خب، طبیعت دشمن، دشمنی کردن است؛
علاج چیست؟ علاج این است که یک ملت
در درون خود تلاشی بکند و کاری بکند که
ضربهی دشمن که حتمی است، اثر نگذارد
یا کم اثر بگذارد؛ علاج این است...
#کتاب هندسهنبرد #خسته_نشید
شب چهل و یکم، کفِ خیابانهای تهران📍
شوربخت آن ملتی که آشکارا،
به هر دلیل و بهانه، به گندیدگی روح خویش
تن بسپارد و دم برنیاورد...
مسافری که به سوی مقصد حرکت میکند، راه نرفته را پیش رو میبیند؛ اما اگر پشت به مقصد بایستد، مسیر طی شده را خواهد دید!
کسی که رفتهها و کردههای خود را میبیند،
باید باور کند که در حال اشتباه است و پشت به مقصد ایستاده و کسی که نرفتهها و نکردهها را مینگرد، شک نکند که رو به مقصد ایستاده
و در مسیر صحیح قرار دارد...
سربلندیم اگر تکیه به دنیا نکنیم
آنچه داریم زِ بیگانه تمنا نکنیم...
#فتح_خیبر #خسته_نشید
شب چهل و سوم، کفِ خیابانهای تهران📍