«دشمن بیش از یک ماه است که برای توقف آتش سهمگین ایران و مقاومت التماس میکند اما مسئولین کشور به این دلیل که از همان آغاز تصمیم گرفته شده بود جنگ تا تحقق اهداف از جمله پشیمان و مستاصل شدن دشمن و رفع تهدید بلند مدت از کشور ادامه پیدا کند، به همه این درخواست ها پاسخ منفی دادند و جنگ تا امروز که روز چهلم است ادامه پیدا کرد!»
#بیانیه
ابتهال؛🇮🇷
«دشمن بیش از یک ماه است که برای توقف آتش سهمگین ایران و مقاومت التماس میکند اما مسئولین کشور به این
در ادامه گفتن: به هیچ ضربالعجلی
از جانب دشمن اعتنایی نکردیم!
این چیزیه مردم با همهی وجود درک کردن و نیاز به رفع شبهه نداره، اگر قرار بود بخاطر تهدیدات دشمن، دولت بترسه و کوتاه بیاد همون ابتدای جنگ این اتفاق میافتاد، مگه کم بوده دفعات تهدید دشمن؟ و حتی عملی کردن تهدید؟
«10ماده ای تدوین و به واسطه کشور پاکستان به طرف امریکایی ارائه کرد و در آن بر نکات اساسی همچون عبور کنترل شده از تنگه هرمز با هماهنگی نیروهای مسلح ایران که جایگاه منحصر بفرد اقتصادی و ژئوپلتیکی به ایران اعطا می کند، ضرورت پایان جنگ علیه همه اجزاء محور مقاومت که به معنای شکست تاریخی تجاوز گری رژیم کودک کش اسراییل خواهد بود، بیرون رفتن نیروهای رزمی امریکا از تمامی پایگاه ها و نقاط استقرار در منطقه، ایجاد یک پروتکل عبور و مرور امن در تنگه هرمز به گونه ای که تضمین کننده تسلط ایران طبق پروتکل توافق شده باشد، پرداخت کامل خسارت ایران مطابق برآوردها، رفع همه تحریم های اولیه و ثانویه و قطعنامه های شورای حکام و شورای امنیت، آزاد شدن کلیه اموال و دارایی های بلوکه شده ایران در خارج از کشور و نهایتا تصویب همه این موارد دریک قطعنامه الزام آور شورای امنیت تاکید کرد..»
#بیانیه
ابتهال؛🇮🇷
«10ماده ای تدوین و به واسطه کشور پاکستان به طرف امریکایی ارائه کرد و در آن بر نکات اساسی همچون عبور
ـ
این ده تا ماده چه چیزایی رو داره میگه
مگر غیر صحبتهای حضرت آقاست؟
آقا چی گفتن: گفتن غرامت از دشمن میگیریم، اگر نداد از اموالش برمیداریم
اگر اونم نشد به همون اندازه نابودشون میکنیم!
ابتهال؛🇮🇷
«10ماده ای تدوین و به واسطه کشور پاکستان به طرف امریکایی ارائه کرد و در آن بر نکات اساسی همچون عبور
ـ
دوباره وام میگیرم از صحبتها رهبری
حضرت آقا در متن جنگ چی گفتن؟
گفتن همچنان از اهرم بستن تنگه هرمز استفاده میشه! اما نگفتن همیشه
و ایران هم نگفته تنگه هرمز کاملاً باز میشه!
گفت تحت کنترل نیروهای مسلح قرار میگیره!
وقتی دست نیروهای مسلحه یعنی اینکه ما دست به ماشهایم و تنگه دیگه مثل قبل نمیشه...
اون ایرانُ لولو برد😂🚶♂
ابتهال؛🇮🇷
«10ماده ای تدوین و به واسطه کشور پاکستان به طرف امریکایی ارائه کرد و در آن بر نکات اساسی همچون عبور
مگه ما چه چیزهایی رو از دستاوردای
دفاع مقدسمون انتظار داشتیم
چه افتخار و دستاوردی بالاتر از اینکه منطقه به فرمان ما از کثافت پایگاههای آمریکایی تطهیر بشه...
ابتهال؛🇮🇷
«10ماده ای تدوین و به واسطه کشور پاکستان به طرف امریکایی ارائه کرد و در آن بر نکات اساسی همچون عبور
ـ
رفع تمامی تحریمها و
بازگشت تمام اموال بلوکه شده!
ابتهال؛🇮🇷
«10ماده ای تدوین و به واسطه کشور پاکستان به طرف امریکایی ارائه کرد و در آن بر نکات اساسی همچون عبور
و از همه مهمتر
رفع سایه جنگ از تمام محور مقاومت؛
یعنی اینکه از این به بعد دیگه بحث ایران فقط نیست بحث امنیت کل منطقه است!
همونطور که رهبر شهید هم فرموند اگر جنگی هم باشه جنگ منطقهایه!
«پس یا همه یا هیچ»
تو متن گفته شده
صرفا بر مبنای این اصول ده گانه مذاکره میشه!
اصلا همهی فرض هم بذاریم بر اینکه آمریکا ممکنه در ظاهر بندهارو پذیرفته باشه و در ادامه فرایند هیچکدومُ عملا قبول نکنه
تاحالا کدوم کشوری تو دنیا تونسته برا آمریکا تعیین تکلیف کنه و آمریکام بگه میپذیرم؟!
همین یعنی اوج تحقیر و اعلام عجز
آمریکا در نگاه بینالمللی!
آمریکایی که یه عمره
مارک پوشالی ابرقدرت خورده بود..
این کم دستاوردی نیست!
ابتهال؛🇮🇷
تو متن گفته شده صرفا بر مبنای این اصول ده گانه مذاکره میشه! اصلا همهی فرض هم بذاریم بر اینکه آمریک
که البته اگر نپذیره،
طبیعتا با دست برتر ما جنگ ادامه داره!