eitaa logo
ابتهال؛🇮🇷
836 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
178 ویدیو
27 فایل
اݕٺھاݪ: اشک و ناله‌ی هنگام دعا... . کپی حاصل خلوت‌های ذهنی بنده، با نام #جانیار (و ذکر منبع) و باقی مطالب با ذکر صلوات حلالً طَیِباً واسعا :) مِن‌بابِ گفت و شنود: @vatyarebtehal
مشاهده در ایتا
دانلود
فرمان دادی فرمانت را نخواندم، نهیم نمودی، مرتکب نهیت شدم، اکنون چنانم که نه دارنده زمینه برائتم تا عذرخواهی کنم و نه دارای قدرتم تا یاری ستانم... ای مولای من با چه وسیله‌ای با تو روبرو شوم؟
أَبِسَمْعِی؟ أَمْ بِبَصَرِی؟ أَمْ بِلِسانِی؟ أَمْ بِیَدِی؟ أَمْ بِرِجْلِی؟ أَلَیْسَ کُلُّها نِعَمَکَ عِنْدِی وَبِکُلِّها عَصَیْتُکَ یَا مَوْلایَ؟💔
و خاک آن‌روز، تو را ندا خواهد داد که: ای انسان! چرا بیدار باش سحرگاهی مرا پاسخی نگفتی؟
هیچ اعتقاد ندارم با کفار باید قطع رابطه کرد، نه! مرز شما و کفار باید معلوم باشد! مرز شما و فساق باید مشخص باشد! یک وقت هم لازم است در جایی انسان با همان انسان با همان کسی که جمهوری اسلامی را قبول ندارد هم تعامل کند اما معلوم است که او، اوست و شما، شمایید مخلوط نشوید! زندگی‌به‌سبک‌جهادی
ای مادر، ای ایران! جان زخمی تو در کدام روز هفته التیام خواهد پذیرفت؟ چشمان ما به راه عافیت تو سپید شد :)! ای ما نثار عافیت تو!
من سال‌های سال مردم تا اینکه یک دم زندگی کردم... تو می‌توانی یک ذره، یک مثقال، مثل من بمیری؟
ولنسی به نرمی گفت: اگر مرگی در کار نبود، چه کسی می‌توانست زندگی را تحمل کند؟ /ال.ام‌مونتگمری
هدایت شده از ٱبردقلبی |ذكریاتی ـ
بچا؛ محتوای" أبردقلبی " به این کانال منتقل شد. اینجا منتظرتونم ـ @abred_ghalby
ابتهال؛🇮🇷
بچا؛ محتوای" أبردقلبی " به این کانال منتقل شد. اینجا منتظرتونم ـ @abred_ghalby
محتوا‌های ابرد قلبی میعادُ که یادتونه؟ از این به بعد داخل این کانال قرار میگیره :) حتما عضو بشید!
کلمه‌ی «ابرد‌قلبی» برگرفته از روایتی پیامبر صلی‌الله هست؛ مواقعی که ناراحتی بر ایشون چیره میشد به بلال می‌فرمودند: یا بلال! أبردقلبی... استعاره از خاموش کردن آتش دل هست..:)