هر چی بیشتر میگذره
بیشتر به این پی میبرم که
جای نبودنت چقدررر درد میکند!
#رئیسی_عزیز
سکوت، چیزیست که از قلبت میآید،
نه از بیرون!
سکوت، معنایش حرف نزدن و انجام ندادن
چیزها نیست؛ سکوت معنایش این است
که تو در درون بر آشفته نیستی.
اگر که براستی ساکت باشی،
آن وقت بدون توجه به اینکه خود را
در چه شرایطی بیابی، میتوانی از سکوت
لذت ببری...
#نادر_ابراهیمی