و عجیب است که مردمان رنج ایستادن و
ماندن را درک نمیکنند؛
ایستادن و ماندن، هراسانگیز است...
روزهای اول سیاه و سنگین و دلگیر میگذشت، اما ظاهراً ما قدرت سازگاری با هر مصیبتی را،
هر قدر هم بزرگ، پیدا کرده بودیم :)
اگر مردان اراده و آمادگی مرگ داشته باشند،
هیچ چیز نمیتواند مقابل آنها بایستد و
پیروزی قطعاً با آنها خواهد بود!
🌱🪴ـ
زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه
روایت کردهاند اردیبهشتی میرسد از راه
به خدا یک دقیقه زندگی با عزت و کرامت
از هزار سال زندگی مثل قیر کف پوتین
سربازان رژیم اشغالگر بهتر است!
#کتاب خارومیخک #خسته_نشید
شب پنجاه و پنجم، کفِ خیابانهای تهران📍
هدایت شده از ابوذر زمان🇮🇷
خستگی؟ حسی که تا قبل ازین فک میکردم تجربش کردم. اما این روزا تازه میفهمم قبلیا اسمش خستگی نبود؛ این روزها واقعا خستم؛ جسمم خستس؛ روحم خستس…
ابتهال؛🇮🇷
خستگی؟ حسی که تا قبل ازین فک میکردم تجربش کردم. اما این روزا تازه میفهمم قبلیا اسمش خستگی نبود؛ این
به قول #پیمان_طالبی
_کو بالش لحد؟ من خوابم گرفتهاست...