سرنوشت این ملت در دست جوانان است!
و جوانان نباید در دلهایشان بیم و خوفی
از قدرتها و بیگانگان و قلدران داشته باشند
و فریفته آنها هم نباید بشوند.
این عدم خوف و بیم و فریفتگی، از راه انس
با خدا و دعا و تضرّع و توجّه به دست میآید،
و روز عرفه که در پیش است، یکی از همین روزهای دعا و تضرّع و انس با پروردگار است...
#عرفه #رهبر_شهید ۱۳۷۳/۰۲/۲۸
فرمان دادی فرمانت را نخواندم، نهیم نمودی، مرتکب نهیت شدم، اکنون چنانم که نه دارنده زمینه برائتم تا عذرخواهی کنم و نه دارای قدرتم تا یاری ستانم...
ای مولای من با چه وسیلهای با تو روبرو شوم؟
#دعای_عرفه
أَبِسَمْعِی؟ أَمْ بِبَصَرِی؟ أَمْ بِلِسانِی؟
أَمْ بِیَدِی؟ أَمْ بِرِجْلِی؟ أَلَیْسَ کُلُّها نِعَمَکَ عِنْدِی وَبِکُلِّها عَصَیْتُکَ یَا مَوْلایَ؟💔
#دعای_عرفه
هیچ اعتقاد ندارم با کفار باید قطع رابطه کرد، نه!
مرز شما و کفار باید معلوم باشد!
مرز شما و فساق باید مشخص باشد!
یک وقت هم لازم است در جایی انسان با همان انسان با همان کسی که جمهوری اسلامی را قبول ندارد هم تعامل کند اما معلوم است که او، اوست و شما، شمایید مخلوط نشوید!
#کتاب زندگیبهسبکجهادی #رهبر_شهید
ای مادر، ای ایران!
جان زخمی تو در کدام روز هفته
التیام خواهد پذیرفت؟
چشمان ما به راه عافیت تو
سپید شد :)!
ای ما نثار عافیت تو!
#محمود_دولتآبادی
من سالهای سال مردم
تا اینکه یک دم زندگی کردم...
تو میتوانی یک ذره، یک مثقال،
مثل من بمیری؟
#قیصر_امینپور
ولنسی به نرمی گفت:
اگر مرگی در کار نبود،
چه کسی میتوانست زندگی را تحمل کند؟
#کتاب /ال.اممونتگمری
هدایت شده از ٱبردقلبی |ذكریاتی ـ
بچا؛
محتوای" أبردقلبی " به این کانال منتقل شد.
اینجا منتظرتونم ـ @abred_ghalby