ابتهال؛🇮🇷
فقط با شعر شاعرا میشه این صحنهها رو توصیف کرد! #ای_ایران
ـ
چه غمهایی دلم دارد، نمیگویم، نمیدانی
اگر از تو بخواهد دخترت قدری... نمیمانی؟
بیا برگرد؛ یکبارِ دگر با معجزه، رجعت...
بگو با روضه خوانِ هیئت ای ایران نمیخوانی؟
آقای امام حسین!
به قول #احمدرضا_احمدی
براى زیستن هنوز بهانه دارم!
من هنوز مىتوانم
به قلبم که فرسودهاست
فرمان بدهم
که تو را دوست داشته باشد...