افراد؟ چرا... ناامید میشوند و در ناامیدی
میمیرند... برخی طبقات و اقشار فاسد رو به فنای افت زده هم همین طور!
اما ملتها؟ امتها؟ مردم و جوامع تاریخی؟ هرگز! هرگز!
گاهی دوستت دارمُ گاهی دوست ترت...
میانگین که بگیری برایت جان میدهم!
وَ تنم #خسته_نشید
شب سی و هشتم، کفِ خیابانهای تهران📍