باید گریه کنم
اما نه برای فاجعه...
برای این،
که بازمانده را نجات یافته میدانید!
#معین_دهاز #شهید_جمهور
ابتهال؛🇮🇷
_حقیقتا پاییز سوپسید خدا برا حال خوب آدماس!
؛
کاش خدا بهارُ حذف میکرد
بجاش نسخه پرو پاییزُ ارائه میداد
احتمالا آدم خوشحالتری میبودم :)