ابتهال؛🇮🇷
_حقیقتا پاییز سوپسید خدا برا حال خوب آدماس!
؛
کاش خدا بهارُ حذف میکرد
بجاش نسخه پرو پاییزُ ارائه میداد
احتمالا آدم خوشحالتری میبودم :)
اول از یه تجربه شخصی بگم و در ادامه
علت پرداختن به این موضوع رو...
خب از اونجایی بگم که
من عمدتا تو جمعهای شلوغ مخصوصا با حضور افراد جدید به شدت اذیت میشدم (و میشم)
و از یجایی به بعد عمیقاً نیاز به
سکوت و تنهایی مطلق دارم
تا یه سنیام خیلی باهاش مبارزه میکردم...
یعنی با علم اینکه میدونستم قراره اذیت بشم خودمُ تو موقعیتهای پر جمعیت و رویدادهای جدید قرار میدادم تا به زعم خودم
مثلاً «گرایش روحیمو» تعدیل کنم...
اما تقریبا هیچ تاثیری نداشت
و اون احساس منفی بعد از شلوغی
هر دفعه به قوت قبل باقی بود!
و خب کساییام که عمدتا اطرافم بودن افراد فوق برونگرا و اجتماعی بودن و درک این حالت من براشون سخت بود و یه وقتایی شاید باعث میشد اذیت بشن...