eitaa logo
ابتهال؛🇮🇷
837 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
178 ویدیو
27 فایل
اݕٺھاݪ: اشک و ناله‌ی هنگام دعا... . کپی حاصل خلوت‌های ذهنی بنده، با نام #جانیار (و ذکر منبع) و باقی مطالب با ذکر صلوات حلالً طَیِباً واسعا :) مِن‌بابِ گفت و شنود: @vatyarebtehal
مشاهده در ایتا
دانلود
کلمه‌ی «ابرد‌قلبی» برگرفته از روایتی پیامبر صلی‌الله هست؛ مواقعی که ناراحتی بر ایشون چیره میشد به بلال می‌فرمودند: یا بلال! أبردقلبی... استعاره از خاموش کردن آتش دل هست..:)
عزیز من! بعدها میفهمی...
هلیا! گریز اصل زندگی‌ست... گریز از هر آنچه که اجبار را توجیه می‌کند. بیا بگریزیم. کلبه‌های چوبین، کنار دریا نشسته‌اند و ما با مرغان سپید دریایی سخن خواهیم گفت... ما جاده‌های خلوت شب را خواهیم رفت، به آوازِ دوردستِ روستاییان گوش خواهیم داد، و به هر پرنده رهگذر سلام خواهیم گفت! باری‌دیگرشهری‌که‌دوست‌می‌داشتم
:)
چرا ای‌مرگ می‌خندی؟ نه می‌خوانی، نه می‌بندی! کتابی را که از خون جگر شیرازه می‌گیرد! ملال آورتر از تکرار رنجی نیست در عالم نخستین روز خلقت غنچه را خمیازه می‌گیرد
هدایت شده از ٱبردقلبی |ذكریاتی ـ
در شرایطی که افسردگی اپیدمیه نباید برای رفع خستگی هم که شده زانو بزنی ،زانو بزنی دیگه پا نمیشی !
هدایت شده از ٱبردقلبی |ذكریاتی ـ
‌ خواهر ... اگر افتادی ،بدان هیچ کس خم نمیشود دست ترا بگیرد و بلندت کند . . سووشون ؛ سیمین دانشور
ابتهال؛🇮🇷
‌ خواهر ... اگر افتادی ،بدان هیچ کس خم نمیشود دست ترا بگیرد و بلندت کند . . سووشون ؛ سیمین دانشور
قبول دارم؛ قشنگ میگه: چیزی خوفناک‌تر از تکیه‌گاه نیست. ذلت، رایگان‌ترین هدیه‌ی هر پناهی‌ست که می‌توان جست... هلیای من! ما را هیچ‌کس نخواهد پایید و هیچ‌کس مدد نخواهد کرد! باردیگر‌شهری‌که‌دوست‌می‌داشتم
یک گلوی بریده حرفش را به جهان با نگاه می‌گوید! به علی، گاهی آدم از غربت درد خود را به چاه می‌گوید...