eitaa logo
ابتهال؛🇮🇷
836 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
178 ویدیو
27 فایل
اݕٺھاݪ: اشک و ناله‌ی هنگام دعا... . کپی حاصل خلوت‌های ذهنی بنده، با نام #جانیار (و ذکر منبع) و باقی مطالب با ذکر صلوات حلالً طَیِباً واسعا :) مِن‌بابِ گفت و شنود: @vatyarebtehal
مشاهده در ایتا
دانلود
ابتهال؛🇮🇷
راستی این عکس که گذاشتم کافه نون مشهده (شعبه ابوذرغفاری) یکی از کافه‌هایی که هم بخاطر کیفیت‌شون هم رفتار پرسنلش خیلی دوسش دارم... گفتم به شمام معرفیش کنم :)
باید گریه کنم اما نه برای فاجعه... برای این، که بازمانده را نجات یافته می‌دانید!
رنج آدم تا جایی درد آوره که حسش می‌کنی از یجایی به بعد میشه مثل اعضای بدنت!
ابتهال؛🇮🇷
_حقیقتا پاییز سوپسید خدا برا حال خوب آدماس!
؛ کاش خدا بهارُ حذف می‌کرد بجاش نسخه پرو پاییزُ ارائه می‌داد احتمالا آدم خوشحال‌تری می‌بودم :)
تو یه مقاله نوشته بود: درونگراها، توانایی این را دارند که از «سکوت مشترک» را با کسی که دوستش دارند، لذت ببرند...
ابتهال؛🇮🇷
اصا این پستُ چرا گذاشتم؟ میخواستم مقدمه یه بحث علمی باشه که خب در طول روز نرسیدم براتون بذارمش...
اول از یه تجربه شخصی بگم و در ادامه علت پرداختن به این موضوع رو... خب از اونجایی بگم که من عمدتا تو جمع‌های شلوغ مخصوصا با حضور افراد جدید به شدت اذیت میشدم (و میشم)