eitaa logo
ابتهال؛🇮🇷
837 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
178 ویدیو
27 فایل
اݕٺھاݪ: اشک و ناله‌ی هنگام دعا... . کپی حاصل خلوت‌های ذهنی بنده، با نام #جانیار (و ذکر منبع) و باقی مطالب با ذکر صلوات حلالً طَیِباً واسعا :) مِن‌بابِ گفت و شنود: @vatyarebtehal
مشاهده در ایتا
دانلود
ابتهال؛🇮🇷
ما همواره برای صلح، می‌جنگیم! #ایران #لبنان #خسته_نشید شب سی و نهم، بیشتر از همیشه کفِ خیابان‌های
چقدر بازخورد مردم به این حرکت مثبت و حال خوب کن بود... هرکی رد می‌شد، می‌خندید می‌گفت: ماام همینطور :)!
چرا انقدر دلتنگم؟ چرا انقدر دلگیرم؟ چرا من زنده‌ام بی تو؟ چرا آخر نمی‌میرم؟
نماهنگ گیسو.mp3
زمان: حجم: 6M
یا روح من را بیرون کن از تن یا برگرد! کین ماندن شد جان کندن... دلتنگم عشـق من!
چهلم‌...
آنچه در وهله‌ی کنونی، برای نیل به این شعار و هدف راهبردی رهبر شهید ضروری می‌نماید، استمرار حضور مردم عزیزمان همانند چهل روزی است که پشت سرگذاشتند. این حضور یک رکن مهم از منزلتی است که اینک ایران مقتدر در آن استقرار یافته است!
بنابراین نباید با اعلام بناء بر مذاکرات با دشمن، تصور شود که حضور خیابان‌ها لازم نیست. بلکه اگر بر فرض، ضرورتأ نوبت دوره سکوت صحنه نبرد نظامی رسیده باشد، وظیفه آحاد مردمی که امکان حضور در میادین و محلات و مساجد را دارا هستند، سنگین‌تر از قبل به نظر می‌رسد!
مسلمأ فریادهای شما در میادین، در نتیجه مذاکرات مؤثر است؛ همچنان که عدد شگفت‌آور و رو به افزایش میلیونیِ پویش جان فدا برای ایران، هم از عناصر تأثیرگذار در این عرصه است. باذن‌الله تبارک و تعالی در اثر این نقش آفرینی‌ها و استمرار آن، چشم‌اندازی که در پیش روی ملت ایران قرار دارد، ظهور دورانی با شکوه و درخشان و سرشار از عزت و سربلندی غنا برای ایشان نوید می‌دهد :)!
شب چهلم، کفِ خیابان‌های تهران📍
خب، طبیعت دشمن، دشمنی کردن است؛ علاج چیست؟ علاج این است که یک ملت در درون خود تلاشی بکند و کاری بکند که ضربه‌ی دشمن که حتمی است، اثر نگذارد یا کم اثر بگذارد؛ علاج این است... هندسه‌نبرد شب چهل و یکم، کفِ خیابان‌های تهران📍
من پریشان حال و دلخوش با همین دنیای خویشم...