تو متن گفته شده
صرفا بر مبنای این اصول ده گانه مذاکره میشه!
اصلا همهی فرض هم بذاریم بر اینکه آمریکا ممکنه در ظاهر بندهارو پذیرفته باشه و در ادامه فرایند هیچکدومُ عملا قبول نکنه
تاحالا کدوم کشوری تو دنیا تونسته برا آمریکا تعیین تکلیف کنه و آمریکام بگه میپذیرم؟!
همین یعنی اوج تحقیر و اعلام عجز
آمریکا در نگاه بینالمللی!
آمریکایی که یه عمره
مارک پوشالی ابرقدرت خورده بود..
این کم دستاوردی نیست!
ابتهال؛🇮🇷
تو متن گفته شده صرفا بر مبنای این اصول ده گانه مذاکره میشه! اصلا همهی فرض هم بذاریم بر اینکه آمریک
که البته اگر نپذیره،
طبیعتا با دست برتر ما جنگ ادامه داره!
ابتهال؛🇮🇷
«این مذاکرات با بی اعتمادی کامل به طرف امریکایی از روز جمعه 21 فروردین در اسلام آباد آغاز خواهد شد»
ـ
«اگر تسلیم دشمن در میدان تبدیل به دستاورد قاطع سیاسی در مذاکرات شد با هم این پیروزی عظیم تاریخی را جشن خواهیم گرفت وگرنه در میدان دوشادوش هم تا رسیدن به همه خواسته های ملت ایران خواهیم جنگید. دست های ما روی ماشه است و به محض آنکه کوچکترین خطایی از دشمن سربزند با قدرت کامل به آن پاسخ داده خواهد شد!»
#بیانیه
ابتهال؛🇮🇷
ـ «اگر تسلیم دشمن در میدان تبدیل به دستاورد قاطع سیاسی در مذاکرات شد با هم این پیروزی عظیم تاریخی را
پس نه حرف از صلحه، نه اعتماد..!
نکاتی که در بیانات حضرت آقا
و رهبر شهید به کرات مشهود بوده
و خطاب به مردم فرمودن:
۱. حمایت از دولت
۲. لزوم حفظ انسجام ملی
۳. احترام به مسئولین
۴.جلوگیری از بیان ضعفها
است...
ولایت مداران عزیز بسمالله!
من از خودم هیچ چیز برای گفتن ندارم
فقط پازل فرمایشات رهبر شهید، رهبر فعلی عزیزمون و شرایط فعلی رو تا جایی که تونستم کنار هم چیدم!
برای همینم همیشه به دنبال کردن و گوش دادن بیانات مقام معظم رهبری تاکید دارم!
این بزرگواران نقشهی راه هستن،
وقتی با منظومهی فکریشون آشنا باشیم
تو محاسباتمون کمتر دچار خطا میشیم...
و در نهایت
مهمترین مسئله و نبض حیاتی اُمت
قطعا و حتما حفظ وحدت و انسجام ملیه!
هرکس ذرهای از این «مهم» فاصله گرفت به ولایتپذیریش شک کنید!
ما همواره برای صلح، میجنگیم!
#ایران #لبنان #خسته_نشید
شب سی و نهم،
بیشتر از همیشه کفِ خیابانهای تهران📍
ابتهال؛🇮🇷
ما همواره برای صلح، میجنگیم! #ایران #لبنان #خسته_نشید شب سی و نهم، بیشتر از همیشه کفِ خیابانهای
چقدر بازخورد مردم به این حرکت
مثبت و حال خوب کن بود...
هرکی رد میشد، میخندید میگفت:
ماام همینطور :)!