eitaa logo
تشکل طلاب عدالت خواه بروجرد
218 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
579 ویدیو
17 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم در راستای عدالت خواهی و مبارزه با فساد، این کانال شروع به کار کرد. ارتباط با ادمین @edalatkhah_tb110
مشاهده در ایتا
دانلود
🔊 هم‌اکنون؛ سایت Khamenei.ir 🔻 رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری: ⛔️ به اروپایی‌ها مطلقاً نمیشود اعتماد کرد ⚠️ آن‌ها به تحریم‌های ظالمانه آمریکا پایبند ماندند. ۹۸/۷/۴ @edalatkhah_tb
رهبر معظم انقلاب: نام شهید بر فراز کوی‌ها و برزنها موهبتی است که باید ادامه یابد 🔹حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، تأکید کردند: نام شهید و عنوان شهادت بر فراز کویها و برزنها افتخار و موهبتی برای کشور است که باید ادامه یابد. با همراه باشید 🆔 @edalatkhah_tb
هدایت شده از رحا مدیا
♨️شعله ور کردن فتنه‌ای جدید به بهانه #استقلال_هیئت‌ها 🔻#علوی_تهرانی(بروجردی): ♨️#هیئت‌ها باید مستقل باشند, چه کسی می‌خواهد #نماینده بشود، کدام خط می‌خواهد #رئیس_جمهور تعیین کند به ما ربطی ندارد. ⚜️رحا: 🔰جناب علوی تهرانی (بروجردی) باید بگویند که چگونه می‌توان تصور کرد نمایندگان اسلامی از هر خطی _#حسینی یا #یزیدی- باشند به ما ربطی ندارد؟ 🔰ایشان باید مشخص کند منظورشان از استقلال چیست آیا استقلال از خدا یا از ابلیس؟ اصولاً انسان‌ها یا #حزب_الله هستند یا فَرْخُ الشیطان. 🔰 #طلاب_انقلابی بدانند که امروزه خطر #اسلام_آمریکایی كمتر از خطر #اسلام_اموی نيست بلکه ادامه همان راه است. 🔹اگر به واسطه اقدامات عده‌ای #مقدس_مآب #روحانی_‌نما، شعله‌های #فتنه‌ای جدید که شروع آن ادعای استقلال هیئت‌های عزاداری است بر افروخته شود، #اسلام_ناب لطمه می‌بیند و جوجه یزیدیان زمان زمام امور رابه دست خواهند گرفت. 🖋 #مهدی_باقری #رحا #رسالت_حوزه_انقلابی #حوزه_انقلابی #حوزه_سکولار #فتنه_98 #فتنه_جدید #انتخابات_98 @resalathozehenghelabi
هدایت شده از خبر مهم 🇮🇷
🔴 حذف نام شهدا از تابلوها به قم رسید/ منافقین مشغول کارند! در غفلت نیروهای انقلابی نام #شهید از تابلوی کوچه های بلوار ۱۵ خرداد (محله امامزاده سیدعلی) تا فلکه شهید محلاتی برداشته شده است!!! 🔥 @mahramaneh1
هدایت شده از اندیشه مقاومت
🔴آیا وقتش نرسیده با گردنکشی ها در تعرض به حریم نیروهای انقلابی مقابله شود؟ ⏪هفته دفاع مقدسه ازشخصیتی یاد کنیم که درجوانی درعرصه جنگ وجهاد سنگ تمام گذاشت و درمیانسالی به متفکری تبدیل شد که برای جوانان انقلابی درمقابل روباه صفتانی ازقماش , تکیه گاهی امن و با صلابت است. 🔻برای رزمنده ای مثل , هنوزهم ادامه دارد... 🔻دیروز رهبر انقلاب هشدار جدی دادند که از نیروهای انقلاب در مقابل تعرضها حمایت شود.... ⏪عدم حمایت از استاد حسن عباسی باعث شد که هزینه تعرض به حریم بچه های مبارز انقلابی بخاطر عدم حمایت مسئولین مربوطه بسیار پایین بیاید . جریان غربگرا وارد فاز بزرگتری جهت برخوردهای امنیتی و قضایی به بهانه های مختلف با عناصر کف میدان انقلابی شده است . @feghvaenghelab
هدایت شده از مناهج 🇵🇸🇮🇷
🌀 مطالبات رهبر انقلاب از روحانیت 📝 لزوم مجاهدت و ایستادگی 🔹در خیابان ارم قم، طلبه جرأت نمی‌کرد -این را من به چشم خودم دیدم- از این طرف خیابان به آن‌طرف برود! کماندوهای دستگاه شاه مثل شمر می‌ریختند سرش، کتکش می‌زدند، عمامه‌اش را برمی‌داشتند و لباسش را پاره می‌کردند. 📌 پ.ن: 🔹 درست است که سن عده‌ای به هجمه‌های رژیم سفاک پهلوی علیه روحانیت و اقداماتش برای حذف لباس روحانیت قد نمی‌دهد؛ اما آیا امکان مطالعه تاریخ را هم ندارند؟! چرا باید طلاب جوان را از لباس روحانیت بترسانند؟! امروز عده‌ای به صرف شنیدن چند ناسزا از چند نفر جاهل از میدان به در می‌روند؛ در صورتی که اگر با همین جوانی که نادانسته روحانیت را تمسخر و استهزا می‌کند هم‌کلام شویم خیلی زود دلش نرم می‌شود. 🔹 چرا بجای کار اثباتی برای پیوند بیشتر بین روحانیت و مردم، کار سلبی می‌کنید و در مورد لباس روحانیت، سیاه‌نمایی می‌کنید؟! 🔹 بر فرض که هیچ مدرک شرعی برای این لباس موجود نباشد؛ آیا صرف خوشحالی #دشمن از اقدام شما و تاریخچه مبارزه‌اش با این لباس، برای شما کافی نیست؟! آیا دین را اینطور می‌فهمید؟!! #مناهج @Manahejj
هدایت شده از رصد
🔴 کاهش مقبولیت لاریجانی در #قم سایت قم فردا نوشت: آرای #لاریجانی در انتخابات مجلس دهم در شهر قم با کاهش شدیدی روبرو شد و بعد از دو دوره پیاپی که به‌عنوان نفر اول از حوزه انتخابیه #قم وارد مجلس شده بود با ریزش ۱۱۰ هزار رأی در رتبه دوم قرار گرفت. در این میان در #نظرسنجی‌های_میدانی که اخیراً صورت گرفته بار دیگر از محبوبیت و مقبولیت وی به‌عنوان نماینده مورد انتظار مردم قم بسیار #کاسته شده، اتفاقی که شاید موجب شود وی قید حضور در حوزه انتخابیه قم را بزند. #به_کانال_رصد_در_ایتا_بپیوندید👇 @gamedovomvhv
هدایت شده از حوزه انقلابی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ویدیو / افاضات جدید حجه الاسلام علوی کرجی از اساتید حوزه: هیأت، حزب سیاسی نیست.اینکه چه کسی رییس‌جمهور شود، به هیأت‌ها ربطی ندارد. 🔺جناب استاد هیات امام حسین علیه السلام باید فهم جریانات سیاسی را داشته باشد که اگر افرادی به ظاهر دم از امام حسین علیه السلام زدنند بتواند آنان را تشخیص دهد، فهم مکتب نام اسلام ناب از اسلام آمریکایی و سکولار از دل همین هیات ها باید بیرون بیاد تا دوباره کربلا تکرار نشود. پس فهم سیاسی درست یک هیاتی، خروجی اش انتخاب ریاست جمهور و نماینده مجلس اصلح و با معیار های اهل بیت علهیم السلام است. 🔺خدا را شکر که شماها سکاندار انقلاب اسلامی نیستید و الا معلوم نبود امروز وضعیت ما چه بود. 🔺جناب استاد نگاهی به تاریخ بیندازید، نبود تحلیل سیاسی درست اهل کوفه، حادثه کربلا را ایجاد کرد. 🆔 @howzehenghelabi
❌ آقای علوی بروجردی پس چرا در گفتار و عمل؟؟؟ مگر شما نظرتان بر این نیست که زنده نگه داشتن شعائر اسلامی که یک طریقش برپایی هیئت و مراسم عزای اهل بیت است، باید باشد. پس چرا رابطه‌ِیتان را با دشمنان انقلاب و افرادی که با شُعار وارد میدان شدن و مورد حمایت انگلیس بودنشان بر امّت حزب‌الله پوشیده نیست را، توجیه یا تکذیب نمی کنید. 🔹🔷🔹 @Moghavemat_Qom
هدایت شده از روزنه
سکولاریسم هیئتی؛ آموزه جدید سکولارهای حوزوی @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 🔸اخیرا یک فرد حوزوی مدعی مرجعیت که پیشتر در حلقه اولیه پروژه تشکل سازی موازی و مطرح کردن شعار استقلال حوزه از نظام ( شما بخوانید جدایی حوزه از نظام ) حضور داشته، سخنانی را پیرامون نسبت هیئت و سیاست گفته است و هیئات را به دوری از مباحث سیاسی دعوت نموده است. 🔸با تأمل در کلمات وی می بینیم که این سخنان دو محمل می تواند داشته باشد: 1. اینکه هیئات هیچ موضع سیاسی نداشته باشند و به عبارت دقیق تر سکولار باشند. 2. اینکه هیئات موضع سیاسی داشته باشند ولی وابسته به احزاب سیاسی نباشند و تبلیغ حزبی نکنند. 🔸مورد دوم در میان جریان انقلابی مصداق ندارد و انقلابی ترین مداح ها هیچ وقت زیر لوای احزاب نرفته اند و برای آنان تبلیغ نکرده اند اما در جریانات غیرانقلابی شخصیتهای حوزوی مثل سروش محلاتی و فیرحی هستند که از یک طرف ارتباطات بسیار نزدیک و بعضا کاری با جناح های سیاسی خصوصا جریانهای رادیکال ضدنظام داشته و دارند و از طرف دیگر از ظرفیت عاشورا برای پیش برد گفتمان سیاسی جریانات متبوعشان استفاده می کنند. به طور مثال محمد سروش محلاتی در سخنرانی محرم خود اصطلاح آتش به اختیاری را به سپاه یزید نسبت داد و با تطهیر ضمنی یزید و یزیدیان که ملعون الی الابدند جریان مخالفش را یزیدی خواند و فیرحی هم از ظرفیت هیئت سوء استفاده کرد و یکی از عوامل رخ داد فاجعه کربلا را خصوصی سازی (!!!) عنوان کرد که همه می دانند یکی از مطالبات و شعارهای صریح مقام معظم رهبری بوده و هست. 🔸این وضعیت جریانات غیرانقلابی بود اما وضعیت جریانات ضدانقلاب بدتر هم هست و اگر افراد پیش گفته هیئات را زیر پرچم جریان اعتدال و اصلاحات می برند؛جریان ضدانقلاب شیعه انگلیسی با وقاحت تمام هیئت حسینی را زیر پرچم ملکه انگلیس و بریتانیای خبیث برده و آن را به سیاست کثیف روباه پیر آلوده است. جای تعجب وجود دارد که شخصیت برجسته جریان شیعه انگلیسی ارتباطات نزدیکی با گوینده این مواضع جنجالی دارند، اما ظاهرا تذکری به وی برای آلوده کردن هیئات حسینی به سیاست انگلیسی نداده اند که از تحت‌الحمایگی پرچم کفر و الحاد بیرون آیند! 🔸در پایان باید گفت حوزه علمیه مرکز فکری جامعه اسلامی است و هیئات مذهبی مرکز انگیزشی. وقتی مراکز فکری و انگیزشی جامعه با شعار استقلال حوزه و هیئت سکولار بشوند به تدریج نجاست سکولاریسم به کل جامعه اسلامی سرایت می کند و جامعه سکولار یعنی کوفه که عمامه فقاهت بر سر می نهد و ذکر سیدالشهداء علیه السلام بر لب می گیرد اما به هنگام نبرد اگر بر فرزند پیامبر شمشیر نکشد نهایتا به کنجی خزیده و با سکوت و انزوایش در خون نواده رسول الله شریک می شود. اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا @rozaneebefarda
هدایت شده از فاجعه در حوزه
🔺خیلی از جاها، ائمه جمعه ما آن آموزش لازم را ندیدند، آن تدبیر و درایت لازم را در حل مشکلات و گرفتاری‌ها ندارند، بلکه بعضی‌ها خودشان یک گرفتاری درست می‌کنند . 🔲گفتگوی شبکه اجتهاد با حجت‌الاسلام والمسلمین رضا مختاری: 🔹متأسفانه الآن این حقیقت تلخ را باید بگوییم که در بعضی از جاها خیلی از جاها ائمه جمعه ما آن آموزش لازم را ندیدند، آن تدبیر و درایت لازم را در حل مشکلات و گرفتاری‌ها ندارند، بلکه بعضی‌ها خودشان یک گرفتاری درست می‌کنند در مقابل علمای شهر، خودشان منشاء اختلاف هستند. به جای اینکه دعوا را ختم کنند، خودشان منشاء اختلاف و دعوا هستند. شما بروید ببینید اگر امام جمعه‌ای در شهری که نماز جماعت دارد، شهری که مثلاً ۴۰۰۰۰، ۵۰۰۰۰ نفر دارد، این نباید ۱۰ تا مأموم داشته باشد. 🔹مسجدش حداقل نماز صبح، نماز ظهر، نماز جماعت‌هایش شلوغ باشد. اگر یک امام جمعه‌ای فقط ده نفر به او اقتدا می‌کنند در نماز ظهر و عصر و یا مغرب و عشا این به درد امام جمعه ای نمی‌خورد، پیداست که کسی به او اعتماد نکرده است و مردم قبولش ندارند. 🔹کسی که می‌خواهد در شهری امام جمعه باشد غیر از نماز جمعه نماز جماعت‌های دیگرش هم باید شلوغ باشد، نه ۵، ۱۰ نفر پیرمرد و پیرزن بیایند. همچنین عالم مقیم یک شهر باید اینقدر نفوذ داشته باشد، اینقدر جاذبه داشته باشد، اینقدر درایت داشته باشد تا مردم را جذب کند و دعواها را حل و فصل کند. نه اینکه خودش منشاء یک دعوایی بشود.
هدایت شده از رصد
یادداشت مهم؛ ⭕️ حسن عباسی ؛ کانون تقابل حزب الله با مفسدین و ساکتین ❌ نقش اصولگرایان محافظه کار در زمینه سازی برخورد قضائی با انقلابیون هفته نامه نه دی ، حجت الاسلام معظمی #به_کانال_رصد_در_ایتا_بپیوندید👇 @gamedovomvhv
هدایت شده از رصد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بازنشر بیانات رهبرانقلاب در تاریخ ۹۸/۱/۱ ⭕️وعده ای که بزودی تحقق پیدا میکند تجهیزات عربستان سعودی به زودی به دست رزمندگان اسلام خواهد افتاد #به_کانال_رصد_در_ایتا_بپیوندید👇 @gamedovomvhv
هدایت شده از اکبر ابدالی
⛔️ تشکیل وزارت بازرگانی خلاف قانون است! 📝 حجت‌الاسلام در نامه‌ای سرگشاده به اعضای هیات عالی نظارت بر اجرای سیاست‌های نظام، به بررسی دقیق مغایرت‌های آشکار تشکیل وزارت بازرگانی با اسناد بالادستی و اعلام آن به شورای نگهبان تاکید کرد. 🔹 در این نامه آمده است: «علی رغم اینکه طرح تشکیل وزارت بازرگانی با زیر پا گذاشتن آیین نامه داخلی مجلس تصویب شد، تشکیل این وزارتخانه با بند «۱۰» سیاست‌های کلی نظام اداری، بند ۱۶ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، بند «الف» ماده ۲۸ قانون برنامه ششم توسعه کشور و بند «۲» و «۷» سیاست‌های کلی نظام در بخش کشاورزی مغایرت دارد.» 👌 پ.ن 1: بازم خدا رو شکر مردی توی مجلس پیدا شد! 🔹 پ.ن 2: این در حالی است که برخی از نمایندگان مجلس مشغول تبلیغات انتخاباتی هستند! 🆔 @mashgh626
هدایت شده از کاوش مدیا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظه تاریخی.... 📍بازگشایی گذرگاه مرزی القائم-البوکمال(عراق سوریه)، مسیری که رسما ایران را بعد از قرن ها دوباره به دریای مدیترانه می رساند، خبرنگاران عراقی و سوری الميادين همدیگر را در مرز عراق و سوریه ملاقات کرده و چه زیبا این لحظه را توصیف می‌کنند: لحظه های تاریخی...... 🆔 @Kavoshmedia
👤 ادمین: از همه عزیزانی که کانال خودشان، کانال بروجرد را دنبال می کنند تشکر می کنیم. 🔸 از اینکه مطالب به طور منظم ارائه نمی شود و غالبا به صورت فروارد از کانال های دیگر هستند از شما پوزش می طلبیم. 🌹 ان شاء الله در روز های آتی مشکلی که در اینباره به وجود آمده را پشت سر گذاشته و کما فی السابق فعالیت خود را از سر می گیریم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نماهنگ | وعده صادق 🔺️ بخشی از مصاحبه سردار سلیمانی با دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای با #طلاب_عدالت_خواه همراه باشید @edalatkhah_tb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیایید صداقتمان را به امام حسین(ع) ثابت کنیم! 🔹چند توصیه به زائران اربعین برای ارتقاء محتوا و معنویت سفر #حسین_یجمعنا با #طلاب_عدالت_خواه همراه باشید @edalatkhah_tb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️ فرق نمایندگان آمریکا و ایران توی آمریکا ترامپ داره استیضاح میشه، چرا؟ چون بصورت پنهانی از رییس یه کشور خارجی(اوکراین) برای غلبه بر رقیب انتخاباتی کمک خواسته بعد توی ایران، توروز روشن ظریف دوبار ازدشمنان این ملت برای پیروزی بر رقیب انتخاباتی کمک خواست، ارتقا پیدا کرد! #مجلس #ایرانی_نیستید_حداقل_آمریکایی_باشید با #طلاب_عدالت_خواه همراه باشید @edalatkhah_tb
💢 دیباج تحریف بر تن تاریخ حوزه علمیه نقدی بر روایت مخدوش جناب آقای از زندگانی آیت‌الله العظمی بروجردی/بخش اول 💥اختصاصی/پست ویژه @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 🔺کتاب دیباج که مجموعه برداشت های شخصی آقای (بروجردی) از زندگانی آیت‌الله العظمی بروجردی را به رشته تحریر در آورده، به روایت بخشی از دوران تقارن مرجعیت آیت الله بروجردی با آیت الله کاشانی پرداخته و وقایع مرتبط را تحت عنوان فصل "راهنمای حقایق " بیان کرده است. راوی گرچه خود را تحلیلگر مسلط بر وقایع قلمداد کرده اما در حقیقت کاملا یک سویه به تخریب می پردازد و با پوشاندن دیباج تحریف بر تن تاریخ، زعیم قم را -بر خلاف واقع- مخالف سیاست و آیت الله کاشانی می نمایاند. 🔻در بخشی از کتاب چنین آمده است: «آیت الله کاشانی به ریاست مجلس رسیده بود و از آنجا که برای حوزه علمیه و مدیریت آن نقشه می کشید...برگلوی حوزه پا گذاشته بود و حمایت های همه جانبه را طلب می کرد».(دیباج،ص‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭189‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬) عجیب اینکه توهم توطئه بیت آیت الله بروجردی آنقدر زیاد بود که همواره تصور می کردند که بناست نقشه ای برای تصاحب جایگاه ایشان تدارک دیده شود، حال آنکه قرائن فراوانی در رد این توهم و اتهام سنگین وجود دارد از جمله، مرحوم صادقی تهرانی در باب مرجعیت گریزی آیت الله کاشانی اینگونه نقل می کند: «پس از فوت آقاي بروجردي مردم در اين انديشه بودند از چه كسي تقليد كنند. چند نفر از علماي بزرگ بودند كه خودمان تشخيص‌هايي داشتيم و سؤالاتي هم كرديم و بعضي‌ جواب‌هايي دادند كه جواب آقاي كاشاني هيچ‌گاه از يادم نمي‌رود. وقتي خدمت آقاي كاشاني رسيدم و از ايشان درباره مرجع تقليد سؤال كردم، فرمود:«من چه بگويم؟» عرض كردم:«بايد از خود شما تقليد كنيم؟» فرمود:«مرجع مسلمين بايد يك عالم رباني باشد كه در مقابل اين استعمار، استكبار، استبداد و استضعاف استقامت كند». گفتم:«او )كيست؟ فرمود:«آقاي خمینی » »(www.javanonline.ir/fa/news/‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭637723‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬) مشابه چنین تعابیری در خاطرات دیگران همچون مرحوم عسکراولادی نیز وجود دارد و نشان می دهد که آیت‌الله کاشانی علی‌رغم برخورداری از بنیه علمی، پایگاه اجتماعی و امکانات مادی، هرگز تمایلی برای تصدی ریاست دینی نداشته است. 🔻در بداندیشی برخی اطرافیان و اعضای بیت زعیم قم همین بس که وقتی آیت‌الله کاشانی از می خواهند که واسطه شوند تا آیت الله بروجردی برای برگزاری کنگره اسلامی اجازه دهند تجار وجوهی را به ایشان بدهند، علی‌رغم موافقت اولیه آیت الله بروجردی، اطرافیان ایشان در پی سعایت و مذمت بر می آیند و چنین القا می‌کنند که پس از این اجازه، دیگر پول به قم نمی آید! لذا ایشان را به تردید انداخته و منع خیر کردند.(یادآور،ویژه نامه قیام30تیر،شماره2،ص‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭108‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬) اگر آیت‌الله کاشانی رو به سوی حوزه قم می نمود نه سودای تصاحب جایگاه کسی را داشت و نه برگلوی کسی پاگذاشته بود بلکه ایشان فقط از حوزه حمایت همه جانبه می خواست، چنانکه در دیدار با طلاب و اهالی قم میگوید: « اگر من کار بدی می کنم، چرا با من مخالفت نمی کنید؟ اگر درست قدم بر می دارم، چرا حمایت نمی کنید؟قطعا ایشان می دانستند این حرفها به گوش آیت الله بروجردی هم می رسد.(شهر و حوزه علمیه قم، نهضت ملی و 30تیر، گفتگو با حمید سیف زاده،ص ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭106‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬) تمام خواست آیت الله کاشانی در مخالفت با مطامع انگلیسی ها بود که این امر مقدس، خوشایند برخی از نفوذی های بیوت نبود! 🔺نویسنده دیباج در نقلی مدعی شده که «بزرگان نسل جدید حوزه از جمله آقایان روح الله خمینی، محمدتقی بهجت، سیدمحمدکاظم شریعتمداری، مرتضی حائری و مرتضی لنگرودی، در منزل آیت الله بروجردی جمع شده بودند..نزاع های آیت الله کاشانی و دکتر محمد مصدق بالا گرفته بود.آقایان آمده بودند تا زعیم حوزه اقدامی عاجل را در برابر این اتفاق ها انجام دهند..بعد از شنیدن صحبت ها،(آیت الله بروجردی) به چند جمله بسنده نمودند:«آقایان معلوم میشود مرعوب شده اند؛ اما من مرعوب نشده ام. من از وقتی خودم را شناختم مرعوب چیزی نشده ام..این آقایان در برابر خدا چه هستند؟ دست سیاست آنان را بالا برده و همین دست سیاست فردا زمین خواهد زد»(دیباج،ص‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭190‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬) 🔻راوی چنین القاء میکند که دعوای آیت‌الله کاشانی و دکتر مصدق نزاع سیاسی صرف است! گویی آیت الله کاشانی فقط بر سر تقلیل قدرت با مصدق درگیر است؛ حال اینکه زمینه های اختلاف آیت الله کاشانی با مصدق از بعد از سی تیر شروع شد جایی که ایشان به مصدق بابت انتصاب افراد نابخرد و خونخوار در راس کار وگم شدن هدف نهضت و منع تعقیب عاملان غائله سی تیر و قدرت طلبی با انحلال مجلس و حل نشدن مشکلات مردم و رفراندوم غیر قانونی اعتراض می کند ولی مصدق پس میزند! @rozaneebefarda
💢 دیباج تحریف بر تن تاریخ حوزه علمیه نقدی بر روایت مخدوش جناب آقای از زندگانی آیت‌الله العظمی بروجردی/بخش دوم 💥اختصاصی/پست ویژه @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 🔺تهیه کنندگان کتاب دیباج در پوشش دفاع از سلوک سیاسی زعیم قم، تلاش دارند به تخطئه مسلک و مرام سیاسی آیت‌الله کاشانی بپردازند و از آن جمله اصل ورود مرحوم کاشانی به عرصه سیاست و خصوصا عملکرد ایشان در ماجرای نهضت نفت را مورد خدشه قرار می‌دهند. حال آنکه کارنامه آیت‌الله کاشانی، این مجتهد مجاهد مظلوم، کاملا قابل دفاع و منطبق بر اصول اسلامی است و هرگز نمی توان آن جناب را متهم به آلودگی‌های رایج عرصه سیاست‌ورزی دانست. از آن جمله در ماجرای اختلاف نظر آیت الله کاشانی با دکتر مصدق، در اخلاص و وطن دوستی و آینده نگری آن فقیه سیاس، همین بس که ایشان یک روز قبل از کودتا با نگارش نامه ای ضمن پیش بینی احتمال وقوع کودتا، یک بار دیگر وی را نصیحت می کند: «.. گرچه امکانی برای عرایضم نمانده ولی صلاح دین و ملت برای این خادم اسلام بالاتر از احساسات شخصی است و علیرغم غرض ورزی ها..خودتان بهتر از هر کس می دانید که همّ و غمّم در نگهداری دولت جنابعالی است که خودتان به بقاء آن مایل نیستید..»(آیت الله کاشانی و نهضت ملی شدن صنعت نفت،ص‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭405‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬) عجیب آنکه در مواردی از کتاب، تلویحا مخالفت فضلای طراز اول حوزه قم با آیت‌الله کاشانی القا شده حال آنکه پذیرش مخالفت اساسی بزرگانی چون امام خمینی با آیت الله کاشانی، دشوار و مخالف قرائن است، البته سکوت ایشان در لواء آیت الله بروجردی مسأله دیگری است که به ولایت پذیری ایشان بازمیگردد، ولی ابدا بدین معنا نیست که امام مخالف کاشانی بوده باشد! چنانکه امام بعدها در این مورد می گوید «جرم( مثل) کاشانی چیست..اینها عقیده شان این بود که اسلام در ایران پیاده بشود آنها می گفتند احکام غربی مترقی است»(60/3/25) 🔻در بخشی از دیباج ادعا شده که: « آیت الله بروجردی در تمام دوران اختلاف های نظری با آیت الله کاشانی از حیث مالی وی را کمک می کرد. البته سبک سیاسی باعث نزدیکی آن ها نشد.»(دیباج،ص‭‭192‬‬) عجیب که نه نویسنده و نه نقال خاطرات نمی داند که اعتبار آیت الله کاشانی آنقدر در بازار فراوان بوده است که نیاز به استمداد مالی از کسی نداشتند؛ لکن در اینجا اولا باید زمان و تاریخ کمک های آیت الله بروجردی- که البته به حق، نشان از ارادت ایشان به آیت الله کاشانی است- ذکر شود. ثانیا شخص آیت الله کاشانی چنین نبوده است که هر پولی را دریافت کنند ایشان تا منشا پولی معلوم نبود دریافت نمی کردند و بزرگترین دلیل بر رد ادعای دیباج نویسان که آیت الله کاشانی را سوداگر قدرت قلمداد می کنند، اینکه ایشان اگر دنبال دنیاطلبی بودند در همان دوران صدرات مجلس آبی برای خود گرم می کرد که اینگونه در نظر امثال شما حقیر در تاریخ ذکر نگردد، ضعیف بودن وضع مالی ایشان به جهت جفای مصدقی ها و بدنام کردن ایشان با دروغ هایی بود که منجر به انزوای سیاسی ایشان شده بود.(نهضت روحانیون،ج2، علی دوانی،ص‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭510‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬) 🔺تنظیم‌کننده دیباج که از باب "النقال کالبقال" افاضات جناب علوی بروجردی را چونان وحی منزل پنداشته و نقل کرده، برای معرفی آیت الله کاشانی به خاطرات دسته چندمی برخی افراد مانند سید رضا زنجانی از اعضای نهضت ملی و از مخالفان انقلاب و امام و آیت الله کاشانی و .. بسنده کرده و در موارد متعددی به نوشتجات سست مندرج در ویکی پدیا، ارجاع داده است. متاسفانه در فرازهای متعددی از کتاب دیباج سعی شده آیت الله کاشانی را العیاذبالله فردی شاه دوست معرفی کند! در حالیکه به شهادت تاریخ، ایشان تمام عمر شریف را خرج مبارزه با نظام استبدادی پهلوی نمود.(ناگفته‌هایی از مبارزات آیت‌الله کاشانی به روایت فرزندش، سایت موسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی) همزمانی انتشار دیباج در قم با تخریب سازمان یافته آیت‌الله کاشانی توسط معاندین خارج نشین، موضوع را کمی پیچیده می‌کند و علاوه بر آنکه مصداق مظلومیت مضاعف ایشان است، امکان تأثیرپذیری دیباج نویسان از فضای کاشانی ستیزی بین‌المللی را به ذهن متبادر می سازد که جای فحص و بررسی دارد. در بخش سوم یادداشت، به نشانه‌هایی از احتمال اثرپذیری نویسندگان دیباج از آثار و افکار معاندین و ضدانقلاب خارج نشین ارائه خواهد شد. @rozaneebefarda
💢 دیباج تحریف بر تن تاریخ حوزه علمیه نقدی بر روایت مخدوش جناب آقای از زندگانی آیت‌الله العظمی بروجردی/بخش سوم 💥اختصاصی/پست ویژه @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 🔸جناب آقای علوی روجردی، متولد فروردین ۱۳۳۰ است یعنی در هنگام ارتحال آیت‌الله‌العظمی بروجردی بزرگ، تنها ۱۰ساله بوده است لذا طبیعی است که روایت او از سیره و اندیشه جد مادری اش، بازتکرار شنیده‌هایش از دیگران(اعضای بیت یا تاریخ نویسان) باشد. 🔺مع الاسف در جای جای کتاب دیباج (خصوصا در تبیین رابطه آیت‌الله العظمی بروجردی با آیت‌الله کاشانی) به شخص معلوم الحالی به نام _عنصر خارج نشین و ضد انقلاب_ استناد شده است که دم خروس تاثیر پذیری نویسنده و راوی از کتاب پر از دروغ و تحریف آمیز «نیروهای مذهبی بر بستر حرکت نهضت ملی» را بیرون می زند. 🔻نزدیکی تفکرات یک نویسنده معاند لندن نشین (رهنما) با بیت آیت الله العظمی بروجردی، مسأله مهمی است که نیازمند تأمل فراوان است! با مروری گذرا بر کتاب دیباج و اثر علی رهنما، بدون اغراق می توان ادعا کرد که فصل مربوط به آیت‌الله کاشانی خلاصه شده آرا و تفکرات پرغلط و تحریف شده ای است که رهنما در کتابش دنبال می‌کند! جالبتر آنکه در مرحله تدوین نیز تقریبا تمام پانویس های کتاب رهنما (از جمله کتاب های قلم و سیاست سفری، مصدق و تاریخ افراسیابی و..) عینا بعنوان مأخذ آمده و از برداشت های بی کم و کاست از کتاب علی رهنما نشان دارد. 🔻رهنما در کتابش برای اولین بار ادعای آیت‌الله کاشانی و نواب صفوی در جهت کنار زدن آیت‌الله بروجردی را مطرح می‌کند(نيروهاي مذهبي بر بستر...،ص12)  وی در بخشی دیگر از کتاب خود می گوید: «در بيانيه‌اي كه به تاريخ 17اسفند‭‭‭‭‭‭‭‭1326‬‬‬‬‬‬‬‬ صادر مي‌شود، كاشاني وظيفه ديني مسلمين را تعيين كرده و تيغ حمله خود را بار ديگر تلويحاً متوجه بروجردي مي‌كند...در اين اعلاميه كاشاني در واقع از اخطار به بروجردي فراتر مي‌رود و به نظر مي‌رسد كه استدلالي ارائه مي‌دهد براي عدم كفايت او به عنوان مرجعي كه به يكي از وظايف عمده‌اش كه بايستي كوششي در راه مصالح دنيوي مسلمين باشد، عمل نمي‌كند. از اين نوشته كاشاني چنين استنباط مي‌شود كه از نظر او، بروجردي الگوي مرجعيت نيست... اگرچه كاشاني از كلمه مرجع استفاده نمي‌كند اما ظاهراً نزد او تعريف رهبري ديني الگوبرداري شده از موضع‌گيريها و كنش اجتماعي- سياسي و مذهبي شخص او يعني « زير نظام كاشاني» است.»(همان ص‭‭‭‭‭‭‭‭56-55‬‬‬‬‬‬‬‬) همان‌گونه كه ملاحظه مي‌شود، نويسنده با به كارگيري مكرر عباراتي مانند «تلويحاً»، «به نظر مي‌رسد»، «استنباط مي‌شود» و «ظاهراً» تلاش مي‌كند تا از انگيزه كاشاني براي كنار زدن آيت‌الله بروجردي از مقام مرجعيت تامه و جانشين ساختن خود در آن موقعيت، پرده‌برداري نمايد و اين در حالي است كه در سنت شيعي و حوزه‌هاي علميه هرگز سابقه كنار زده شدن مرجعيت تامه وجود نداشته و لذا به هيچ وجه زمينه‌اي براي به وجود آمدن چنين انگيزه‌اي نزد كاشاني نمي‌توان يافت و از سویی هیچ منبعی جز کتاب رهنما چنین برداشت سبکی را بیان نکرده است. 🔺تأثیر توهات تاریخی رهنما با روایت‌های مندرج در تابدان حد است که خط فکری آیت‌الله‌العظمی بروجردی از تاکتیک دوری از سیاست، به نظریه القا می‌شود(همان،ص‭‭‭‭‭‭‭‭156‬‬‬‬‬‬‬‬) به واقع رهنما هیچ ارادتي به آيت‌الله بروجردي ندارد، بلكه او به تفكري ارادت دارد كه آن تفكر قائل به جدايي دين از سياست است لذا وی بر خلاف آنچه که وی در کتابش ادعا مینماید و مدعی نگارش اثری پژوهشی و سند محور است،در واقع با تحلیل های ماست و دروازه ای که در مورد آیت الله کاشانی به کار می برد، هر پژوهشکر منصفی را متعجب و متأسف می‌سازد. 🔺علی رهنما در کتاب ممنوع‌الانتشارش، با کینه‌ورزی، آیت‌الله کاشانی را فردی غیرمهذب و به جاه‌طلبي سياسي محکوم می‌کند و نتيجه‌ میگیرد كه هر يك از روحانيوني كه پاي در سیاست گذارده‌اند يا خواهند گذارد، نيز داراي چنين خصائصي بوده یا خواهند بود؛ بدين ترتيب رهنما سعي دارد تا جدايي دين و دين‌مداران از سياست را به عنوان يك اصل مسلم مطرح سازد و تمامي روحانيوني را كه به هر نحو دخالتي در سياست كنند را يكسره محكوم سازد. بی شک ایستادگی روحانیت در برابر سلطه خوشایند استعمارگران نیست لذا «سرفرانسس شپرد» سفير وقت انگليس در تهران صریحا چنین می‌نویسد: «عقلائی و منطقی به نظر نمی‌رسد که برای برقراری روابط با اين شخصيت‌های مذهبی، وقتی صرف شود... البته اگر کوچک ترين احتمال نفوذ در کاشانی هم وجود داشته باشد، نبايد آن را از دست داد ولی من تنها اميدی که در مورد کاشانی دارم آن است که بتوانيم او را در افکار عمومی بی‌آبرو و متهم سازيم، تا نفوذ خود را از دست بدهد»(فصلنامه تاریخ و فرهنگ معاصر شماره 6 و 7، مرکز بررسی های اسلامی) @rozaneebefarda ادامه دارد..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ عرفای حقیقی 🔹 روایت سید حسن نصرالله از واکنش حضرت امام خمینی(ره) به وصیت نامه شهدایی که در سرزمین های اشغالی عملیات شهادت طلبانه انجام می‌دادند. با #طلاب_عدالت_خواه همراه باشید @edalatkhah_tb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 آیت‌الله رئیسی: فساد اگر زیر عمامه روحانی هم باشد، باید با آن برخورد شود. ♦️اینکه به آقای روحانی اعلام کنند نزدیکان شما میلیونی فساد می‌کنند و ایشان نه تنها حساسیتی نشان ندهد، بلکه مقاومت هم بکند، هیچ سازگاری با اصلاح نظام اداری ندارد. با #طلاب_عدالت_خواه همراه باشید @edalatkhah_tb
تصویری ناب از ای ناب 🔴 سید مصطفی حسینی (خامنه ای) مدرس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم ، مشغول تدریس فقه به ساده ترین شیوه ی ممکن ! کسی که نه از نام خانوادگی پدرش و نه موقعیت پدر عیالش وام نگرفت ... شاگردی گفت: اجازه بدید صندلی بگذاریم تا هم میکروفن بهتر قرار بگیره و هم طلاب راحت‌تر شما رو ببینند. تأملی کرد و گفت: بهتون میگم و کلاس همچنان مثل سابق ادامه دارد... متاسفانه ظاهراً برای ایشان پیدا نشد که مدرسه ای شیک و درخور برای تدریس شان بسازد! با همراه باشید 🆔 @edalatkhah_tb
تداوم پروژه مشکوک در قم! 🔴 پروژه مشکوک که پیشتر آیت‌الله یزدی بدان اشاره کرده بود؛ از طریق چهره‌سازی توسط و دیدارهای سران جریان غیرانقلابی، در حال پیشروی است. هوشدار در این خصوص نوشت: از رویکردهای این جریان، ایجاد مشروعیت دینی برای مصادیق و فتنه و وادادگی از طریق اتخاذ مواضع فرهنگی و سیاسی مطابق میل غربگراهاست. این جریان خطرناک، برخلاف نظر ولایت امر که می‌فرمایند: "حوزه‌های علمیه باید خود را بدانند و این دقیقا عکس سیاست‌های سرویس‌های امنیتی آمریکا، انگلیس و اسرائیل است..." با تأکید بر مستقل نشان دادن حوزه از حکومت اسلامی، به‌دنبال ترویج ایده منحط هستند. جریان انقلابی باید سکوت خود را بشکند و مجریان این طرح دشمن‌پسند که در جهت خواست سیا، ام‌آی۶ و موساد است را رسوا کند. با همراه باشید 🆔 @edalatkhah_tb
مراجع خوب، مراجع بد! 🔴 همان جریاناتی که در موضوعات حاشیه‌ساز نظیر اختلاف نظر برخی بزرگان حوزوی و مراجع، سنگ مرجعیت را به سینه می‌زدند، امروز با انتشار چنین مطالب به هتک حرمت همزمان دو مرجع تقلید می‌پردازند! با همراه باشید 🆔 @edalatkhah_tb
🔺 یادداشت هفته نامه ۹دی: 🔰 "حسن عباسی " کانون تقابل حزب الله با مفسدین و ساکتین است ✍️ نوشته‌ی حجت‌الاسلام و المسلمین معظمی ▫️۶ مهر ۹۸ 1️⃣ بخش اول: 🔸عزیزان و جوانان حزب‌اللهی همه مواظب باشیم به ما آدرس غلط ندهند فشار به امثال حسن عباسی کار غربزده‌ها یا لیبرال‌ها نیست لااقل پشت پرده، جریان دیگری است. افرادی با ظاهر خودی با داعیه انقلاب؛ کسانی که این روزها به خاطر سکوتشان و افشاگری‌ها به شدت از سوی افکار عمومی مورد اتهام و زیر سوال هستند، بنا دارند با آدرس غلط دادن ذهن جریان حزب‌الله را از خودشان منحرف کرده و متوجه دیگر جریانات و گروه‌ها کنند. در واقع این نوعی فرافکنی پیچیده و دقیق است؛ از طرفی قدرت‌طلبان فاسد یا حامی فساد که در حلقه اصلی قدرت نفوذ کرده و حتی در رأس قوه، قرار گرفته‌اند با میدان‌داری یک وزیر، از یک فعال اجتماعی و آبرومند، شکایت می‌کنند از طرفی کسانی که اهل اقدام و موضع‌گیری صریح نیستند و این روزها مورد انتقاد جامعه دینی قرار گرفته‌اند و روز به روز بیشتر تحت فشار واقع می‌شوند، سعی دارند با نسبت دادن این شکایت به جریان غرب‌زده و یا مفسدان، خود را از مهلکه نجات دهند. 🔸پشت پرده فشار به افراد مستقل و حزب‌اللهی کسانی هستند که سال‌ها در پوسته دفاع از انقلاب و ارادت به ولایت، توانسته‌اند به مطامع دنیای خود برسند و این مطلب باید به صورت شفاف برای جامعه روشن گردد و مطلب مهم‌تر، افشاگری درباره جریان ساکتیست که از هزینه کردن آبروی خود برای امثال حسن عباسی، فرار می‌کنند. سکوت در برابر فتنه فساد از گناهان نابخشودنی در سه دهه گذشته است ساکتین فتنه فساد مسببین غیرمستقیم و اصلی وضعیت موجود هستند. 🔸جبهه حزب اللهی باید دقت کنند که قبل از بازداشت و فشارهای حقوقی، خط اهانت و اتهام به مطالبه‌گران و از جمله، دکتر حسن عباسی از جانب کسانی کلید خورده که کاملاً منتسب به انقلاب و ولایت بوده و این‌ها را خودی قلمداد می‌کنند. اگر چه در ظاهر و در میدان عمل، وزیر اطلاعات و جریان دولتی و لیبرال از حسن عباسی شکایت می‌کنند؛ ولی در واقع، بخشی از بدنه جریان اصولگرا و جریانی که فساد مالی‌شان، داشت موجبات یأس جامعه را از نظام اسلامی، فراهم می‌کرد، زمینه‌ساز اصلی مظلومیت سربازان انقلاب هستند. 🔸اساساً کسانی که سنگ اصولگرایی را به سینه می زنند باید توضیح بدهند: با وجود نهی حضرت آقا از ادامه دادن خط اصولگرایی و تقسیم‌بندی موجود اصولگرا و اصلاح‌طلب، چرا کماکان بر کار اشتباه خود اصرار می‌کنند؟ که پرداختن به این موضوع مجالی دیگر را می‌طلبد. 🔸بخش پاکدست و درستکار جریان اصولگرایی اولاً با سکوت خودشان در مقابل فسادهای گوناگون سبب شدند که حسن عباسی و دیگر دلسوزان و دغدغه‌مندان و سربازان ولایت، وسط میدان مبارزه تنها مانده و آماج هجمه‌های ناجوانمردانه قرار بگیرند و از طرفی با سکوت در مقابل اهانت به جریان مستقل و بعضاً همراهی با این اتهام زنی‌ها، زمینه را برای فشارهای متنوع و مختلف به جریان مستقل، ایجاد کنند. مردم از سخنرانان مشهور سوال دارند: چرا درباره‌ی بازداشت آقای حسن عباسی اظهار نظر و موضع‌گیری شفاف و انقلابی نمی‌کنند؟ چرا مسئولان معمم در سطوح مختلف، نسبت به این منکر، یعنی اهانت به سربازان ولایت ساکت هستند؟ چرا در جلسات متعددی که در ماه محرم برگزار شد شاهد موضع‌گیری صریح سخنرانان در این باره نبودیم؟ چرا در برنامه‌های متعدد تلویزیونی که از همه چیز صحبت می‌شود و در تمامی وادی‌ها سیر می‌کنید کسی در دفاع از این سرباز ولایت صحبت نمی‌کند؟ مگر ما مطالبه اقدام غیرقانونی از شما داشته‌ایم؟ به نظر می‌رسد امروز بحث آقای عباسی در واقع منازعه بین دو تفکر انقلابی و محافظه کار است نه تقابل میان انقلاب و ضد انقلاب.. ⬅️ ادامه دارد..👇 با همراه باشید 🆔️ @edalatkhah_tb
🔺 یادداشت هفته نامه ۹دی: 🔰 "حسن عباسی " کانون تقابل حزب الله با مفسدین و ساکتین است ✍️ نوشته‌ی حجت‌الاسلام و المسلمین معظمی ▫️ ۶ مهر ۹۸ 2️⃣ بخش دوم (پایانی) : 🔺اگر این تحلیل مبنای کار قرار گیرد به جای یک سو نگری و صرفاً نقد دولت، در آینده نزدیک توفیقات فراوانی برای جبهه حق و انقلاب به دست خواهد آمد. و البته از جمله دلایل اصلی تضعیف جبهه نفاق در فضای سیاسی و اجتماعی موجود حرکات چند سال اخیر در افشاگری نسبت به جریان اصولگرایی، زیر سوال بردن این تفکر، انتقاد به مصادیق اصلی تقویت‌کننده و ترویج‌دهنده این تقسیم بندی غلط و به چالش کشیدن ساکتین و افراد وجیه الناس است. خط نهی از منکر سکوت خط ایست که باید در سالیان پیش‌رو ادامه پیدا کند و اگر با ثبات قدم و روحیه جهادی مبارزه علیه سکوت و مبارزه علیه احتکار آبرو و مقابله با چالش گریزی ادامه پیدا کند و توان‌های زیادی اگر شایسته باشند وارد مدار انقلاب خواهند شد. 🔺نکته دیگر این که از جمله کارهای بر زمین مانده جبهه حزب الله رفع شبهات موجود و مقدر در عرصه مبارزه و جنگ نرم است اقدامی که در دوران نهضت و اوایل انقلاب به بهترین شکل از سوی شاگردان امام خمینی رضوان الله تعالی علیه انجام می‌پذیرفت امروز نیازمند به تولید فکر و تولید محتوا در زمینه پاسخ به شبهات در زمینه مبارزه با فساد و اقامه امر به معروف و نهی از منکر هستیم برای نمونه یکی از شبهات رایج در این زمینه عبارت است از اینکه زندان رفتن یا هزینه‌هایی از این قبیل به نوعی امری منفی یا حتی مغایر با آرمان‌های انقلاب تلقی می‌شود! یا جملاتی از امام راحل قدس الله نفسه الزکیه یا امام خامنه‌ای حفظه الله را به صورت گزینشی برداشته و ترویج می‌کنند و بخش‌های مهم بیان و قلم امامت انقلاب را از پیش چشم جامعه دور می‌کند که این شکل از ایجاد تردید همیشه در مبارزات اجتماعی مرسوم بوده است . 🔺مغالطه می‌کنند که آقای عباسی شاکی خصوصی دارد و ورود در این مسئله به نوعی معارضه با قانون است در حالی که روشنگری و تبیین مواضع دو جبهه مقابل هم و نیز افشاگری درباره شگردهای جریان مفسد و جریان محافظه کار ربطی به مقابله با قانون ندارد و در واقع این مباحث به نوعی مباحث انحرافی است جبهه حزب‌الله باید با نوسازی شبکه خود در کشور از این قضیه که برخی افراد هزینه کل جریان را بپردازند در حد امکان جلوگیری کنند و ابزار روشنگری و آگاهی بخشی اجتماعی ابزاری است که از جمله پیامدها و ثمرات خود انقلاب است. 🔺بنابراین وظیفه انقلابی ایجاد می‌کند با حمایت قاطع از سربازان ولایت و سربازان جبهه امر به معروف و نهی از منکر و برادر بسیجی و سردار جنگ نرم دکتر حسن عباسی اوّلاً مقابل جبهه تزویر و نفاق ایستادگی کنیم ثانیاً با مطالبه‌گری از جریان ساکت و محافظه کار در زمینه‌ی پیوستن این جمعیت کثیر را به کاروان انقلاب فراهم کرده و ثالثاً این اتفاق به ظاهر تهدید را تبدیل به فرصتی برای رفع شبهات موجود در عرصه عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد کنیم. السلام علیکم و رحمة الله و برکاته ⬅️ پایان با همراه باشید 🆔️ @edalatkhah_tb
امام خامنه ای 🔹️ روحیه‌ی جوان سپاه بایستی باقی بماند. نگذارید انقطاع نسلی به وجود بیاید. همان روحیه‌ای که شهدای بزرگ و نام‌آور سپاه از خودشان در میدانهای نبرد نشان دادند در دوران دفاع مقدس و قبل از دفاع مقدس و تعدادی بعد از دوران دفاع مقدس، همان روحیه بایست سریان و جریان داشته باشد در نسلهای متوالی و پی‌در‌پی که وارد سپاه میشوند. 🔹️ تربیت دینی و انقلابی،‌ جلوگیری از انقطاع نسلی، تداوم روش خلاقیت و نوگرایی در ابزارها و در شیوه‌ها را نباید بگذارید متوقف بشود. این نوگرایی به‌طور پی‌درپی در شیوه‌ها، در قواعد کار، در وسایل کار، در ابزارهای رسمی، در ابزارهای حرکت جمعی سپاه در عرصه‌های مختلفی که بعضی را اشاره کردم، در همه‌ی اینها ابتکار و نوآوری در ابزار و شیوه‌ها بایستی وجود داشته باشد که البته این روحیه الان هم در سپاه هست. 🔺️ بنابراین اولین توصیه‌ی این حقیر هم این است که نگذارید سپاه پیر بشود، محافظه‌کار بشود، به وضع موجود قانع بشود؛ روزبه‌روز باید جلو بروید و بهتر بشوید در جهت انقلابی شدن، در جهت دینی شدن، در جهت کارآمد شدن. ۹۸/۷/۱۰ 🆔️ @edalatkhah_tb