eitaa logo
عفاف امین
116 دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
2.9هزار ویدیو
156 فایل
کانالی به یاد قهرمان عرصه عفافگرایی شهید امین،نوجوان ۱۷ ساله که رفتن به جبهه را به ماندن در کنار دخترخاله فتنه گرش ترجیح داد.در این کانال مطالب کتاب درسنامه عفاف را عرضه می کنیم .هم چنین پیام های کانال های دیگر در موضوع عفافگرایی را فورواد می کنیم.
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
کارگروه عفاف گرایی و تربیت جنسی جلسه چهارشنبه 21 شهریور 1397 # نقش پورنوگرافی در تربیت جنسی با ارائه استاد حسین مدبر عزیزی https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
# خلاصه مباحث ارائه شده توسط استاد مدبر: بنده از سال 1375، مذاکرات و پیگیری های لازم را با اداره ارشاد، در خصوص فیلمها و بازی های نامناسب موجود در بازار شروع کردم. آنقدر با آنها صحبت کردم که هر وقت من را می دیدند، می گفتند باز هم این آقا آمد. آن زمان تازه آن فیلمها و بازی ها وارد شده بود و ما شاهد اتفاقات ناشی از توزیع آنها بودیم. اما بی نتیجه بود. می گفتند که پیگیری می کنیم، اما عملاً کاری انجام نمی دهند. اوایل این مجموعه فیلمها و بازی ها به صورت زیرنویس منتشر می شد. کم کم به زبان اصلی وارد شد. اوایل بر روی تصویر خانمها لکه هایی قرار می دادند و به اصلاح سانسور می کردند؛ اما کم کم و رفته رفته که غالباً 5 سال 5 سال صورت می گرفت، تغییر کرد؛ تا اینکه در سال 85 می دیدیم که سانسورها و آن لکه های ایجاد شده بر روی خانمها نیز برداشته شد. این فیلمها و بازی ها در سطح جامعه و در کلیه فروشگاه ها با تعداد بسیار زیاد (5000 نسخه و بیشتر) قابل عرضه بوده و تا چند سال پیش با قیمتهای بسیار بسیار پایین (بین 200 تا 500 تومان) فروخته می شد. سؤال اصلی: چرا بچه های ما وارد مباحث جنسی شده اند؟؟ درست است که میزان پورنوگرافی در جهان در حال افزایش است؛ اما چرا در جامعه ما که زمینه ها خیلی کمتر است، این اتفاقات اینقدر سرعت گرفته است!؟ و اینقدر وحشتناک شده است!؟ آمارها حاکی از آن است که کشور ما در دیدن و تماشای فیلمهای مستهجن، از کشورهایی که تولید کننده پورنوگرافی هستند، بالاتر است!! البته در تولید هم چندان عقب نیستیم؛ ولی مرکز آماری در این زمینه نداریم تا مطمئن باشیم. یکی از دلایل اصلی در این زمینه، این است که ما 17 سال در فضای مجازی بدون قانون زندگی کردیم. یعنی از سال 71 که فضای مجازی در کشور ما ایجاد شد، 17 سال بعد و در سال 88، اولین قوانین مربوط به فضای مجازی ایجاد شده است!!! خلأ قانون در این 17 سال پدر جوانهای ما را درآورد. ایجاد کننده های سایتهای مستهجن مجازاتی نداشتند. سایتهای جنسی ایجاد شده در طول این سالها از حد انتظار بسیار بالاتر است. سایتهای سکسی زنده ای را معرفی میکنم که در کل دهه 80 فعال بودند؛ که با یک کلیک، امکان برقراری ارتباط جنسی را مهیا می کردند. برای مثال سایت تخمه و آویزون، که حداقل 8 سال فعالیت مستمر داشتند. سایت آویزون هر کاری را که دلش میخواست انجام داد. یعنی دقیقاً اوپن ... ! باز ... ! اووِرت ... ! بی خیال .... اقداماتی را که این سایت انجام داده است قابل شمارش نیست. آن زمان که گوشی های هوشمند مطرح نبودند، کار آنها کمی سختتر بود. رسالت سایت آویزون: تقسیم بندی منطقه ای برای دخترها و پسرها (دخترای بوشهری، پسرهای شیرازی و ...) تأکید بیشتر سایت برای ارتباط با محارم و قرار دادن امتیازات ویژه برای برقراری ارتباط با محارم فیلمبرداری از ارتباطات جنسی دریافت فیلمها و عکسهای جنسی از افراد قرار دادن فیلمها و عکسها در سایت و ... در آن زمان که دسترسی به اینترنت محدود بود و بایستی افراد زمانی را برای روشن کردن کامپیوتر صرف می کردند، سرعت اینترنت پایین بود و ... ، این سایت روزانه در ایران 200000 و در مجموع داخل و خارج از کشور، 500000 بازدید کننده داشت و آنها را ساپورت می کرد!! با این وجود، زمانی که مدیریت سایت آویزون توسط نیروهای سپاه گرفته شد، این فردی که کشور ما را اینقدر بهم ریخته بود، به عنوان مفسد فی الارض شناخته نشد!!! و اعدام نشد!!! 70 نفر از اساتید برجسته دانشگاه نامه نوشتند که او را اعدام نکنید!!! بخشی از اعترافات متهم: افرادی که با تمایل خودشان به ما فیلم و عکس از ارتباطات جنسی نمی دادند، وب کم آنها را که معمولاً در اتاق خواب آنها بود، حک می کردیم و کل روابط آنها را ضبط و در سایت خود منتشر می کردیم. چون همه افراد امکان دسترسی به اینترنت را نداشتند، سعی ما بر این بود که فیلمها و عکسها را طوری تبدیل کنیم که از طریق گوشی موبایل و از طریق بلوتوث به راحتی قابل انتقال باشد تا افراد بیشتری به طور سریع و راحت، شاهد این محتواها باشند. عکسها و فیلمهای مذهبی را در لابلای فیلمهای مذهبی نیز قرار می دادیم تا همه اقشار محتواها را ببینند. پس یکی اینکه خلأ قانونی داریم و اینکه احکام در این جرایم بسیار سبک است. https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
# خلاصه مباحث ارائه شده توسط استاد مدبر: دلیل بعدی این است که مسائل جنسی را کسی جدی نمی گیرد. بنده برای همه رؤسای دادگاه ها و رؤسای شعبه ها در مشهد، کارگاهی را در این خصوص برگزار کردم تا میزان اثرگذاری بازی ها و فیلمهای مستهجن را برای آنها بگویم تا این رؤسا کمی با این مسائل آشنا شوند و توجیه گردند. کسی که حالا سایت مستهجن میزند با کسی که در سال 85 این کار را میکند، فرق دارد. تأثیر ارائه این محتواها در 10 سال پیش چندین برابر بود. نکته مهم: تأثیر آسیبهای دهه 80 را باید دهه 90 جمع کرد و آسیبهای دهه 90 را در دهه 1400 (طلاق، بیماریهای جنسی، عاطفی و ...) همزمان با افزایش گوشی های هوشمند و روی کار آمدن فضاهای مجازی، بحث جدی تر می شود. دلیل بعدی ادارک و دیدگاه مردم نسبت به فرزندان خود می باشد. دیدگاه ها و صحبتهای مردم نشان میدهد که چون بچه ها نسبت به موبایل و کاربرد آن فهم بیشتری دارند و استفاده از موبایل را از والدین خود بهتر می دانند، پس فهیم هستند و نیازی به نظارت ندارند! (با افتخار تعریف کردن از حل مشکل موبایل شان، توسط کودک خود) و یا اینکه توانایی نظارت بر روی آنها را ندارند. به نوعی وادادگی خانواده ها نسبت به ابزارهای جدید مثل موبایل. قبل از ورود ابزارها و پدیده های جدید، اول باید جامعه را آماده کرد، موارد مثبت و منفی آن را تعیین نمود، ابعاد آن را تجزیه و تحلیل نمود و سپس آن را وارد جامعه نمود و عدم انجام این امور، منجر به فاجعه می گردد. در حالی که کشورهای اروپایی حداقل سن برای استفاده از فضای مجازی را، 16 سال عنوان کرده اند و برای انواع بازی ها نیز رده سنی مشخص کرده اند، خانواده های ما این موارد را رعایت نمی کنند. حتی برخی ها افتخار می کنند که فرزندان کوچک شان وارد فضای مجازی شده است. البته این افتخار اگر همراه با مدیریت باشد بد نیست. ولی غالباً بچه ها در فضای مجازی رها شده اند. این جمله که "بچه من از من بیشتر می فهمد"، اولین اثری که دارد این است که نظارت خانواده را کمرنگ میکند و آن را از بین می برد. البته تفاوتی هم در بین والدین مناطق برخوردار و غیر برخوردار نیست. غالب بچه های دوره ابتدایی گوشی هوشمند دارند و وقتی از والدین پرسیده می شود که چقدر بر روی بچه های خود نظارت دارید، می گویند خیلی کم و یا اظهار بی اطلاعی می کنند!!! پدر و مادر خبر ندارد که بچه چه می کند. یا می گویند که بچه های ما اجازه نمی دهند که به گوشی آنها دست بزنیم و اگر سهواً به گوشی آنها دست بزنیم، با فریاد، ما را از این کار باز می دارند و می گویند: "گوشی حریم خصوصی است، وسیله شخصی است، مثل مسواک و ..." والدین باید دانش خود را در مورد موبایل بالا ببرند. من جلساتی را در فرهنگسرا برای والدین کاملاً بی سواد برگزار کردم تا کاربرد با گوشی هوشمند را به آنها یاد بدهم. برای اینکه چون از گوشی چیزی نمی دانند، تسلیم بچه های خود نشوند. چرا که این فاجعه است. چون در صورت تسلیم شدن، هاله امنی از عدم نظارت بر دور کودک و نوجوان خود تنیده اند. اولین چیزی که در فضای مجازی به ذهن کودک می رسد، سرچهای جنسی است. چرا که صحنه های جنسی، دنیایی جدید را برای او ایجاد میکند و این جذاب است. درگیر سایت جنسی می شود و محتواهای جنسی را با خیال راحت مشاهده میکند. چون کسی هم او را تنبیه نمی کند. زمان قبل از انقلاب، خانواده هایی که متدین نیز نبودند، به بچه های خود اجازه تماشای فیلمهایی را که برای افراد بالای 18 سال در نظر گرفته شده بود را نمی دادند. تازه فیلمهای آن زمان که پورن نبود !!!! ارتباط جنسی نداشت که ... !!! فیلمهای آن زمان در برابر فیلمهای حالا که چیزی نداشت !!! پخش گزارشی تأسف بار از بچه های ابتدایی در خصوص میزان مشاهده فیلمهای مستهجن و شگرد تماشای آنها از این گونه فیلمهای جنسی از طریق موبایل، ماهواره و فضای مجازی، بدون اطلاع و یا بعضاً با اطلاع خانواده ها. https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
# خلاصه مباحث ارائه شده توسط استاد مدبر: بحث پورن در دنیای بازی ها توزیع انواع بازی های کاملاً جنسی در تمام فروشگاه های کشور صورت می گیرد. به عقیده من آن چیزی که زیر ویترین باشد اشکالی ندارد. چون خود طرف می داند که مصرف آن غیر مجاز است. با این وجود آن را می خرد و استفاده میکند. اما چیزی که در ویترین باشد را چه بگوییم؟!؟ در کشور ما، تصاویری که بر روی بازی ها گذاشته شده است، بازی با ماشین یا فوتبال را نشان می دهد، اما واقعیت چیز دیگری است. در کشور ما هشدار و محتوای پشت بازی را حذف می کنند. گاهی پدر ناآگاهانه بازی های جنسی را در اختیار فرزند خود قرار می دهد. از سال 81 که ورژن اول این بازی (جی تی آی) منتشر شده است، صحبت های زیادی در خصوص جمع آوری آن انجام شده است، اما هیچ فایده ای نداشته است. نه تنها از توزیع آن، اندکی کاسته نشده است، بلکه ورژنها و زبان های مختلف آن نیز به بازار آمده است. به طوری که جی تی آی 5، پورن کامل است. بالاترین فروش را هم در شهرهای تهران، مشهد، شیراز و اصفهان داشته است. این بازی مزاحمت های خیابانی، ارتباط جنسی داخل ماشین، ربایش دخترها، مصرف انواع مواد مخدر و همه چیز را در بر دارد. چیزی نیست که یاد ندهد. هر آنچه که در بحث خلافکاری به ذهنتان می رسد، را بدون تعارف دارد. قوانین بازی در سایر کشورها: شما در استرالیا نمی توانید نسخه ای از بازی جی تی آی را پیدا کنید و همچنین اتریش. از جمعی از آشنایان که به استرالیا سفر کرده بودند، خواستم که این بازی را از آنجا بخرند اما آن را پیدا نکرده بودند. در انگلیس هم با ارائه مشخصات و ارائه کارت شناسایی و پس از کسب اطمینان از سن بالای شما (با توجه به رده سنی) بازی را به شما ارائه می دهند. دو سه هزار دلار هم جریمه فروش این بازی به یک نوجوان لحاظ شده است. البته بعضی از فروشنده ها رده سنی را پاک می کنند که خیلی زود هم به دردسر می افتند. البته این بازی در کشورهای دیگر با قیمت بسیار بالا به فروش میرسد (80 دلار). اما در اینجا قیمت پایین است. قانون فروش بازی در نیوزلند و استرالیا و .. بسیار سخت گیرانه است و ما وحشتناک اوپن هستیم. بازی سیمز (sims) نیز ورژنهای وحشتناکی دارد و غالباً دخترانه است و دخترها لذت بیشتری می برند. این بازی اکثر بازی ها را با هم جمع کرده است. برای بازی باید با اختیار خود، نوع هیکل فرد مورد نظر را انتخاب نمود، رنگ چشم، نوع پوشش، مدل مو، گوشواره و ... و بعد انتخاب حیوان خانگی و نوع و مدل آن و بعد شروع بازی. همه نوع حرکت در زندگی در این بازی گفته می شود. گفته می شود که فرد انتخاب شده الان به چه چیزی نیاز دارد و اگر آن نیاز برآورده نشود، دچار افسردگی خواهد شد و بازی کننده باید آن نیاز را برآورده کند که رابطه جنسی نیز از این دسته نیازها است. تفریحات آخر شب دارد که دقیقاً ارتباط جنسی است. البته انتخاب مکان در این مراحل از اختیار بازی کننده خارج است و بازی برای او تعیین می کند که کدام محل ها مناسب است. در بازی جیمز تنظیماتی وجود دارد که طریقه ارتباط جنسی با جنس مخالف یا موافق را تنظیم میکند و برابر نظر طراح، این ارتباط شکل می گیرد. دقیقاً بیان می شود که چه کاری باید انجام شود و حتی تمام شرایط قبل از شروع ارتباط نیز بیان می گردد. در این آموزشها ارتباطات غیر معقول و غیر معمول و غیر بهداشتی نیز مطرح است. طراح این بازی آقای رایت است که مطلقاً خدا را قبول ندارد و غالب سازندگان این بازی ها این گونه هستند. این بازی به شدت سبک زندگی دختران را تحت تأثیر قرار می دهد و در نگرش جنسی آنها نقش اساسی دارد. یکی از ورژنهای این بازی کفایت میکند که تربیت جنسی یک کودک، نوجوان و یا حتی بزرگسال را تحت تأثیر خود قرار بدهد و به سمتی ببرد که به هیچ عنوان مورد نظر شما نیست. اگر نوجوانی هر یک از این بازی ها را انجام بدهد (خصوصاً سیمز) تغییر در سبک زندگی او، اجتناب ناپذیر است. جلسه ادامه دارد ... https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
ارائه برخی از نظرات اعضای کارگروه در خصوص مباحث مطرح شده: دکتر صمدی: بازی سیمز 4 حتی بحث سه نوع خانواده را مطرح می کند (همجنس گرایی: زن زن و مرد مرد). حتی در بازی فوتبال برای انتخاب بازیکن مورد نظر به ویژگی همجنسگرا بودن آن نیز تأکید می گردد. خانواده ها نقش مهم دارند و به عقیده من خانواده ها نیز مقصر هستند. بچه های خود را به مهدها و مدارس می سپارند و نظارتی روی آنها ندارند. جلسه خوب بود اما دردها را همه می دانند. کی قرار است که رویکردها، راهبردها و راهکارهای مقابله و پیشگیری گفته شود و مدرس به تعداد کافی تربیت شود؟ یکی از مهمانان کارگروه: نوع صحبت و اعتراف آن شخصی که سایت آویزون را مدیریت میکرد، بسیار روح من را خراش داد. چرا اینقدر محکم صحبت میکرد و خیلی راحت از کار خود گزارش ارائه میداد؟ یکی از خانم های عضو کارگروه: آیا امکان برگزاری جلساتی را با انجمن اولیاء و مربیان خواهید داشت؟ چون برخی از خانواده ها از جریان وجود این بازی ها مطلع نیستند و تازه خوشحال هم هستند که سر فرزندانشان گرم است. یکی از خانم های عضو کارگروه: ما در شرایط جنگ و شبیخون فرهنگی هستیم. چرا در مملکت ما بحث فرهنگی و خصوصاً این داستان، مسئول مشخصی ندارد؟ یکی از خانم های عضو کارگروه: جلسه بسیار پر بار، با کیفیت و روان بود. اما اولاً پیگیری و ادامه این مباحث احساس می گردد و دوم اینکه با توجه با اینکه قانونمندی امری بسیار مهم و لازم است، چرا در جامعه درست و به جا اجرا نمی شود؟ و برنامه ریزان چه زمان قرار است که کار درست را انجام بدهند؟ جلسه ادامه دارد ... https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
# سبک زندگی عفیفانه جلسه دوم: یکشنبه 25 شهریور 1397 با ارائه حجت الاسلام بیاتی https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
به نام خدا حجت الاسلام بیاتی: برای داشتن یک زندگی با محتوا و با پیش فرض خویشتن داری جنسی، باید به سه لایه تقویت کننده های عفاف، تخریب کننده های عفاف و نمایشگرها، نشانه ها و نمادهای عفاف توجه شود. افراد به طور طبیعی خویشتن داری را درک می کنند. اگر شما با یک ملحد و کافر در مورد خویشتن داری صحبت کنید، چون این موضوع یک امر فطری است، امر قابل فهمی است. اینکه انسان به عنوان یک انسان باید در فضای فردی و اجتماعی یک سری را امور را رعایت کند و این موضوع در همه جوامعی که در آنها تمدن و فرهنگ وجود دارد، قابل درک است. نمایشگرها، نشانه ها و نمادهای عفاف: آن چیزهایی که نشان می دهد یک فرد عفیف است. نکته: در این زمینه متأسفانه از سوی حوزه و دانشگاه کم کاری شده است و نمودهای عفاف به نوعی تنها در مسأله حجاب دیده می شود و در صورتی که چنین نیست. نمایشگرهای عفاف الف. رفتارها 1. حجاب 2. مدیریت نگاه (علاوه بر یک عامل تقویت کننده، علامت عفاف نیز هست) غمض بصر: بستن چشمها و غض بصر: کوتاه کردن نگاه و ادامه ندادن آن و لذت نیاوردن در آن روایت: برای سنجش حیای یک فرد به چشم او نگاه کنید. نکته: در اولین آیه ای که در خصوص حجاب نازل شده است (برای زنان و مردان) به نگاه اشاره شده است (قل للمؤمنیین یغضون ...) در صورتی که به گمان ما حجاب خانمها از نگاه آنها مهمتر است. چرا حفظ نگاه زن از حجاب او اولویت دارد؟ چون نگاه در مرد عامل است و در زن نماد است. در عدم مدیریت نگاه خود فرد آسیب می بیند. تحقیقی توسط آمریکایی ها در مورد خانمهایی که به آنها تعرض جنسی شده بود، صورت گرفته بود، از مردان متجاوز پرسیده شده بود که چرا با وجود خانمهایی که برای سرویس جنسی مهیا هستند، سراغ افراد دیگر رفته اید؟ بیش از 67 درصد از مردها اعلام کردند که نگاه آن خانم طوری بود که من گمان کردم او هم موافق این رابطه است. در صورتی که خانمها اذعان داشتند که چنین قصدی نداشتند. وقتی خانمی نگاه ادامه داری دارد، گاردش را باز کرده است. در حجاب هم، میزان گرفتن رو به هنگام صحبت با نامحرم، میزان گارد خانمها را نشان می دهد. امام علی (ع) به امام حسن (ع) می فرمایند: «دخترانت را در غرفه هایی قرار بده تا مردها را نبینند.» نمی فرماید که مردها آنها را نبینند. 3. عفت در کلام همه ما می دانیم که کلمات مستهجن و رکیک، کلماتی هستند که نشان دهنده ذهنیت های باز و بی حیای متکلم است. پس اگر فردی شروع به استفاده این کلمات نمود، از عدم استحکام خویشتن داری خودش خبر می دهد و می گوید که من خیلی هم مقید نیستم. 4. ازدواج بهنگام: تلاش برای ازدواج فرزندان و یا تلاش برای ازدواج بهنگام خود 5. امر به معروف در حوزه مباحث عفیفانه (علامت عفت و خویشتن داری خود فرد را می رساند) 6. غیرت ورزی امام علی (ع): عفت یک مرد به اندازه غیرت او است. 7. پرهیز از رسانه های اغوا کننده (عدم استفاده از نرم افزارهای خاص و عدم استفاده از فیلترشکن) ب. موقعیتها 1. التزام به منزل بانوان (عدم اصرار برای خروج از منزل و عدم لذت از حضور اجتماعی و خروج از منزل برای ضرورت) 2. معماری عفیفانه (نوع طراحی محل کار) 3. مدیریت خلوت و اختلاط (عدم ایجاد موقعیت خلوت با نامحرم، باز گذاشتن درب و ...) 4. واسطه گری در امر ازدواج (نگران ازدواج دیگران بودن) 5. جایز بودن ازدواج موقت و مجدد در جامعه (خیانت نداستن این ازدواجها) این ازدواجها در موقعیت های خاص ضرورت دارد. مثلاً خانمی که دارای چند فرزند است و همسرش را از دست داده است. به دلایل نیازهای مختلفی که دارد، نیاز به ازدواج دارد و طبیعتاً نمی تواند با مرد مجردی ازدواج کند و سهم مردی می شود که توانایی در اختیار گرفتن همسر دوم را دارد و یا خانمهایی که به تجرد قطعی نزدیک شده اند و یا به آن رسیده اند که طبق آمار رقم بسیار بالایی می باشد. جامعه ما در برداشت از این قضیه بسیار ضعیف است و این مسأله تبدیل به یک بحران شده است. در طول این 40 سال حتی یک فیلم نیز درباره ازدواج موقت و ضرورت آن در مواقع خاص ساخته نشده است. چرا که این مورد جلوی بی عفتی را می گیرد. https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
نقطه نظرات برخی از اعضای حاضر در جلسه: آقای دکتر سعیدی: انتخاب دوست نیز می تواند نشانگر عفت باشد. مثلاً دوست خوب نشانه عفیف بودن فرد باشد. معاشرت با افراد خویشتن دار به خویشتن داری فرد منجر می شود. انتخاب محل زندگی نیز نشانه دیگری است. افراد ثروتمندی هستند که در مناطق به اصطلاح بالا شهر که از نظر موقعیت های عفاف در سطح ضعیفی قرار دارد سکونت نمی کنند و یا نزدیک به مدارس دخترانه خانه نمی خرند و یا افرادی که به دلیل حفظ موقیعت های عفیفانه برج نشین نشده اند. انتخاب سفر نیز مهم است. مثلاً انتخاب سفر ترکیه یا سفر کربلا. متأسفانه برخی از افراد متدین، فرزندان خود را برای زندگی بدون در نظر گرفتن موقعیت های عفاف، به کشورهای دیگر می فرستند و این نشانه بی اهمیتی عفاف برای آنها است. فرستادن دختر خود برای تحصیل به شهرهای دیگر نیز می تواند از این قبیل باشد. چرا که شاهد تغییر حجاب و رفتار دختران بعد از رفتن به شهرهای دیگر، برای تحصیل بوده ایم. آقای دکتر صمدی: نمایشگر دیگری که برای عفاف می توان احصا نمود، انتخاب رشته ورزشی برای خانمها است. مثلاً ورزشهای خیابانی مثل دوچرخه سواری و اسکیت. مورد دیگر اصرار برای کلاسهای فوق برنامه مثل زبان است. در صورتی که در تمام مدارس مذهبی مشهد، اگر جلوی یک دانش آموز دوره دوم قرآن بگذاریم در یک خط حداقل سه غلط اعرابی دارد! این مورد را بنده در تمام دانش آموزان تست کرده ام. متأسفانه از دوره پیش دبستانی در یک مجموعه مذهبی بوده است ولی در پیش دانشگاهی در قرائت قرآن مشکل دارد و حتی متدینین ما گرفتار این مشکل هستند. حالا انتخاب کلاس موسیقی و غیره هم بماند. یکی از آقایان حاضر در جلسه: موردی را در موقیعت های عفاف مطرح کردید که درباره ارتباط دانشجو با استاد همجنس بود. اگر دانشگاه استاد خانم نداشته باشد تکلیف چیست؟ حجت الاسلام بیاتی: در این صورت بحث اختیار و انتخاب مطرح نیست. متأسفانه در خود حوزه های علمیه نیز بعد از گذشت 40 سال، برای بخش خواهران مجبور به گذاشتن اساتید مرد هستیم و ساختارسازی ها اشکال دارد. یک کم کاری و یک عدم برنامه ریزی در این زمینه وجود دارد و به حاکمیت برمی گردد. این نشان دهنده نگرش عفیفانه پایین در این زمینه است. آقای ابوترابیان: ما آنقدر در مدارس دخترانه مشکل داریم که گفتنی نیست. درصد بالایی از معلمان مجرد خانم در این مدارس هستند که زهر تلخی را بر علیه ازدواج در کام این بچه ها می ریزند و آن وقت این خانمها چطور میتوانند دختران ما را به عفاف و ازدواج تشویق کنند. متأسفانه سیستم نیز اینها را آسیب شناسی نکرده است. آموزش و پرورش بایستی که بچه ها را مبتنی بر خانواده بار بیاورد. یکی از آقایان حاضر در جلسه: در رابطه با ارتباط اساتید و دانشجویان نکته ای را عرض کنم، گاهی اگر استاد به هنگام صحبت به دانشجو نگاه نکند، دانشجو گمان می کند که استاد برای او اهمیتی قائل نیست و استاد در چنین حالتی دچار یک پارادوکس می شود که باید چه کار بکنم؟ بنابراین آموزش به اساتید در مورد چگونگی مواجهه با دانشجویان دختر و پسر بسیار ضروری می باشد. رفتار با دختر بی حجاب در کلاس چگونه باشد. بحث دوم اینکه دانشجوهای ما از ازدواج و اتفاقی که در ازدواج خواهد افتاد، نا امید هستند و لذا ازدواج سفید را جزء گزینه های خود قرار می دهند. نکته بعدی اینکه اگر به تفکیک جنسیتی پرداخته شود، برخی مسائل حل خواهد شد. چرا که در برخی از رشته ها اصلاً نیازی به حضور خانمها نمی باشد. خانم درویش زاده: در بحث نمایشگرها بایستی به چند قدم عقبتر برگردیم. الگوی تحصیلی و ازدواج ما از اساس غلط است. هیچ کدام از مواردی که در جامعه داریم، اسلامی نیست و به طور طبیعی خروجی آن همین می شود. من هر چه گشتم ندیدم که در اسلام الگوی اشتغال خانم را داشته باشیم. الگوی تحصیل چه در دانشگاه و چه در حوزه، غربی است. برخی از دوستان من که در حال تحصیل در سطوح سه و چهار هستند، دلیل تحصیل و کار خود را، ننشستن در خانه بیان می کنند که این مغایر با نمایشگر موقعیتی التزام به منزل بانوان است که شما مطرح نمودید. ساختار تحصیل مشکل دارد. خانمی که از صفر تا دکترا، با این ساختار تحصیل کرده است، چگونه باید به گفت که عفیف باش. خانمی که یاد گرفته است صحبت با آقا برای او مهم نباشد چطور می توان عفت را به او گفت؟ برای اصلاح این ساختارها باید برنامه داشت. https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
بنابراین در مراحل 1. ارزشگذاری عفاف: مردم عفاف را ارزش بدانند و حکومت نیز اعلام کرده باشد. 2. تثبیت ارزش: اکثریت افراد خود را نسبت به آن ملتزم ذهنی بدانند. حتی یک فرد بی عفت نیز می گوید که آدم باید باعفت باشد. سازمان تبلیغات اسلامی در مطالعه ای به آمار 95 درصدی باور به عفت افراد جامعه رسیده است. 3. هنجار سازی عفاف: توجه به تمام مصادیق عفاف (متأسفانه بی عفتی ندانستن برخی از مصادیق بی عفتی در جامعه امروز ما و عدم الزام دانستن برخی موارد وجود دارد. مثل نگاه طولانی مدت به نامحرم حتی در جامعه متدینین) اگر بخواهیم عفاف اسلامی و نه عفاف عرفی داشته باشیم، باید تمام مراتب را رعایت کنیم. اما همه مراتب را نمی توان دفعی انجام داد. بایستی برای هر مورد حد و خط قرمزی تعیین شود و جامعه اسلامی در مواردی که آن حدود لحاظ نشود، اقدامات لازم را انجام بدهد. در این صورت اگر برخورد شود، جامعه نیز همراهی می کند چون مورد مقبولیت قرار گرفته است. نمودار مراتب بی عفتی از کم به زیاد قلبی و ذهنی نوشتاری سمعی کلامی بصری جلوه گری و نمانیدن زینت (حجاب) لمس بوسه جنسی (زنا) - در تحقیقی که توسط سازمان تبلیغات اسلامی در سال 1391، در 31 مرکز استان صورت پذیرفته است، تعیین شده است که چند درصد افراد حجاب شرعی خود را رعایت می کنند (در نظر گرفتن 27 آیتم برای هر فرد اعم از آقا و خانم). طبق این مطالعه که برای مترددین است، 65 درصد مراکز استانها حجاب شرعی خود را رعایت نمی کنند. بدحجابها به سه دسته غافل، متخلف و معاند (به شکل بدن نما و استفاده از رنگهای کاملاً غیر متعارف) تقسیم می شوند. حدود 55 درصد بدحجابها غافل هستند و تنها 10 درصد آنها متخلف و معاند هستند. با حجابها نیز که 35 درصد هستند، به سه دسته مروج، منضبط و هوشیار تقسیم می شوند. پیشنهاد و طرح ما این است که باید با بی عفتی های بزرگ مقابله صورت بگیرد و ممنوع بودن این بی عفتی ها اعلام گردد و برای آنها قانون گذاری شود روی آن کار رسانه ای صورت بگیرد. به بی عفتی های کوچک نیز اهمیت قائل هستیم ولی تصّور اجرای تمام احکام اسلامی صحیح نیست. مثلاً سنگ بنای صحبتها و گفتمانهای خود را حجاب قرار ندهیم و به بی عفتی های بزرگ و شدید بپردازیم. بی عفتی های بزرگ کدامها هستند؟ ملاک تعیین مراتب عفاف 1. گناه کبیره بودن (مثل خود ارضایی) 2. جرم انگاری و تعیین مجازات علنی و بازدارنده در دین دارند (ورود حدود و تعزیرات به این موارد) 3. شدت قبح فطری، عقلی و اجتماعی (واکنش شدید افکار عمومی) 4. نزدیک بودن به التذاذ جنسی حرام (خودارضایی، دوستی پنهانی شهوانی، قیادت و قوّادی، زنا، لواط، مساحقه، شراب خواری، مجلس لهو و لعب، رقص، سقط جنین، خلوت با نامحرم، تشبّه به جنس مخالف، اشاعه فحشا و ...)
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
بی عفتی های بزرگ بر دو نوع هستند. بی عفتی های علنی و مخفیانه 1. بی عفتی های علنی از قبیل: رقص (نمایش در سریال های تلوزیون)، قیادت (اپلیکیشن موبایل)، رابطه دختر و پسر، شراب خواری (عدم دخالت پلیس)، مجالس لهو و لعب (عدم دخالت پلیس)، تشبّه به جنس مخالف 2. بی عفتی های مخفیانه از قبیل: لواط، خود ارضایی، مساحقه، زنا، لمس و بوسه نتیجه علنی شدن برخی موارد: 1. قبح آن در جامعه شکسته می شود (جامعه کم کم برخی از این موارد را از دایره بی عفتی خارج می کند. مثل رقص یا شراب) 2. فراوانی تعداد گناهان جنسی (از آنجا که موارد علنی ذکر شده به شدت تحریک کننده هستند، افراد را برای انجام اصل التذاذ جنسی (هر چند مخفیانه) آماده می کنند.) 3. افراد وقیح جرأت می کنند از ارتکاب علنی گناهان جنسی سخن به میان آورند. (طنزپردازی به نام ژوله چالش جدیدی را در خصوص مواردی که افراد در تلوزیون اجرا نموده و از آنها ایراد گرفته شده است، را به راه انداخته است و به تمسخر ایراد گیرندگان می پردازد) 4. مقابله با بسیاری از بی عفتی ها، به صورت رسمی و حکومتی سخت می شود. انجام علنی مراتب مقدماتی > کثرت علت عدم قبح اجتماعی > کثرت گناهان جنسی مخفیانه > جرأت طرح علنی مفاسد جنسی > تضعیف گفتمان عفاف در جامعه > حکومت توان مقابله رسمی ندارد > گفتمان قفل می شود. در نتیجه باید ریشه بی عفتی را بیابیم. باید چه کار کنیم؟ بی عفتی های بزرگ خودشان ریشه دارند و ساختار سازی می کنند. 1. از راه تصویب اسناد بین المللی در جامعه اسلامی (مثل سند 2030) گاهی فرزند من خودش اقدام به تماشای فیلمها و تصاویر مستهجن می کند و گاهی آموزش و پرورش آموزش جنسی به بچه ها را در دستور کار قرار می دهد. 2. از بستر فضای مجازی به گسترش اباحه گری و شیوع بی عفتی های بزرگ می پردازد. 3. برهم زدن اقتصاد سالم و نوشانیدن مال حرام به افراد (رابطه مال حرام و بی غیرتی و بی عفتی) 4. از مسیر تغذیه و مصرف گوشت خوک، شراب و تراریخته گاهی پدر بی احتیاطی می کند و مراقب فرزندش نیست که چه غذاهایی را مصرف می کند، گاهی خود پدر چنین مواد غذایی ایی را به منزل می آورد و گاهی هم وزارت بهداشت خودش مسیر ورود تراریخته به کشور را ترتیب می دهد و یا آدامس هایی وجود دارد که در آنها درصدی شراب وجود دارد. 5. از مسیر از بین بردن هویت جنسی، تشخص جنسیتی و بهم زدن مسئولیتهای متناسب با جنسیت در جامعه (دختران و پسران ما چه فهم و مسئولیتی از خودشان در زندگی دارند؟) 6. از طریق دانشگاه ها و تولید دانش در علوم انسانی و تجربی (علم را بدون خدا، بدون دین و بدون هدایت کننده بالاتر فرض نموده و مدیری که این علوم را می خواند، بر این اساس تصمیم گرفته و اقدام می کند) به تعداد مدخل دشمن، پروژه عملیاتی تعریف می شود. اما پیشنهاد اصلی ما این است که در خصوص بی عفتی های بزرگ یک مطالبه گری ایجاد گردد. ما در قم و فیضیه از طلبه ها ثبت نام کردیم. افرادی نیز در سامانه ما ثبت نام کرده اند. باید یک مطالبه گری صورت بگیرد و اجازه ندهیم که کسی از خط قرمزها رد بشود. خط قرمزها تعیین گردد و به جامعه بگوییم که اگر این را قبول دارید، نسبت به آن حساس باشید. پیشنهادی را در گذشته در خصوص دستگیری افرادی که در خانه های مجردی دستگیر می شدند ارائه دادم که عملی نشد. گفتم تصاویری را از این افراد ضبط نموده و چهره آنها را مات کنید، اما نوع لباس و پوشش آنها مثل شلوار پاره یا وصله دار او را نمایش دهید و یک انگاره ذهنی درست کنید. افراد با دیدن این نوع پوششها که در تن افراد فاسد باشد، کمتر به سراغ خرید آنها می روند. چون قبح عملکرد آن افراد فاسد را به لباس آنها زده اید. ما هنوز کار روانی را بلد نیستیم. در حالی که این کار را خدا خوب بلد است. خداوند فرمود حجاب برای زنان آزاد است، کنیزها حجاب نمی خواهند. حالا کنیزها التماس می کنند که بگذارید ما نیز حجاب داشته باشیم. باید طوری فضاسازی شود که خود افراد بخواهند و التماس کنند. ام سلمه می گفت زمانی که آیه حجاب نازل شد تمام زنان به حجاب رو آوردند، در حالی که در مورد این قضیه یک مورد مجازات نیز نداشتیم. به این خاطر که فشار اجتماعی آنها را مجبور به انجام این کار می کرد نه فشار حکومت. اینها دو چیز هستند. https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
خلاصه ای از نشست 4 مهر به نام خدا برخی از مباحث مطرح شده توسط استاد مدبر: افزایش انتشار و رواج فیلمهای پورن و استهجان کامل و بدون سانسور و عرضه این محصولات در سوپر مارکتها و فروشگاه های دیگر توزیع گسترده انیمشینی پورن در سطح مشهد به طور جدی و عدم پاسخگویی مسئولین در این رابطه https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
اثرات بسیار سوء فیلترشکنها بر روی تربیت جنسی فرزندان: استفاده از فیلتر شکن از یک سال قبل آغاز شده است و تأثیر انفجار آن در سالهای آینده خودش را بیشتر نشان خواهد داد. قبل از فیلتر تلگرام، استفاده از فیلتر شکن در کشور ما خیلی کم بود و خانواده ها خیلی استفاده نمی کردند، اما بعد از فیلتر تلگرام، (بدون توجه به دلایل مثبت و منفی این عمل) متأسفانه مراجعه به سایتی که معرفی کننده انواع فیلتر شکنها است، گسترش یافته است. حکایت منزلی که در آن، قفل سنگینی دارد ولی دیوار ندارد!. تلگرام را فیلتر نموده ولی دیوارهای آن را برداشته ایم و فیلتر شکن در اختیار کودکان و نوجوانان قرار گرفته است. آمار استفاده از فیلتر شکن در کشور ما 1700 درصد افزایش یافته است و هیچ کس هم ناراحت نمی شود. استفاده از فیلتر شکن یعنی ورود به سایت مستهجن شدن. چیزی که در همه جای دنیا برای کودکان ممنوع است. یک بخش فیلتر شکن تلگرام است، هزاران بخش دیگر آن سایتهای مستهجن است. درصد منفی زدن کنکوری های ما، به قول یکی از دوستان 100 برابر افزایش یافته است (افت تحصیلی وحشتناک). یکی از کارشناسان برنامه های ماهواره ای: اگر زنی قبل از ازدواج باکره باشد، یعنی تجربه جنسی کامل نداشته است. از آنجا که یک پایه مهم در زندگی داشتن تفاهم جنسی است، خوب فردی که اصلاً تجربه جنسی را نداشته است، به سادگی می تواند تفاهم جنسی او بهم بخورد. لذا اول ازدواج و بعد سنجش تفاهم جنسی صحیح نیست، چون نمی فهمند که شیوه جنسی یکدیدگر به هم می خورد یا خیر!. بنابراین این بحث یک مانع جدی و سمی برای یک رابطه آزاد و سالم است. استاد مدبر: منظور از شیوه جنسی ایشان چیست؟ ممکن است فردی برای داشتن تفاهم در شیوه جنسی مجبور شود تا آخر عمر مدام گزینه های خود را عوض کند تا به فرد مورد نظر خود برسد. این فرد خیلی طرفدار دارد. تازه این یکی از راهنمایی هایی است که به افراد جوان می کند. بازدید روزانه سایتهای پورن جهان (با IP مشخص): سایت x : 150 میلیون بازدید در روز، سایت دیگری 168 میلیون بازدید، 190 میلیون بازدید، 204 میلیون بازدید، 288 میلیون بازدید، 546 میلیون بازدید، 671 میلیون بازدید، یک میلیارد و 171 میلیون بازدید، یک میلیارد و 314 میلیون بازدید و یک میلیارد و 607 میلیون بازدید در روز آمار دیگر سایتهای پورن می باشد. یکی از معروف ترین این سایتها 37 میلیون عضو دارد. این سایت به افرادی که می خواهند خارج از زندگی مشترک نیز رابطه داشته باشند، خدمات ارائه می دهد. شعار آن هم این است: " زندگی کوتاه است، خیانت کن". یکی از مخالفین جدی پورن، دکتر توماس مورن: ما سالها است مذهب خویش را از دست داده ایم. در غیاب دین، زندگی بیش از هر زمان دیگری به منجلاب تبدیل می شود. به همین دلیلی ما در تصویرگری سکس و پورنوگرافی تا این حد به بیراهه رفته ایم. کافی است نگاهی به انبوه مجلات مستهجن و فیلمهای پورن بیندازیم تا بیشتر به حقیقت این مفاهیم پی ببریم. ما خود را از آغوش فرشتگان به درون جهنم انداخته ایم و تنها شاهد حماقت روز افزون هستیم. https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
خلاصه ای از نشست 11 مهر به نام خدا برخی از مباحث مطرح شده توسط استاد مدبر: بررسی برخی از دیدگاه ها و نظرات افراد موافق و مخالف با پورونوگرافی: آقای هیوهفنر (مجله پلی بوی) فهمید که نه تنها می توان امور جنسی را تبدیل به کالا کرد، بلکه کالاها را نیز می توان جنسی نمود. https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
خانم گیل داینز: آسیب پورنوگرافی در زمان حال بیشتر از 20 سال آینده خواهد بود. چرا که ممکن است جامعه امروز تفاوت آنچه که واقعیت است و آنچه که حقیقت غایی است را نتواند تشخیص بدهد ولی با حاکم شدن محتوای جدید در فضای رسانه ای جامعه، قادر به تشخیص واقعیت و دروغ خواهد بود. آنچه در برنامه های فارسی زبان و غیره می گذرد: تلاش جهت تبدیل شدن فیلمهای پورنو به واقعیتی طبیعی در جامعه، توسط میزبانان برخی از برنامه های تاک شو اهدای هدایا برای بهترین پورن استارها طی مراسم و جشنواره های مختلف دعوت از هنرپیشگان و ساخت برنامه ها و تبلیغ همجنسگرایی و تلاش جهت کاسته شدن دیدگاه های منفی در این خصوص با رفتاری که این برنامه ها ترویج می کنند، عریان گری به عملی شیک تبدیل می شود. صحبت یکی از بازیگران پورن به هنگام دریافت جایزه پر مخاطب ترین مطلب اینترنتی 2016: آنقدر عکس برهنه از خودم منتشر میکنم تا بمیرم عوارض تماشای پورن بر روی جسم: ترشح هورمون دوپامین (ایجاد احساس سرخوشی) دوپامین بخش مرکزی و بدوی مغز را به صورت تقویت کننده طبیعی (غذا، رابطه جنسی، عشق و دوستی) و تقویت کننده غیر طبیعی (مواد مخدر، پورن) شارژ میکند. بر اساس تحقیقات ماری آنا لیدن: اگر معتادین جنسی مجبور باشند که از میان همبستر واقعی که روی بستر در انتظار آنها است و پورن آنلاین، یکی را انتخاب کنند، آنها به طرف اینترنت خواهند رفت. https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
# معرفی کتاب # کتاب ششم کتاب «دروغ‌هایی که زنان باور می‌کنند و حقایقی که آنها را آزاد می‌سازد» نوشته «نانسی لی دموس» با ترجمه پریسا پورعلمداری https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
نیاز زن امروز، شنیدن حقایق است و این واقعیتی است که بسیاری از مدعیان حمایت از حقوق زنان را در غرب به این نتیجه رسانده که باورهای فمینیستی دروغ هایی بیش نیستند و دیگر نمی توانند پاسخ گوی نیاز زنان هوشمند امروز باشند و زندگی منطبق با دستورالعمل‌های الهی با روح و روان آدمی سازگارتر و مطلوبتر است. این کتاب، به 40 دروغ رایج در غرب که زنان آن را باور کرده‌اند و این باورها به زندگی فردی و اجتماعی آنان آسیب زده‌ است، می‌پردازد. نویسنده این کتاب که یک زن مبلغ مسیحی است، با اشاره به سردرگمی‌های روزانه زنان، می‌کوشد به آنان کمک کند تا فریب‌هایی که بسیاری از آنان را به ناامیدی کشانده است، بشناسند و با معرفی شیطان به عنوان منشأ تمام دروغ پردازی‌ها و انحرافات بشری و استفاده از مثال‌های مستند و حقیقی، خواننده را راهنمایی کند تا به سوی حقایقی بازگردند که تنها با آموزه‌های دینی، قابل یافتن‌اند. این کتاب که با شیوهای نو و جدید، نگرش‌های فمینیستی را نقد می‌کند، در سه بخش و یازده فصل تدوین و تنظیم شده است. دروغ‌های که زنان درباره خودشان، گناه، ازدواج، فرزندان، عواطف و شرایط زندگی باور می‌کنند، برخی از عناوین این کتاب‌اند. در بخش سوم این نوشتار، حقایقی که زنان را از این دروغ‌ها آزاد می‌کند، مطرح می‌شوند. با توجه به تشابهاتی که در باور بسیاری از زنان دیندار مسلمان وجود دارد، خواندن این کتاب به عموم خانواده ها، محققان و اساتید علوم اجتماعی به ویژه زنان و دختران مسلمان توصیه می‌شود. https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
کارگروه عفاف گرایی و تربیت جنسی خلاصه ای از جلسه چهارشنبه 23 آبان موضوع: تحلیلی از انحطاط و فروپاشی فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جهان غرب با ارائه آقای محمود کرمانی‌نژاد با سابقه بیش از 40 سال اقامت در فرانسه https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
به نام خدا آقای کرمانی نژاد: در فاجعه و یا به اصطلاح انقلاب 1968 فرانسه، آزادی جنسی به معنای واقعی روی داد که باعث مشکلات شدیدی در فرانسه گردید. خیلی از افراد فکر می کنند که فرانسه مهد آزادی و پیشرفت است، اما چنین نیست. در فرانسه بر خلاف ایران، نمی توان به معنای واقعی هلوکاست را زیر سؤال برد. شمار زیادی از افراد در فرانسه اعتصاب غذا می کنند و اخیراً زوجی یک هفته در اعتصاب غذا بودند. فرانسه اولین کشور مصرف کننده قرص‌های خواب آور و ضد اضطراب می باشد و درصد بالایی از اعضای جامعه آن، دچار یأس و ناامیدی هستند. در فرانسه هر سه روز یک زن و هر یازده روز یک مرد کشته می شود. در دو شهر بزرگ فرانسه، 75 درصد فرانسوی ها تنها و بدون خانواده زندگی می کنند. بیش از 10 میلیون مسلمان در فرانسه زندگی می کنند (جمعیت فرانسه 75 میلیون نفر). سقط جنین در فرانسه آمار بسیار بالایی دارد و برای این کار نیاز به بیمه، پرداخت پول و مدارک شناسایی نمی باشد و کلیه خدمات به راحتی و رایگان صورت می گیرد. چرا که جمعیت کمتر برا آنها کنترل پذیرتر است. این نوع خبرها انتشار نمی یابد، چون نظام قدرت سلطه دارد. در یکی از شهرهای فرانسه 32 درصد ساکنین خارجی هستند و فرانسوی ها کمتر زاد و ولد می کنند و به همین ترتیب پیش برود، نژاد فرانسوی ها را باید در موزه ها پیدا نمود. بیش از 70 درصد زندانی ها در فرانسه، مسلمان هستند. مزدورهای اجاره ای (داعشی ها) در فرانسه فعالیت زیادی دارند. 95 درصد بچه های عرب زبان و یا مسلمان خارجی در فرانسه تحصیلات زیر دیپلم دارند و 5/4 الی 5 درصد آنها به دیپلم می رسند. صهیونیسم ها شبکه های داخلی تلوزیون و تمام روزنامه های فرانسه را به دست گرفته اند و افکار خود را به مردم فرانسه تحمیل می نمایند. صهیونیسم ها بر این باورند که اگر روی یک زن کار کنیم، 5 نسل برنده ایم و با کار روی یک مرد، تنها 1 نسل برنده خواهیم بود. اولین کشور فروشنده صلاح در جهان امریکا است، روسیه مقام دوم و فرانسه مقام سوم را دارد. اما با توجه به جمعیت و تعداد فروش صلاح در فرانسه، این کشور در واقع مقام اول را در فروش صلاح در جهان خواهد داشت. در دهه 1990 ازدواج همجنس بازان مورد تصویب قرار گرفت. تلاشهای بسیاری برای تصویب نشدن این قانون صورت پذیرفت، اما با همه این تفاسیر این قانون اجرا شد. در فرانسه ایران هراسی و اسلام هراسی زیادی وجود دارد. چرا در فرانسه ایران هراسی است ولی تمام خیابانهای ما را پژو پر کرده است؟ فرانسوی ها غالباً دیدگاه متفاوت تری را نسبت به ایران، بعد از سفر به ایران پیدا می کنند. در فرانسه مسأله نژادپرستی نیز مطرح است. جالب این است که این کشور علیرغم نژادپرستی، حامی حقوق بشر نیز می باشد. از زمانی که بحران اقتصادی افزایش یافته است، نژادپرستی نیز بیشتر شده است. در حال حاضر در فرانسه، ثانیه ای 3000 یورو به کسری بودجه اضافه می‌شود و روز به روز شرکت های بیشتری بسته می شوند. در فرانسه بعد از انقلاب دهه 1789، چندین سال طول کشید تا فرانسه به ثبات اقتصادی و فرهنگی برسد. اولین انتخابات چهل سال بعد صورت پذیرفت و کسانی که مالیات می دادند می توانستند فقط در انتخابات شرکت کنند. در امریکا روزی 35 نفر قتل عام می شوند و 80 میلیون نفر زیر خط فقر قرار دارند. در آینده ای نزدیک، ایتالیا از اروپا خارج می شود و در این صورت فروپاشی ایتالیا مطرح می شود. دانشگاهی در بروکسل (کشور بلژیک) در تحلیلی اخیر به این نتیجه رسیده است که: انسانهای معتقد و متدین، انسانهای بسیار فرهیخته، آگاه و دموکرات هستند و انسانهای سکولار و غیرمذهبی، انسانهایی جاهل و دیکتاتور هستند. https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
سؤال یکی از اعضای حاضر در جلسه: اخیراً گفته می شود که در فرانسه بر روی فرزندآوری توجه و تأکید می شود، آیا این مسئله صحت دارد؟ آقای کرمانی نژاد: خیر. خانواده در فرانسه از جایگاه مطلوبی برخوردار نبوده و طرح و برنامه ای نیز برای توجه به خانواده، میل به زندگی مشترک و فرزندآوری وجود ندارد. سؤال یکی از اعضای حاضر در جلسه: بازتاب نامه حضرت آقا به جوانان اروپایی در فرانسه چگونه بوده است؟ آقای کرمانی نژاد: متأسفانه از آنجایی که اسلام هراسی به معنای واقعی در فرانسه وجود دارد، این نامه چندان مورد توجه جوانان قرار نگرفت. https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
🔴 رد پای سند 2030 این بار به نام حقوق کودکان 🔴 دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک: آیین نامه خود مراقبتی جنسی کودکان تدوین می شود http://www.irna.ir/fa/News/83106835 🔅با دقت و توجه به فعالیت های دبیر مرجع و اخبار مربوطه می توان گفت که این سازمان در راستای تعهدات بین المللی در صدد آموزش جنسی به کودکان است. در واقع این ها با توجه به نیاز جامعه در حفظ حقوق کودک به دنبال پیاده کردن اهداف سند2030 هستند. 🔅با پیگیری اخبار مربوط به محمود عباسی، معاون وزیر دادگستری و سرپرست مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک متوجه پیگیری دولتی اهداف سند 2030 می شویم . از مسئولین و دست اندرکاران دلسوز و انقلابی خواستار پیگیری این قضیه هستیم. 1- ایران با پیوستن به کمیته حقوق کودکان، به دنبال جهانی امن تر برای آنهاست . معاون وزیر دادگستری و سرپرست مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک معتقد است این شورا با پیگیری وظایف داخلی و پایبندی به تعهدات بین المللی به خصوص در همکاری با کمیته حقوق کودک، قدمهای بلندی در جهت تأمین امنیت کودکان کشورمان برداشته است. https://khabarfarsi.com/u/60723080#back البته این صفحه از اینترنت حذف شده است 2- اولین کنفرانس بین المللی حقوق کودک و کنفرانس منطقه ای عدالت برای کودکان توسط مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک در تاریخ ۴-۹ آذر ۱۳۹۷ در شهر تهران و در سالن همایش های بین المللی هتل المپیک تهران برگزار میگردد . http://conferencealert.ir/events/birjand_kodak 3- واگذاری امور کودک و نوجوان به سازمان‌های مردم نهاد ضروری است https://www.jamaran.ir/fa/tiny/news-1028467 4- معاون وزیر دادگستری: حال کودکانمان خوب نیست محمود عباسی، معاون وزیر دادگستری و سرپرست مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک گفت: حال کودکانمان خوب نیست و باید به یک واکاوی اساسی در این زمینه بپردازیم. https://www.isna.ir/news/97070804807/ 5- برپایی نشست‌های تخصصی در هفته ملی کودک: دو نشست تخصصی و یک کارگاه آموزشی با همکاری سازمان حفاظت از محیط زیست، مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک و ماهنامه‌ قلک در هفته‌ ملی کودک برگزار می‌شود. بر همین اساس نشست «کودک، توسعه پایدار و آینده» با همکاری کانون و سازمان محیط زیست و با سخنرانی لیلا زمانی، رئیس گروه توسعه‌ی پایدار سازمان حفاظت محیط زیست روز شنبه ۱۴ مهر از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در سالن همایش مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برگزار می‌شود. http://www.iribnews.ir/fa/news/2244349/ https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
# نفوذ فرهنگی # تغیییر علایق # تغییر جایگاه دوست و دشمن # دشمن دوستی https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
💠بسیاری از گمان می‎کنند که با نزدیک شدن هرچه بیشتر به پسر و برآورده ساختن خواسته‏های او، می‎توانند او را به سمت سوق دهند و از نظر خودشان یک روش عاقلانه و منطقی را دنبال می‎کنند. اما به دلایلی این اتفاق نمی‎افتد: 1️⃣برداشت اشتباهی که پسر از دختر دارد؛ 2️⃣هزینه‌های ازدواج برای پسر؛ 3️⃣پسر در هر بخش از این ارتباط‎ها، به میزانی از لذت جنسی خود می‎رسد. ❇️در نتیجه، پسر به ازدواج فکر نخواهد کرد و اگر وارد ازدواج شود، امری غیرعاقلانه است. ♨️اغلب دخترهایی که با پسرها می‎شوند، دخترهای پاکی هستند. یعنی به دنبال نیستند. اما عموماً، تمام پسرهایی که با آن‌ها دوست می‌شوند، معتقدند که این دخترها ناپاکند. زیرا به دلیل تطبیق بر خود، برداشت اشتباهی از دختر دارند. ✍️ مربی و مشاور خانواده https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
🔷 (نسل‎های گذشته)، بیشتری برای فرزندان خود درنظر می‎گرفتند، اما فاصله کمتری از بچه‌های خود داشتند. 🔷اما ، به طور برعکس، تنبیه کمتری برای فرزندان خود درنظر می‎گیرند، اما بیشتری از آنان دارند. 🔷به بیان دیگر، والدینِ امروز کمتر تنبیه می‎کنند و امکانات بیشتری برای فرزندانشان تهیه می‎کنند، اما متأسفانه کمتری با فرزندانشان دارند و روابط کلامی عاطفی یا همان قربان صدقه رفتن‌شان کاهش یافته است. ✅اما با فرزند مستلزم رابطه صمیمانه‌ی والدین با یکدیگر است. 🔷والدینی که با یکدیگر، به ویژه در حضور فرزندان به مشاجره می‎پردازند، زمینۀ سستی رابطه صمیمانه با فرزندشان را ایجاد می‎نمایند 📌 تضمین کننده فرزند ماست. 🔷در هر فرصتی که پیش می‎آید، با فرزندمان در یک فضای ، و صحبت کنیم. کودک نیاز دارد که دریچه قلبش را به روی کسی بگشاید، رازهای دل خود را مطرح نماید و چه کسی بهتر از و . اگر پدر و مادر این نیاز و را ارضا نکنند، ممکن است جایگزین آنها شوند. ⚠️بر اساس پژوهش رقيبي (1382)، مشكلات روابط بین والدین بر دختران بزهکار (فراری و...) مؤثر بوده است. در حالي كه با توجه به اين پژوهش، مشكلات اقتصادي و تحصيلي تأثيري در انحراف نداشته است. ✍️ https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از تنهاي پایدار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎤 چرا باید زنان پوشش داشته باشند در برابر مردان🧕 😳 درسال مردان میلیاردها خرج میکنند تا زنانی که لباس کمی پوشیدند را ببینند ✅ این تفاوت بین زنان و مردان است ✅ مرد اینگونه برنامه ریزی شده 🌸 @hejabuni | دانشگاه حجاب 🎓
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
غریبه_ها_پر_میکنند... 🎥 🌿نخستین انتشار به مناسبت 🔸نویسنده و کارگردان: محسن امانی 🔸تهیه‌کننده: محمدجواد موحد 🔸تولید شده در گروه هنری کات 🌱🌱🌱🌱🌱 🔶یکی از نیازهای اساسی انسان، است. بدین معنا که می‏خواهد مورد محبت و علاقه دیگران واقع شود. 🔶مهر و در افراد نقش قابل توجهی دارد. در مقابل، موجب بروز اختلال منش و انواع می‏گردد. یعنی در صورتی که فرد از سوی خود احساس بی‏محبتی کند، چه بسا ممکن است برای جبران آن درصدد انتقام جویی برآمده و اعمال خطرناکی را بر خلاف قانون و هنجارهای اجتماعی مرتکب شود. 📌اما اگر والدین با یکدیگر و با فرزندان خود رابطه عاطفی متعادلی برقرار کنند، می‏توانند در نفوذ کرده و سپس آنها را در کنند. ♨️اگر فرزندان از سیراب نشوند و احساس کمبود محبت کنند و آنها را تکیه گاهی امن و مورد اطمینان برای خود به حساب نیاورند، ممکن است جذب کسانی شوند که نسبت به آنها اظهار محبت و علاقه کاذب می‏نمایند و این نقطه، آغازگر انحرافات بعدی افراد است. ❇️در حالی که اگر نیازهای عاطفی فرد در مورد توجه قرار گیرد، فرزند نسبت به بسیاری از اظهار محبت‏ها‏ی ساختگی، می‏کند و از آنها مصون خواهد ماند و بر اساس عقل و خرد و به دور از احساسات، جهات مثبت و منفی عمل خود را خواهد سنجید. ✍️ https://eitaa.com/umefafgaraei