هلیا! گریز اصل زندگیست...
گریز از هر آنچه که اجبار را توجیه میکند.
بیا بگریزیم.
کلبههای چوبین، کنار دریا نشستهاند
و ما با مرغان سپید دریایی
سخن خواهیم گفت...
ما جادههای خلوت شب را خواهیم رفت،
به آوازِ دوردستِ روستاییان گوش خواهیم داد،
و به هر پرنده رهگذر سلام خواهیم گفت!
#کتاب باریدیگرشهریکهدوستمیداشتم
چرا ایمرگ میخندی؟ نه میخوانی، نه میبندی!
کتابی را که از خون جگر شیرازه میگیرد!
ملال آورتر از تکرار رنجی نیست در عالم
نخستین روز خلقت غنچه را خمیازه میگیرد
#فاضل_نظری
هدایت شده از ٱبردقلبی |ذكریاتی ـ
در شرایطی که افسردگی اپیدمیه نباید برای رفع خستگی هم که شده زانو بزنی ،زانو بزنی دیگه پا نمیشی !
هدایت شده از ٱبردقلبی |ذكریاتی ـ
خواهر ... اگر افتادی ،بدان هیچ کس خم نمیشود دست ترا بگیرد و بلندت کند .
.
سووشون ؛ سیمین دانشور
ابتهال؛🇮🇷
خواهر ... اگر افتادی ،بدان هیچ کس خم نمیشود دست ترا بگیرد و بلندت کند . . سووشون ؛ سیمین دانشور
قبول دارم؛ #نادر_ابراهیمی قشنگ میگه:
چیزی خوفناکتر از تکیهگاه نیست.
ذلت، رایگانترین هدیهی هر پناهیست
که میتوان جست...
هلیای من! ما را هیچکس نخواهد پایید
و هیچکس مدد نخواهد کرد!
#کتاب باردیگرشهریکهدوستمیداشتم
یک گلوی بریده حرفش را
به جهان با نگاه میگوید!
به علی، گاهی آدم از غربت
درد خود را به چاه میگوید...
#روزبه_بمانی #لبنان