ابتهال؛🇮🇷
«10ماده ای تدوین و به واسطه کشور پاکستان به طرف امریکایی ارائه کرد و در آن بر نکات اساسی همچون عبور
ـ
دوباره وام میگیرم از صحبتها رهبری
حضرت آقا در متن جنگ چی گفتن؟
گفتن همچنان از اهرم بستن تنگه هرمز استفاده میشه! اما نگفتن همیشه
و ایران هم نگفته تنگه هرمز کاملاً باز میشه!
گفت تحت کنترل نیروهای مسلح قرار میگیره!
وقتی دست نیروهای مسلحه یعنی اینکه ما دست به ماشهایم و تنگه دیگه مثل قبل نمیشه...
اون ایرانُ لولو برد😂🚶♂
ابتهال؛🇮🇷
«10ماده ای تدوین و به واسطه کشور پاکستان به طرف امریکایی ارائه کرد و در آن بر نکات اساسی همچون عبور
مگه ما چه چیزهایی رو از دستاوردای
دفاع مقدسمون انتظار داشتیم
چه افتخار و دستاوردی بالاتر از اینکه منطقه به فرمان ما از کثافت پایگاههای آمریکایی تطهیر بشه...
ابتهال؛🇮🇷
«10ماده ای تدوین و به واسطه کشور پاکستان به طرف امریکایی ارائه کرد و در آن بر نکات اساسی همچون عبور
ـ
رفع تمامی تحریمها و
بازگشت تمام اموال بلوکه شده!
ابتهال؛🇮🇷
«10ماده ای تدوین و به واسطه کشور پاکستان به طرف امریکایی ارائه کرد و در آن بر نکات اساسی همچون عبور
و از همه مهمتر
رفع سایه جنگ از تمام محور مقاومت؛
یعنی اینکه از این به بعد دیگه بحث ایران فقط نیست بحث امنیت کل منطقه است!
همونطور که رهبر شهید هم فرموند اگر جنگی هم باشه جنگ منطقهایه!
«پس یا همه یا هیچ»
تو متن گفته شده
صرفا بر مبنای این اصول ده گانه مذاکره میشه!
اصلا همهی فرض هم بذاریم بر اینکه آمریکا ممکنه در ظاهر بندهارو پذیرفته باشه و در ادامه فرایند هیچکدومُ عملا قبول نکنه
تاحالا کدوم کشوری تو دنیا تونسته برا آمریکا تعیین تکلیف کنه و آمریکام بگه میپذیرم؟!
همین یعنی اوج تحقیر و اعلام عجز
آمریکا در نگاه بینالمللی!
آمریکایی که یه عمره
مارک پوشالی ابرقدرت خورده بود..
این کم دستاوردی نیست!
ابتهال؛🇮🇷
تو متن گفته شده صرفا بر مبنای این اصول ده گانه مذاکره میشه! اصلا همهی فرض هم بذاریم بر اینکه آمریک
که البته اگر نپذیره،
طبیعتا با دست برتر ما جنگ ادامه داره!
ابتهال؛🇮🇷
«این مذاکرات با بی اعتمادی کامل به طرف امریکایی از روز جمعه 21 فروردین در اسلام آباد آغاز خواهد شد»
ـ
«اگر تسلیم دشمن در میدان تبدیل به دستاورد قاطع سیاسی در مذاکرات شد با هم این پیروزی عظیم تاریخی را جشن خواهیم گرفت وگرنه در میدان دوشادوش هم تا رسیدن به همه خواسته های ملت ایران خواهیم جنگید. دست های ما روی ماشه است و به محض آنکه کوچکترین خطایی از دشمن سربزند با قدرت کامل به آن پاسخ داده خواهد شد!»
#بیانیه
ابتهال؛🇮🇷
ـ «اگر تسلیم دشمن در میدان تبدیل به دستاورد قاطع سیاسی در مذاکرات شد با هم این پیروزی عظیم تاریخی را
پس نه حرف از صلحه، نه اعتماد..!
نکاتی که در بیانات حضرت آقا
و رهبر شهید به کرات مشهود بوده
و خطاب به مردم فرمودن:
۱. حمایت از دولت
۲. لزوم حفظ انسجام ملی
۳. احترام به مسئولین
۴.جلوگیری از بیان ضعفها
است...
ولایت مداران عزیز بسمالله!
من از خودم هیچ چیز برای گفتن ندارم
فقط پازل فرمایشات رهبر شهید، رهبر فعلی عزیزمون و شرایط فعلی رو تا جایی که تونستم کنار هم چیدم!
برای همینم همیشه به دنبال کردن و گوش دادن بیانات مقام معظم رهبری تاکید دارم!
این بزرگواران نقشهی راه هستن،
وقتی با منظومهی فکریشون آشنا باشیم
تو محاسباتمون کمتر دچار خطا میشیم...