كسى كه عاشق حق شد،
عاشق خلق میشود...
و اين عشق مىشود زيربناى مبارزه!
#عین_صاد #سالروز_ازدواج
از روزی که گذشت :)
میخوام یه شعر بذارم که نسبتا طولانیه...
لاکن خیلی قشنگه تا آخرش میخونید دیگه :)؟
جهان برای شکوفا شدن مهیا بود
و این قشنگ ترین اتفاق دنیا بود...
که دست فاطمه در درست های مولا بود
به اعتقاد من اصلا غدیر اینجا بود
پدر به فاطمه رو کرد، اینچنین فرمود
دلیل خلقت لاهوت ازدواج تو بود
قرار شد که شما بیقرار هم باشید
جهان دچار شما شد، دچار هم باشید!
تمام عمر دمادم کنار هم باشید
و در مصاف خطر ذوالفقار هم باشید!
دعای من همه این بوده تا به هم برسید
که خلق گشته زمین تا شما به هم برسید :)
نفس نفس همه جا عاشقانه همدم هم
خدا نکرده اگر زخم بود مرهم هم
صفا و مروه و رکن و مقام و زمزم هم
چرا که قبلهی من هم علیست فاطمه هم
و رو به اهل مدینه چنین سفارش کرد
نوشتهام که سفارش نه بلکه خواهش کرد
همیشه نام علی را امام بگذارید
به خانوادهی من احترام بگذارید
برای فاطمه سنگ تمام بگذارید
و روی زخم دلش التیام بگذارید
جهان بدون علی رنگ و بو نخواهد داشت
بدون فاطمه هم آبرو نخواهد داشت!