باید گریه کنم
اما نه برای فاجعه...
برای این،
که بازمانده را نجات یافته میدانید!
#معین_دهاز #شهید_جمهور
ابتهال؛🇮🇷
_حقیقتا پاییز سوپسید خدا برا حال خوب آدماس!
؛
کاش خدا بهارُ حذف میکرد
بجاش نسخه پرو پاییزُ ارائه میداد
احتمالا آدم خوشحالتری میبودم :)
اول از یه تجربه شخصی بگم و در ادامه
علت پرداختن به این موضوع رو...
خب از اونجایی بگم که
من عمدتا تو جمعهای شلوغ مخصوصا با حضور افراد جدید به شدت اذیت میشدم (و میشم)