eitaa logo
ابتهال؛🇮🇷
837 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
178 ویدیو
27 فایل
اݕٺھاݪ: اشک و ناله‌ی هنگام دعا... . کپی حاصل خلوت‌های ذهنی بنده، با نام #جانیار (و ذکر منبع) و باقی مطالب با ذکر صلوات حلالً طَیِباً واسعا :) مِن‌بابِ گفت و شنود: @vatyarebtehal
مشاهده در ایتا
دانلود
من آن غمم که درون صدایِ گرمِ بنانَم غروب سرد فروغَم، سروده‌ی اخوانَم
شبیه کوه دماوند ایستاده و خاموش من از تبار سهندم، نواده‌ی سبلانم!
شبیه سروِ کهن‌سالِ سر به زیرِ خموشم که هیچ زخم زبانی نداده‌است تکانم!
هزار دفعه زمین خورده‌ام ولی نسپردم به دست مردم نا اهل روزگار عنانم...
به رغم اینهمه زخم عمیق و کهنه و کاری هنوز تازه و سبزند شاخه‌های جوانم :)
دلی به آبی دریا دلی به وسعت صبرم بپرس بار دگر از خلیج فارس نشانم!
فاز تحلیل‌گر سیاسی برندارید، مملکت بزرگتر داره!
بیانیه شورا عالی امنیت ملی رو بادقت بخونید به همه ابهامات پاسخ داده! شرایطی که آقا تو بیاناتشون گفتن در قالب طرح ده ماده‌ای ارائه شده! و اونام پذیرفتن «علی‌الظاهر» و این دو هفته برای به قطعیت و تثبیت رسوندن این ده ماده‌س در نهایتم گفتن اگر توافق انجام نشه، جنگ ادامه داره!
تو این بیانیه ذره‌ای پالس ضعف و شکست نیست!
ابتهال؛🇮🇷
تو این بیانیه ذره‌ای پالس ضعف و شکست نیست!
ـ ببخشید وقفه افتاد داشتم اونور بحث می‌کردم... خب می‌گفتیم: چند تا از بندها رو باهم بخونیم
«دشمن بیش از یک ماه است که برای توقف آتش سهمگین ایران و مقاومت التماس می‌کند اما مسئولین کشور به این دلیل که از همان آغاز تصمیم گرفته شده بود جنگ تا تحقق اهداف از جمله پشیمان و مستاصل شدن دشمن و رفع تهدید بلند مدت از کشور ادامه پیدا کند، به همه این درخواست ها پاسخ منفی دادند و جنگ تا امروز که روز چهلم است ادامه پیدا کرد!»