بیانیه شورا عالی امنیت ملی رو بادقت
بخونید به همه ابهامات پاسخ داده!
شرایطی که آقا تو بیاناتشون گفتن در قالب
طرح ده مادهای ارائه شده!
و اونام پذیرفتن «علیالظاهر»
و این دو هفته برای به قطعیت و
تثبیت رسوندن این ده مادهس
در نهایتم گفتن اگر توافق انجام نشه،
جنگ ادامه داره!
ابتهال؛🇮🇷
تو این بیانیه ذرهای پالس ضعف و شکست نیست!
ـ
ببخشید وقفه افتاد
داشتم اونور بحث میکردم...
خب میگفتیم:
چند تا از بندها رو باهم بخونیم
«دشمن بیش از یک ماه است که برای توقف آتش سهمگین ایران و مقاومت التماس میکند اما مسئولین کشور به این دلیل که از همان آغاز تصمیم گرفته شده بود جنگ تا تحقق اهداف از جمله پشیمان و مستاصل شدن دشمن و رفع تهدید بلند مدت از کشور ادامه پیدا کند، به همه این درخواست ها پاسخ منفی دادند و جنگ تا امروز که روز چهلم است ادامه پیدا کرد!»
#بیانیه