#ویژه شهادت امامسجاد علیه السلام
امام بیمار یا امام مبارز؟!
📕 برشی از کتاب همرزمان حسین علیهالسلام
📢 #امام_سجاد علیهالسلام را یک آدم ضعیف بیاراده بازیچه بیمار معرفی کردند؛ امام بیمار! هیچ نام دیگری، هیچ عنوان دیگری، هیچ لقب افتخارآمیز دیگری غیر از «بیمار» برای یک امام پیدا نکردند. آن هم چه امامی؟! امام چهارمی که به نظر ما بنیانگذار نهضت مخفی شیعه بعد از واقعه کربلا است؛ کسی که ضامن همه نهضتهایی است که در طول تاریخ تشیع به وسیله شیعه انجام گرفته. امام سجاد مادر همه اینها و به وجود آورنده اینهاست.
🕌 شیعه امروز امام سجاد را یک بیمار میداند؛ در حالی که بیماری ایشان محدود به چند روز درکربلاست. خب، شما هم در عمرتان چند روز بیمار میشوید؛ بنده هم بیمار میشوم، هر آدم ورزشکار قوی هیکلی هم بیمار میشود، اسم بیمار که دیگر نباید تا آخر روی این شخص بماند. به جای نامها و این عناوین افتخار آمیز: امام مجاهد، امام عالم، امام آگاه، امام سازمانبخش، امام تشکیلات ده، امام به وجودآورنده نهضت، امامی که موتور گردونه تاریخی تشیع است، بگویند:«امام بیمار!»
پس ببینید که واقعا این شیوه دشمن قرار گرفته و ما امروز در مقابل یک تحریف چندین قرنی قرار داریم، ما در مقابل یک چنین انبوه متراکمی از دروغ قرار داریم. بایستی از لابه لای این همه دروغها، این همه ظلمتهای متراکم، حقیقت منور را، حقیقت درخشان را کشف کنیم و بیرون بیاوریم. کار مشکلی هم هست، اما شدنیست.
✔️ امام خانه نشین هم چون امام بیمار، تحریف تاریخ است.
#تحریفتاریخ
🍃🍂🍃🍂🥀🍂🍃🍂🍃
سیدعلی خامنه ای(مدظله العالی)
@rahrovanehagh1
هدایت شده از ثامن الائمه(ع)
⭕️ نويد افكاري و «ننه من غريبم» غربزدهها
🔻 نويد افكاري يك انسان را عامدانه و در كمال سلامت عقل كشته است؛ كجا و به چه شيوهاي هيچ موضوعيتي ندارد.
🔻 خانواده مقتول براي تقاص خون به ناحق ريخته شدشان، به محاكم قضايي جمهوري اسلامي پناه بردهاند.
🔻 دادگاه حكم قصاص داده است و قاتل اعدام شده.
🔻 لاشخورهاي غربزده افتادهاند به جان انقلاب كه: «چرا شما اينقدر بي رحميد كه قاتل يك انسان ديگر را كشتهايد؟! مگر شما دين نداريد؟!»
🔻 خب آقاي جمهوري اسلامي اگر او را قصاص نميكرد، جواب بچههاي يتيمشده آن مرحوم و همسرِ بيوه شده او را چه كسي ميداد؟! چقدر انسان بايد بيرحم و لاشخور باشد كه سر موضوعات سياسي حق انساني يك خانواده را ناديده بگيرد؟!
#نويد_افكاري
#فريب_افكار_عمومي
#عمليات_رواني
✍️کانال روشنا
@roshana_ir
هدایت شده از ثامن الائمه(ع)
🔺تلویزیون خاموش در صلح با جنگ
روزنامه وطن امروز نوشت:
▫️هنر معمولا در مناقشههای سیاسی جاده صافکن بوده است. تاریخ هنر پر است از آثاری که پیش از وقوع تنشها یا اتفاقات سیاسی به استقبال آنها رفتهاند. ماجرای توافق اخیر ۲ کشور عربی با رژیم غاصب صهیونیستی برای عادیسازی روابط هم اتفاقی از همین دست است؛ ماجرایی که مدتها قبل از رسمی شدن آن، با پخش آثار نمایشی در این زمینه برای آن مقدمهچینی شد.
▫️گروه تلویزیونی «MBC» که در عربستان سعودی فعالیت میکند، در مدت اخیر تمرکزش را بر پخش سریالهایی گذاشت که در آنها به عادیسازی روابط آشکار با رژیم اشغالگر در مقابل تحریف قضیه فلسطین میپرداخت. در واقع جریان رسانهای جدید که برای رنگ کردن این کلاغ و قالب کردن آن به مخاطب به عنوان طوطی به وجود آمده بود، ۲ جریان عادیسازی و تحریف را به شکل همزمان و در کنار هم پیش میبرد.
▫️سریال «ام هارون» نمونهای از تلاشهای مذبوحانه برای عادیسازی روابط میان کشورهای عربی با اسرائیل بود؛ سریال طنز موسوم به «مخرج ۷» هم از جمله نمونههای پر سروصدای این مدت اخیر بود که در آن به شکلی آشکارا، عادیسازی روابط با اسرائیل تبلیغ میشد.
▫️رسانههای معارض فلسطین و جریان رسانهای مقابل جمهوری اسلامی، با انواع پرداختها، روایت خودشان از توافقی که توسط ترامپ به «آبراهام» موسوم شده است را مطرح کردهاند. توافقی که میان برخی کشورهای حاشیه خلیجفارس با اسرائیل و در کاخ سفید امضا شد، ماجرایی است که نمیتوان و نباید پیرامون آن سکوت کرد.
▫️در شرایطی که همه این اتفاقها و قراردادها و توافقها ارتباطی جدی با عمده مسائل و سیاستهای جمهوری اسلامی دارد، تقریبا هیچ برنامه تلویزیونی پیرامون این موضوع روی آنتن رسانه ملی نرفت.
▫️زیاد دور نیست زمانی که تلویزیون ولو با داشتن شبکههایی محدودتر از امروز برنامههای تحلیلی و روایتهای قابل توجهی پیرامون مسائل داخلی ارائه میداد اما حالا با داشتن شبکه خبر و ۲۰ شبکه اصلی و فرعی، یک برنامه وجود ندارد که از توافقی اینچنین مهم روایتی قابل توجه ارائه دهد. اما این اتفاق چرا میافتد؟ بهراستی کارویژه معاونت سیاسی تلویزیون اگر پرداختن به ماجرایی شبیه توافق اخیر نیست، پس چیست؟
✍️کانال روشنا
@roshana_ir
هدایت شده از یاعزیززهرا یاعزیززهرا
:
#کمپین
❌ اجرای سند 2030 را #متوقف_کنید !
از آنجا که سند 2030 یک سند استعمارگرانه و ضددین و مغایر با دین و مذهب اسلام و شیعه و متضاد با فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی و دور از هنجارهای مورد قبول جامعه ما میباشد و باعث از بین رفتن بسیاری از ارزشها و رشد ضد ارزشهاست، هم صدا با رهبر معظم انقلاب اسلامی و علمای عظام خواهان لغو و عدم اجرای ان و برخورد و محاکمه با پذیرندگان و عوامل این سند ننگین که در جهت مقاصد صهیونیسم جهانی است، میباشیم.
👇👇👇👇👇👇👇
⭕ اگه موافقید که باید جلوی سند ۲۰۳۰ گرفته بشه و میخواید خبرنگارهای خبرگزاری فارس هم این موضوع رو پیگیری کنن و از مسئولین جواب بخوان و حتی این موضوع رو به صحن مجلس ببرن به صفحه زیر برید و با یک #کلیک از این متن اعلام #حمایت کنید :
https://www.farsnews.ir/my/c/23358
@jebheh
@banooyetamadonsaz
هدایت شده از یاعزیززهرا یاعزیززهرا
نشانههای آخرالزمان
در اینجا با بهره گیری از دو روایت، برخی از نشانههای آخرالزمان را مرور میکنیم:
الف) در روایت نخست که سلمان رحمه الله آن را از پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله نقل کرده، چنین آمده است:
در حجة الوداع، با رسول خدا درود خدا بر او و خاندانش باد مشغول انجام مناسک حج بودیم که حضرت، حلقه در کعبه را گرفت و رو به ما کرد و فرمود:
آیا میخواهید شما را از نشانهها و حوادث پیش از قیامت خبردار کنم؟
سلمان که از همه به ایشان نزدیک تر ایستاده بود، گفت: بلی یا رسول اللّه!
ایشان فرمود:
از جمله آنها ضایع و تباه کردن نمازها و تبعیت از شهوت ها، متمایل شدن به هواهای نفسانی، تکریم و بزرگداشت ثروتمندان و مال پرستان و فروختن دین به قیمت دنیاست. در این زمان است که قلب مؤمن در درونش همانند نمک در آب حل میشود؛ چرا که منکرات، کژیها و کاستیها را میبیند و قدرت تغییر دادن آنها را ندارد.
🏴آخرالزمان از بیان رسول خدا (ص)
سلمان پرسید:
آیا واقعا چنین خواهد شد؟
رسول خدا:
قسم به آن که جانم در دست اوست، آری! و به دنبال آن حاکمان و امیران ستمگر و وزیران فاسق و کارگزاران و کارشناسان ستم کار پیدا میشوند و [مردم] به خیانت کاران اعتماد میکنند.
سلمان:
آیا واقعا چنین روزی خواهد آمد؟
رسول خدا:
سوگند به آن که جانم در دست اوست، آری! در آن زمان است که منکرها و انحراف ها، معروف و خوب .
اعمال پسندیده، منکر و ناپسند شمرده میشود.
شخص خائن، معتمد و شخص امین، خائن خوانده میشود.
دروغ گو را تأیید و راست گو را طرد میکنند.
هدایت شده از جوان بصیر
8.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آیت الله حق شناس(ره)
موضوع :حفظ زبان
┈┈••✾••┈┈
💠 @Javanebasir313
هدایت شده از ثامن الائمه(ع)
✅نقدی بر اشکال اقای نصیری درباره حجاب
آقای نصیری در برنامه زاویه با حجاب قانونی مخالفت کرد. کل استدلال آقای نصیری دو جمله است. اول اینکه با زور نمی شود جامعه را با حجاب کرد چه آنکه تجربه رضاخان نیز همین نشان داده است. دوم اینکه مردم مخالفند.
✅چند نکته در این رابطه:
🔸1.اول اینکه ما حجاب اجباری نداریم. الزام قانونی داریم. الزام قانونی خودش برآمده و با امضای رای اکثریت است. اگر وجاهت دموکراتیک قانونگذاری رازیر سوال ببریم سنگ روی سنگ بند می شود؟ ازفردا هر کس بگوید فلان قانون رامردم مخالفند چه کنیم؟ با کدام منطق باید بپذیریم شاخص اکثریت نزدشماست؟
🔸2.مقایسه الزام حجاب در جمهوری اسلامی با الزام رضاقلدر از مبنا دچار اشکال است. مثل اینکه کسی قانون در دیکتاتوری را با قانون درجمهوریت مقایسه کند. انشالله که روشنست دچار چه اشتباه فاحشی شده اند. الزام قانون در جمهوریت پشتوانه رای مردمی دارد نه قلدری یک دیکتاتور.
🔸3. آقای نصیری گفته اند الزام حجاب ثمر نداشته است. از کجا فهمیدند؟ اینکه وضع حجاب بدتر شده است یعنی الزام ثمرنداشته است؟ بازهم دچار اشتباه عجیب شدند. جامعه ما در یک مبارزه است. اساسا مقایسه نقطه ای در فهم رفتار جامعه در حال مبارزه غلط است.
جامعه ای که تحت هجمه های فرهنگی و تمدنی است با همین میزان حجاب نیز یک جامعه عفیف است. سوال اینست که اگر الزام حجاب نبود وضع بدتر بود یا بهتر؟ مثل اینکه فردی خلاف جریان اب پارو بزند. قدرت فرد را در عقبگردش نباید دید. مهم اینکه اگر خلاف آب پارو نزده بود، همین میزان عقب رفته بود؟
🔸4. آقای نصیری معقدند مردم بدحجاب شده اند. این حرف نیز غلط است. اساسا مقایسه تقوا و دینداری مردم در مبارزه آنهاست نه تغییر ظاهری شان. مساله حجاب در ایران ناشی از غربزدگی است نه کاهش دینداری. انشالله فرق ایندو روشن است. لذا اتفاقا مردم با همین میزان حجاب نیز رشد دینداری داشته اند.
🔸5. گفتند قانون حجاب نتواسته مردم را باحجاب کند. آیا تصور کردیم الزام حجاب برای باحجاب کردن بی حجاب هاست؟ الزام حجاب برای صیانت از یک جامعه دینی است. لذا هدف الزام تنها باحجاب کردن نیست و دفاع از حیا و عفت جامعه است که هم برای مرد است و هم زن. برای صیانت از ظاهر یک جامعه دینی است.
🔸6. میگویند چرا وقتی تبعیض وجود دارد قانون حجاب باید اجرا شود. این هم از آن استدلال های آنچنانی است. اگر سازمان ثبت احوال به وظیفه اش عمل نکرد، سازمان آب و فاضلاب هم تعطیل کند؟ فردا اگر دزد، خانه آقای نصیری را زد بگوئیم چون بقیه نهادها درست عمل نمی کند پی گیری دزد هم اشتباه است؟
🔸7. می گویند حجاب را باید فرهنگی ترویج کرد. سلمنا. خب؟ ترویج فرهنگی به معنی نفی الزام است؟ همه قوانین نیازمند فرهنگ سازی دارند. مگر بستن کمربند فرهنگ سازی نمی خواهد؟ خود الزام هم جزئی از ساخت فرهنگ است.
🔸8.گفته اند در پذیرفتن دین و اعتقادات آزادی است پس مردم حق دارند حجاب را نپذیرند. مقدمه درست و نتیجه غلط. مردم در انتخاب دین آزادند نه انتخاب اجزای دین.ضمن اینکه حجاب امری اجتماعی است نه فردی. مردم درانتخابی آزادند که به دیگری ضربه نزند. آیا حجاب درخیابان مثل نماز در پستوخانه است؟
🔸9. می گویند با حجاب موافقم اما با الزامش نه. مثل اینکه کسی بگوید با دروغ مخالفم اما با حرمتش نه. برادرم حجاب خودش یک الزام دینی است. چطور ممکن است با حجاب موافق باشید ولی با الزامش نه. همان که از ضرورت حجاب گفته از الزامش گفته است. مگر دلبخواهی و سلیقه ایست؟
📝 محسن مهدیان
✍️کانال روشنا
@roshana_ir
هدایت شده از جَهٰادِ فٰاطِـمے
5.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 گزارش خبری :
▪️اجرای صد برنامه در هفته دفاع مقدس - تفت
@jahad_fatemi