ناامیدی، علیالاصول، یک مرض فردی شخصیست، نه یک بیماری گروهی و اجتماعی
من این را بارها و بارها گفتهام، شکافتهام
و اثبات کرده ام!
. ما، در تمام طول تاریخ حیات بشر،
حتی برای نمونه هم، ملتی را سراغ نداریم
که گرفتار ناامیدی و سرخوردگی شده باشد، هیچ!
افراد؟ چرا... ناامید میشوند و در ناامیدی
میمیرند... برخی طبقات و اقشار فاسد رو به فنای افت زده هم همین طور!
اما ملتها؟ امتها؟ مردم و جوامع تاریخی؟ هرگز! هرگز!
گاهی دوستت دارمُ گاهی دوست ترت...
میانگین که بگیری برایت جان میدهم!
وَ تنم #خسته_نشید
شب سی و هشتم، کفِ خیابانهای تهران📍