تو یه کانال خوندم که نوشته بود:
«دم اونایی که بخاطر عزاداری
قید فوتبال رو زدن گرم.»
خواستم بگم:
این فوتبالی که ازش حرف میزنید،
دربیِ قرمز و آبی نیستا؛
بازیِ تیمِ ملیِ این آب و خاکه.
حمایت از تیم ملی هم، ریشهای جز غیرت
و تعلق خاطر به این سرزمین نداره...
این همه آدم با سختترین شرایط
به لحاظ روحی و فنی،
اون سر دنیا دارن میجنگن تا
برا این مرز و بوم افتخار کسب کنن، یه
لبخند رضایت روی لب هموطناشون بیارن...
درسته ازش بگذریم؟
میشه هم حرمت این ایامُ حفظ کرد
هم عزاداری شرکت کرد
و هم از تیم ملی حمایت کرد...
صرفا یه مدیریت زمان نیازه، منافاتی نداره!
بیاید انقدر همه چیزُ مرزبندی نکنیم :)
#جانیار
ابتهال؛🇮🇷
تو یه کانال خوندم که نوشته بود: «دم اونایی که بخاطر عزاداری قید فوتبال رو زدن گرم.» خواستم بگم: این
ـ
یکی از استادام میگفت:
آدمی میتونه موفق بشه که تو زندگیش
خط قرمزهاش کم باشه اما پررنگ!
ابتهال؛🇮🇷
فقط با شعر شاعرا میشه این صحنهها رو توصیف کرد! #ای_ایران
ـ
چه غمهایی دلم دارد، نمیگویم، نمیدانی
اگر از تو بخواهد دخترت قدری... نمیمانی؟
بیا برگرد؛ یکبارِ دگر با معجزه، رجعت...
بگو با روضه خوانِ هیئت ای ایران نمیخوانی؟
آقای امام حسین!
به قول #احمدرضا_احمدی
براى زیستن هنوز بهانه دارم!
من هنوز مىتوانم
به قلبم که فرسودهاست
فرمان بدهم
که تو را دوست داشته باشد...