البته یه نکتهای هم لازم میدونم بگم
اونم اینکه:
اضطراب اجتماعی رو با درونگرایی اشتباه
نگیرید! در فرهنگ عامه خیلی وقتها
مرز این دو مورد شناخته نمیشه!
درونگرایی سیستم طبیعی بدن عدهی
زیادی از آدمهاست!
اما اضطراب اجتماعی یه اختلال خیلی
شایعه که اتفاقا باید درمان بشه!
خب حرفامون طولانی شد...
احتمالا یه عده حوصلهشون نکشه بخونن
ولی دوست داشتم این بحث مطرح بشه
حتی اگه به یه نفر آگاهی ببخشه :)
هدایت شده از گلبرگ|دخترِ ایران
شکوهای نیست ز طوفان حوادث ما را
دل به دریازدگان خنده به سیلاب زنند (:
سرنوشت این ملت در دست جوانان است!
و جوانان نباید در دلهایشان بیم و خوفی
از قدرتها و بیگانگان و قلدران داشته باشند
و فریفته آنها هم نباید بشوند.
این عدم خوف و بیم و فریفتگی، از راه انس
با خدا و دعا و تضرّع و توجّه به دست میآید،
و روز عرفه که در پیش است، یکی از همین روزهای دعا و تضرّع و انس با پروردگار است...
#عرفه #رهبر_شهید ۱۳۷۳/۰۲/۲۸
فرمان دادی فرمانت را نخواندم، نهیم نمودی، مرتکب نهیت شدم، اکنون چنانم که نه دارنده زمینه برائتم تا عذرخواهی کنم و نه دارای قدرتم تا یاری ستانم...
ای مولای من با چه وسیلهای با تو روبرو شوم؟
#دعای_عرفه
أَبِسَمْعِی؟ أَمْ بِبَصَرِی؟ أَمْ بِلِسانِی؟
أَمْ بِیَدِی؟ أَمْ بِرِجْلِی؟ أَلَیْسَ کُلُّها نِعَمَکَ عِنْدِی وَبِکُلِّها عَصَیْتُکَ یَا مَوْلایَ؟💔
#دعای_عرفه
هیچ اعتقاد ندارم با کفار باید قطع رابطه کرد، نه!
مرز شما و کفار باید معلوم باشد!
مرز شما و فساق باید مشخص باشد!
یک وقت هم لازم است در جایی انسان با همان انسان با همان کسی که جمهوری اسلامی را قبول ندارد هم تعامل کند اما معلوم است که او، اوست و شما، شمایید مخلوط نشوید!
#کتاب زندگیبهسبکجهادی #رهبر_شهید