شما برقتون میره افسوس میخورید که چرا گوشیتونو نزدید به شارژ من ناراحتم از اینکه
چرا چایی سازو نزدم...
ما مث هم نیستیم!
در خودم هر چه فرو رفتم و ماندم کافیست
رو به بیرون زدن از خویش، دری میخواهم!
#مهدی_فرجی
صبح بخیر :)
انسان برای فرار از تنهایی با دیگران ارتباط
برقرار میکند و حتی عاشق میشود...
ارتباط عاشقانه یعنی عمیقا تنها نبودن!
خودخواهی دیگران ما را تنهاتر میکند و غمِ تنهایی را افزایش میدهد ولی تمام آدمها کم و بیش خودخواهند و دست خودشان هم نیست!
تنها ارتباط با خداست که
تنهایی را از بین میبرد..!
#استاد_پناهیان
درک زیبایی، درکی زیباست!
سبزی سرو فقط یک سین
از الفبای نهاد بشری
حرمت رنگ گل از رنگ گلی گُم گشتهست
عطر گل خاطرهٔ عطر کسیست که
نمیدانیم کیست...
میآید یا رفته است؟
چشم با دیدن رودخونه جاری نمیشه
بازی زلف دل و دست نسیم افسونه
نمیگنجه کهکشون در چمدون حیرت!
آدمی حسرت سرگردونه!
ناظر هلهله باد و علف،
هیجانیست بشر...
#حسین_پناهی