع این رویکرد به خودی خود یک امر تحسین برانگیز است که هنرمندی خود را متعهد به نمایش آیین ها و باورهای کهن خود در یک قالب و فرم جدید و به روز بداند، ولی وقتی به بستر رسانه ای کارهای این فیلمساز شهیر، یعنی فضای فرهنگی کشور ژاپن نگاه می کنیم، بین تجددطلبی و سرعت در مدرنیته که شالوده تمام شئون اجتماعی آن جامعه قرار گرفته، به نظر تضادی ماهوی با این دست آثار، مشهود می گردد؛ به بیان ساده‌تر چطور وقتی، قریب به اتفاق جریان فرهنگی آن کشور در جهت خلاف _ و در جهت مدرنیته با ارزش های کاملا متضاد با ارزش های سنتی _ در حال حرکت است، ماکوتو شینکای قصد نمایش باورهای سنتی ژاپن را دارد؟! (برای آشنایی بیشتر با فضای فرهنگی حاکم بر صنعت انیمه ژاپن‌ مراجعه کنید به 👈B2n.ir/p46227 ) اینجا میتوان دو فرضیه را مطرح کرد: شاید این روشنفکر متجدد ژاپنی، خود را «رها» ، از چنگال دیو افسونگر فرهنگ غربی و مدرنیته کرده و سعی در رقم زدن موج جدیدی در سیر فرهنگی جامعه خود دارد.‌.. و یا شاید، این هم شگردی دیگر برای اغوا و سوق دادن اذهان مخاطب به همان مقاصد مدرنیته باشد و در واقع این نگاه احیاگر آیین و باورهای اصیل ژاپنی، مرغ خوش‌الحانی است که برای تزیین هرچه بیشتر مقاصد شوم کمپانی های تولید کننده، رها شده، ولی «رها شده در قفس» است...؟ این ضن به نظر بسیار شکاکانه بنظر می رسد و نشانه های از اثبات آن در نقد فرمی و تکنیکی آن به چشم نمی خورد، ولی نشانه های همخوان، مانند گردش مالی کلان و گستره فعالیت خوبِ دراختیار، این احتمال را تقویت می کند...(مراجعه کنید به 👈 B2n.ir/e44436 ) و شاید عدم اقبال به ازدواج در بین جامعه ژاپنی و آمار خیره کننده این قضیه، گویا دستگاه فرهنگی ژاپن را به برداشت فقط قطعی از فرهنگ و سنت دیرینه ژاپنی، واداشته تا به صورت مخدری زندگی مجردی را کمی تلطیف دهد، وگرنه ارجاع به کلیت سنن قدیمی موجب انقلابی بزرگ و اجتماعی بر ضد مدرنیته و اصلاب آن خواهد شد. (بررسی رغبت به ازدواج در ژاپن مراجعه کنید به 👈 B2n.ir/a31395 ) 🔺به هر ترتیب، برای اثبات جریان واقعی فیلم نیاز به شناخت هرچه بیشتر بستر فرهنگی فیلم و اینکه فیلم در «زنجیره تبلیغاتی» سازندگان آن چه نقشی را ایفا می کند را دارد؛ چون صنعت انیمیشن سازی در ژاپن و تاثیرگذاری آن بسیار مهم و مسبوق به سابقه است و نشر آن در دنیا، و پر مخاطب بودن حتی در سایر کشورها، به اهمیت هرچه بیشتر موضوع می افزاید... 🔺آنچه در این مجال، ذکر آن خالی از لطف نیست، و نیازی به پژوهش های سخت (و البته لازم...) ندارد، تجربه عینی هر پدر و مادری است که فرزندشان طرفدار این دست از آثار است، و آن چیزی نیست جز یک آسیب ضمنی، و آن اینکه _ مخاطب مسلما دچار نوعی اعتیاد شده و کم کم ذائقه سمعی و بصری خود را تغییر یافته خواهد یافت، به طوری که دیگر به هر نوع نمایش و یا اثر نمایشی نمی تواند مانند روز اول نگاه کند و این آثار با رسوخ در ضمیرناخودآگاه، باذهن موانست پیدا کرده و به بروز بعضی رفتارهای مشابه، عقاید مشابه، انتظارات مشابه و غیره خواهد انجامید ... 🔺امید که در مسائل فرهنگی دقت نظر بیشتری صورت گرفته و مجاهدین عرصه تبیین، به اهمیت موضوع توجه ویژه ای را جلب نمایند، ان‌شاءالله...
🛑 فیلم سینمایی خانواده فیبلمن... 🔺چیزی که برای بعضی ها اینجا آرزو شده برای ها خاطره است؛ هم مجبور باشی زن باشی، هم مجبور باشی مادر باشی، هم در اقلیت مذهبی باشی، آخه مگه میشه طاقت آورد؟!... حداقل با یه مردی دیگه ای به غیر شوهرش که باید بتونه دوست باشه دیگه...!!! یعنی چی؟؟؟ یعنی ، چیزی که استیلبرگ در فیلم خانواده فیبلمن نشون میده... به همین سادگی 🤷🏻 ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ https://eitaa.com/eakamfekr
🛑همزاد صهیون... 🔺شاید امروز توجه تمام افکار عمومی به جنایت های رژیم صهیونسیتی در غزه باشد ولی جنایتی که چه بسا وحشتناک‌تر از وقایع این روز هاست، دست اندازی همزاد رژیم اسرائیل یعنی صهیونیست جهانی به تمام ارزش های مشترک انسانی است، کوچکترین رقم از این بساط شیطانی، تخریب خانواده و عادی انگاری آن برای تمام جوامع است که در قاموس صهیونیست یکی از اصلی ترین شاخصه هاست که تلاش چشمگیر آن را در ویترین فیلم های استیون اسپیلبرگ کارگردان صهیونیست هالیوود می توان دید؛ فیلم خانواده فیبلمن که به راحتی مظلومیت ساختگی یهودیان صهیونیست را توام با هرزگی مادر خانواده نشان میدهد و ابایی از نمایش آن ندارد، در حالی که شاید اذهان عمومی مردم جهان عادت دارند همیشه مظلومیت را در کنار تقدس و معصومیت ببینند ولی این شجره خبیثه سعی در دگرگون کردن تمام ارزش های انسانی دارد و کمر به نابودی آن بسته فلذا ترکیب جدید و ناهمگون مظلومیت و هرزگی را در پیشکش چشمان جهانیان بی پرده و با وقاحت تمام قرار می دهد و به آن می بالد...!!! در فیلم، خانواده یهودی به اصطلاح مظلومی را شاهد هستیم که به راحتی مادر خانواده راه خیانت و هرزگی را در مقابل چشم فرزندان پیش می گیرد و حتی فیلمساز او را محق در این امر نشان می دهد؛ این همان مانیفست جنایت پیشکی صهیونیست جهانی است که حد و مرزی در ضلالت و گمراهی بی پروا و وقیحانه ندارد و هیچ حد و مرزی هم برای آن نمی شناسند. از اسپانسری کارناوال های همجنس گرایان در ژاپن گرفته تا برزیل، از ساخت فیلم در هالیوود گرفته تا پخش کتب ضاله و حمایت از فرق شیطانی. باشد که مکر او به خویش بازگردد ...آمین
🛑 آخه این اسرائیل چی میده به آمریکا که انقدر هواش رو داره؟ آقا علم، سواد، تکنولوژی؛ مثلا یه زن شوهر دار چطور می تونه خیلی راحت به شوهرش جلوی چشم بچه هاش خیانت کنه...؟ عمرن‌ کسی به غیر از صهیونیست ها بتونه یه همچین چیزی رو بتونن آموزش بدن خانواده فیبلمن استیلبرگ با آموزش اینجور چیزها به جای کمک های مالی و تسلیحاتی ، معامله کاااااااملا منصفانه ...
🛑 فیلم سینمایی خانواده فیبلمن 🔺می خوای در اوج غربت و در اقلیت جسور و شجاع باشی؟ 💡کاری نداره که، داشتیم مادرش با یکی به غیر باباش، ریخته رو هم، ولی خم به ابرو نیاورده...! باور نداری فیلم خانواده فیبلمن رو نگاه کن ، این پیشنهاد استیون اسپیلبرگ برای شماست...!!! قراره در این فیلم با مظلومیت یه خانواده یهودی ساکن آمریکا آشنا بشیم که فیلمساز ضمن تحقیر مسیحیان داستان هرزگی مادر رو هم روایت می کنه و جالب اینکه اون رو کاملا عادی و طبیعی جلوه میده...!!! با دیدن اینجور فیلم ها بعضی ها آنقدر شجاع و جسور میشن که می تونن مامان‌شون رو با تیشرت مسی عوض کنن... یا نه چرا مامان ، خودشون می تونن بی واهمه برن بغل هرکس و ناکسی...
🛑 جدول پخش ... 🔺سال ۱۳۷۰ سریال تیپو سلطان از صدا و سیما پخش شد؛ سریالی که محتوای ضد استعماری داشت ولی بر خلاف عادت تلویزیون هیچ وقت باز پخش نشد.! ولی فیلم سینمایی باج (هندی) که در اون انگلیسی ها حاضر به مذاکره با هندی ها میشن و در یک تصویر باور نکردنی به عهد خود وفا می کنند بارها و بارها از صدا و سیما بازپخش شد.! جدیدا فیلم سینمایی ماراکار از تلویزیون پخش شد، قهرمانی هندی و شیعه که در مقابل استعمارگران رشادت های زیادی نشان میدهد و در نهایت به خبث بدطینتان خودی گرفتار و کشته می شود؛ امید که باز شاهد پخش این دست از آثار از صدا و سیما باشیم.
43.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 آخرالزمان؛ عصر غروب و استتار حقیقت نمایندگی اندیشۀ از «بیگانگی با جهان» در عصر غیبت 🔸برشی از سخنرانی دکتر حسین شهرستانی، با موضوع «زبان حضور در زمانۀ غیبت» 🔹ارائه‌شده در همایش «انقلاب اسلامی و تحول علوم اسلامی و انسانی» 🗓 اسفندماه ۱۴۰۱ ؛ دانشگاه علوم اسلامی رضوی 🌐 کانون غربشناسی و اندیشه اسلامی @gharbshenasi_razavi
هدایت شده از 💠 فیلموسوفی 💠
💠نشست مجازی نقد و بررسی انیمیشن کورالین 🔹واکاوی معانی پنهان پر طرفدار کورالاین (Coraline) با بررسی سکانس به سکانس 🔹سه‌شنبه ۷ آذرماه، ساعت ۱۸:۳۰ 🔹هزینه نشست: ۵۰.۰۰۰ تومان 🔹ثبت نام: @filmosophi 💙فیلموسوفی، هنر، فلسفه، رسانه @filmosophy
هدایت شده از 💠 فیلموسوفی 💠
👈 مبنا (مجمع بررسی و نقد آثار) تقدیم میکند: نقد جامع * خانواده فیبلمن * از منظر تکنیک و فرم هنری پیام کلی فیلم پیش زمینه ذهنی فیلمساز و نقاط قوت و ضعف فیلمنامه و کارگردانی در لینک زیر👇 https://aparat.com/v/67bJr