eitaa logo
عفاف و حجاب
166 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
3.1هزار ویدیو
20 فایل
پستهای تخصصی عفاف،حجاب ومقام بانوان هدف آنست هرکس نیازمندی بمطالب مختلف مرتبط با عفاف،حجاب وبانوان داشت،بتواندبامراجعه به اینجارفع نیازنماید باارسال مطالب مفیدبه مدیر،مارادرگردآوری مخزنی مرتبط باعفاف وحجاب یاری فرمایید @efafhejab مدیر👇 @eabdollah
مشاهده در ایتا
دانلود
تفرقه بیشتر ❗️❗️❗️ ✅امروز هر آنچه بی حجابی و بدپوششی را تقویت کند ، عامل تفرقه بیشتر، صدمه به اتحاد کشور و کمک به تضعیف بنیان های اقتدار ایران اسلامی است چرا ؟ چون : ⭕️اولا این عرصه ، ابزار دست دشمن برای ضربه به ملت ایران است مانند عملیات های ایذایی متعددی که در فتنه ی خرابکارانه ی اخیر با خط دهی و برنامه ریزی جریان برانداز رخ نمود پس باید این ابزار را از دست دشمن گرفت اما نه با از بین بردن اصل ارزش حجاب به بهانه رفع نزاع با افراد هنجارشکن که با حفظ این ارزش زیرا اگر حجاب در کشور ما از بین برود در واقع هدف دشمن پیاده شده است ! ⭕️ثانیا نوعی طغیان علیه فرهنگ غالب و سنت کهن کشور یعنی نجابت و حیا و پوشیدگی و نتیجتاً از خودبیگانگی و بی هویتی مضاعف و خودباختگی در برابر فرهنگ انسان سوز غرب است که در نوع خود مردم را از همدیگر دور تر و نزاع و جدال ، شکاف و چنددستگی های اجتماعی را از این مسیر بیشتر می کند. ( اکثریت قاطع ملت ایران خواهان پیروی از دستورات قرآن کریم ، حیا و زیست عفیفانه و حضور اجتماعی زن توام با کرامت است) ⭕️ثالثا: دارای عوارض عینی در بلند مدت و کوتاه مدت در از هم گسیختگی خانواده ها ، توسعه روابط ضد بشری میان اعضای جامعه و سرایت آن به مثابه یک ویروس مهلک به سایر اندام جامعه است. بعلاوه آنکه شعله ی این اشتعال ، سیری ناپذیر است. بی حجابی و بد پوششی مقدمه ی آسیب به کلیت التزام عمومی به شریعت ، کمرنگ شدن مقدسات اسلامی و سستی بنیان رابطه ی سالم زن و مرد در پهنه هنجار های اجتماعی میهن اسلامی ماست. اگر افرادی هستند که حقیقتا به وحدت فکر می کنند بهتر است بر نظارت و برخورد بازدارنده با اقلیت هایی که اتحاد استوار بر پوشش و حیا و حرمت های دینی را بر هم می زنند ، متمرکز شوند تا هم افراد کم توجه و یا احیانا فریب خورده به دامن جامعه برگردند و هم معاندان در اقلیت به کنج انزوای اجتماعی خویش بازگشت کنند. ✍️ کافی 📌کانال رسمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور: https://eitaa.com/joinchat/147849401Cf9c3f14f0d
🔴انقلابیِ نمایشی ✍مهدی جمشیدی ۱. «انقلابیِ‌ نمایشی»، کسی است که بنیان‌های فکر اسلامی و انقلابی‌اش دچار چرخش به سوی لیبرالیسم شده است، امّا همچنان «ادّعای انقلابی» دارد و با «ادای انقلابی»، تظاهر می‌کند. او آن‌قدر «عمل‌گرا» و «روزمرّه‌اندیش» بوده که به‌تدریج، دامنۀ تجدیدنظرهایش به قلمرو ارزش‌های اساسی نیز رسیده و از درون، استحاله و مسخ شده است. او خویشتنِ انقلابی‌اش را باخته و جز پوستۀ نمادین و شعاری، چیزی از هویّتش باقی نمانده است. او چون در مواجهه‌های عملی و عینی، احساس کرده است که «منطق انقلابی»، شکست می‌خورد و او را ناکام می‌گذارد، هستۀ انقلابی‌گری را وانهاده و پوستۀ انقلابی را حفظ کرده است تا در عین این «عبور هویّتی» و «چرخش فکری»، دست‌کم برخی از ظواهر را نگاه داشته باشد. در واقع، رندانه و زیرکانه چرخش کرده است، نه صادقانه و شفاف. حرف‌های ناگفتۀ زیرمیزی دارد که تعهد به منافعش، اجازۀ بازگویی آنها را نمی‌دهد. چون می‌خواهد در ساخت قدرت بالا برود و بماند و منزلت سیاسی‌اش تثبیت شود، جسارت ساختارشکنی ندارد. در پی جایابیِ ساختاری است نه طرد شدن. بدین‌جهت، در جادّۀ «محافظه‌کاری» و «کلّی‌گویی»، شب‌روی می‌کند تا مبادا حاشیه‌ای ساخته شود. در خلوت به گونه‌ای سخن می‌گوید که احساس می‌کنیم که تفاوت او با رقیب سیاسی‌اش، فقط «سیاسی» است و مسأله، بودنِ «شخص او» است نه «استقرار ارزش‌ها». او فقط در ظاهر و به‌نام، نمایندۀ ارزش‌هاست نه در واقع. واقع و واقعیّت، چیزی جز منافع شخصِ او نیست و باقی، «پوشش‌ها» و «توجیه‌ها» و «نقاب‌ها»یی برای پنهان نگاه‌داشتن این راز هستند. ۲. «انقلابیِ نمایشی»، این‌گونه فهمیده است که لیبرالیسم، «منطقِ زمانه» شده و او نیز چاره‌ای جز بازتولید این منطق ندارد و باید از خود، چنین خویشتنِ جدیدی بسازد. او دربارۀ منافع شخصی‌اش، تاب‌آوری ندارد و اهل مدارا نیست، امّا اگر پای ارزش‌های اسلامی و انقلابی در میان باشد، از هیچ تساهل و تسامحی فروگذار نمی‌کند و هیچ خطّ قرمزی را نمی‌شناسد. به‌خوبی می‌داند که می‌تواند با ارجاع به «مصلحت‌اندیشی» و «خواست مردم» و «عقلانیّت» و «حکمرانی خوب» و «حکمرانی نو» و «بحران حکمرانی» و ... از همۀ ارزش‌ها عبور کند. او هیچ‌گاه دستش از توجیه، خالی نیست؛ برای مستقر نشدن هر یک از ارزش‌ها، ده‌ها استدلال دارد و به این واسطه، اسلام و انقلاب را به «آرزوهای خوب امّا نشدنی» تبدیل می‌کند. حتّی اندکی آرمان‌گرایی را نیز برنمی‌تابد و با تیغ واقعیّت‌ها و شبه‌واقعیّت‌ها به جان آرمان‌ها می‌افتد و از آنها، تصویری «خیالی» و «خام» می‌سازد. گویا ارزش‌ها فقط در صفحه‌های کتاب، شدنی هستند، امّا همین که میدان واقعیّت پدید آمد، باید آنها را کنار نهاد و جانب لیبرالیسم را گرفت. به‌این‌ترتیب، او وانمود می‌کند که ارزش‌های اسلامی و انقلابی، «خوب‌های ناممکن» هستند؛ محال‌هایی برای ناکجاآباد که از سطح شعار، فراتر نمی‌روند و اگر چالش نیافرینند، هیچ گرهی را نمی‌گشایند. ۳. «انقلابیِ نمایشی»، به رهبر انقلاب ارجاع می‌دهد، امّا ارجاع‌هایش «گزینشی» و «دلخواهانه» هستند و ازاین‌رو، حاصلش جز «تحریف» نیست. رهبر انقلاب را به نفع خویش، مصادره‌به‌مطلوب می‌کند و از ایشان چهره‌ای می‌سازد که خود می‌خواهد. او همۀ آیت‌الله خامنه‌ای را قبول ندارد، بلکه حتّی بسیاری از درون‌مایه‌های اندیشه‌اش را نمی‌پسندد، امّا چون می‌خواهد در قدرت سیاسی بماند و از نردبان قدرت بالا برود، زبان به اعتراض نمی‌گشاید و شفاف سخن نمی‌گوید، بلکه موذیانه، تفکّر ایشان را تحریف می‌کند. همچنان‌که کسانی در جریان اصلاحات از امام خمینی، چهرۀ لیبرال ساخته‌اند، کسانی نیز در جریان اصول‌گرایان، با آیت‌الله خامنه‌ای چنین معامله‌ای می‌کنند. ۴. انقلابیِ نمایشی، بی‌ایدئولوژی است؛ چون «سیّال» و «شناور» است و بر اساس «اقتضاهای شکنندۀ روزمرّه»، هویتّش را تعریف می‌کند. در هر زمانی به رنگی درمی‌آید و این رنگ نیز برآمده از «جوّ» و «فضا» است؛ همچون آفتاب‌پرست، این «زمینه»‎ است که رنگ‌ و لعاب او را تعیین می‌کند. خودش، همان بیرون است و اگر خودی در میان باشد، جز منافع و تمنیّات و لذّت قدرت نیست. به‌این‌ترتیب، ایدئولوژی‌اش به تعبیری، «جوّزدگی» و «عوام‌زدگی» است، البتّه با نام موجّه «مردم» و «جامعه» و «مصلحت» و «عقل سیاسی» و ... . در واقع، ایدئولوژی‌اش تابع جهت وزش باد است نه حقیقت. او از ارزش‌ها، آنچنان خواجه‌گانی ساخته است که در حرم‌سرای لیبرالیسم، بیتوته کرده‌ و بی هیچ تنش و تلاطمی، به خدمت «سلطنت لذّت» گمارده شده‌اند؛ ارزش‌هایی رقیق و منفعل و بی‌خاصیّت که تسهیل‌گر جماع تحمیلی «لیبرالیسم» با «جامعۀ ایران» هستند. 🔴 👇 @bidariymelat
🔴مسئولین هشدار/حجاب وصیت شهدا ⏪ وضعیت اسفناک بی حجابی در جامعه بی داد می کند سیصد هزار شهید دادیم که جامعه ای ما این گونه آلوده به فساد و فحشا بشود قرار ما این نبود آمدید ابرو را درست کنید چشم را هم کور کردید شما که در سال ۹۸ جلوی فتنه بنزینی ایستادگی کردید و بنزین را ۳ هزار تومان نگهه داشتید و دو روزه فتنه را جمع کردید حالا این جنبش فاحشه ها را نمی توانید دو روزه جمع کنید چرا می توانید ولی نمی خواهید ▪️این جنبش کثیف که از مهر ماه شروع به فتنه کرده با ساز و کار رسانه ای که داشته توانسته مسئولین ما را بترساند به مسئولین می گوییم این جنبش به شدت حرام لقمه و وقیح است هر قدمی که شما عقب بکشید این حرامی ها ده قدم جلو می آیند امروز فتنه ای روسری است فردا لخت شدن فردا آزاد کردن سواحل برای لخت شدن فردایش همجنسگرایی خلاصه خواسته ای این حرامی ها تمامی ندارد اگر جلوی این جنبش امروز ایستادگی نکنید و قلع و قمه نشوند معلوم نیست فردا بتوانید جلویشان را بگیرید. ✍ ارجمندی 🔴 👇 @bidariymelat
🔴انتظار داری برات هورا بکشن⁉️ ⏪میگه که در مورد رعایت ، باید طوری رفتار بشه که تنش به وجود نیاد! خب برادر من، انتظار داری وقتی جلوی مکشفه ها و ولنگارها وایستادی، همه به حرفت گوش بدن؟ یا کف بزنن و هورا بکشن❓ اونم تو زمانی که این همه بهشون رو دادی. 👈 قطعا وقتی جلوی هر و یا وایستی، با یه عده ای دچار میشی و باید از قوه قهریه استفاده کنی؛ اگر قرار بود که همه چیز کشور با بگو و بخند حل بشه، پس این همه قانون و دستگاه های عریض و طویل برای چیه 🔴 👇 @bidariymelat
همین الان در اصفهان کنسرت برپاس نیروهای ستاد امربه معروف تا نیمه شب درگیرن هیچ کار خاصی هم نمیتونن برای کنترل اوضاع انجام بدن چون کسی گوشش بدهکار نیست...دوستان میگن در این کنسرت ها دیگه موضوع کشف حجاب نیست باید برای برهنگی تذکر داد و واقعا نمیدونم برای تذکر باید بهشون چی بگیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴بچه های غرب این فرزندان غربی که مدام در رسانه هایشان میشنوند مسلمانان تروریست هستند,نمیدانند زمانی که در اسلام به مردان تعلیم میدانند زن گل است و خدمتکار نیست یا زن خیر کثیر است جد وابادشان زن را حیوان میدانستند وبرای زن پوزه بند می بستند تا حرف نزند. همین هاامروز برای ما شعار ازادی سر میدهند. این قفل دهان کنار سایر اقلام اسارت زنان در موزه هلند نگهداری میشود ✍عالیه سادات ___________________ به ما بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/2336751715C0fba986b70
15.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 وقتی وسط لحاف خواب ها به میدان می آیند...‌ در این ویدئو در وسط اغتشاشات پیش بینی کردیم که عده ای وسط لحاف خواب که اونموقع ساکت بودن به زودی ظهور خواهند کرد . الان درمورد حجاب هم همین اتفاق افتاده!!! این گروه همیشه خیلی هزینه ها به انقلاب وارد کردن. 👤 🔴 👇 @bidariymelat
🔴میدانید خطرناک تر از جامعه ای که در ان سگوری ازاد است چیست؟ 🔻اری جامعه ای است که در ان مدام مردم را نسبت به یکدیگر بی توجه کرده اند. 🔻جامعه ای است که مدام به مردم میگویند دیگری را قضاوت نکن تا راحتر بتوانند هنجارهای اجتماعی را بشکنند و جامعه را اماده پڌیرش فسق بکنند. 🔻اری جامعه که در ان عیسی به دین خود وموسی به دین خود باشد جامعه خطرناکی است.البته دخالت در زندگی شخصی دیگران ,حریم های خصوصی دیگران با بی تفاوتی به گناهان اجتماعی متفاوت است.کسی حق سرک کشی به زندگی شخصی دیگران ندارد اما سلامت اجتماعی وفرهنگ شهر به همه مربوط است.تمام جزییات شهر به همه ما مربوط است. ✍عالیه سادات ___________________ به ما بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/2336751715C0fba986b70
🔴 دزدان ایجابی و فرهنگی نوع جدیدی از دزدها وجود دارند که در مقابل هر فسادی مانند بی‌حجابی نسخه کار فرهنگی و ایجابی میدهندو مخالف هر گونه اقدامات قانونی و سلبی هستند.اینها در واقع به بهانه کار فرهنگی و ایجابی کیسه ای برای غارت بیت المال دوخته اند.هرساله صدها میلیارد از بیت المال بحساب دکان های این جماعت می‌رود تا مثلا کار فرهنگی کنند. این جماعت هم پول بیت المال را به بهانه کارهای فرهنگی غارت می‌کنند و هم نظام را فریب می‌دهند و هیچ اقدام فرهنگی موثری انجام نمی‌دهند و هم فرصت را از نظام انقلابی می‌گیرند تا اقدامات اصلاحی اساسی انجام ندهد... بودجه ده ها میلیاردی به بهانه جهاد تبیین در سال گذشته یادتان هست که رهبر انقلاب مستقیم ورود پیدا کردند و محکم در دهان این جماعت زدند. حالا ببینید چه بودجه هایی به بهانه حجاب و عفاف تصویب می‌کنند و بالا می‌کشند.... 🔴 👇 @bidariymelat
🔴 مسئولان هنوز در حال برگزاری جلسات متعدد و مکرر و پشت سرهم و دور هم و باهم هستند.... خانم شما فعلا حجابت رو رعایت کن تا ببینیم کی از دل جلسات اینا یه چیزی میاد بیرون 🔴 👇 @bidariymelat
💡 قابل توجه مدعیان کار فرهنگی ... 🔹میخواستم نکته ای عرض کنم خدمت کسانی که به دلایل مختلف مانند روشنفکری مذهبی ، حزب اللهی بازی های صورتی ، فرار از فعالیت های سخت و خطر زا ولی تاثیر گذار یا روحیه لطیف و نرم و ... فقط اصرار بر کار فرهنگی دارند که خداوند نظر دیگری بر کار فرهنگی دارد که در سوره آل عمران آیه ۱۰۴ می فرماید : وَ لْتَكُنْ مِنْكُمْ أُمَّةٌ يَدْعُونَ إِلَى الْخَيْرِ وَ يَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ يَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْكَرِ وَ أُولئِكَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ‌ و از ميان شما بايد گروهى باشند كه (ديگران را) به خير دعوت نمايند و امر به معروف ونهى از منكر كنند و آنها همان رستگارانند . ✅ پس خداوند دعوت به خیر یعنی فعالیت فرهنگی را کنار امر به معروف و نهی از منکر ، آن هم به صورت متحدانه و گروهی قرار می دهد و رستگاری را در این صورت تضمین می کند ... ⏪وگرنه دوست عزیز کار فرهنگی به تنهایی ثمره ندارد ... 🔴 👇 @bidariymelat
🔴 چند نکته در مورد یک استدلال غلط ❌ برخی می گویند که اول مشکل اقتصاد و معیشت را حل کنید تا بتوانید مشکل حجاب را هم حل کنید. 1⃣قطعاً حل مشکل اقتصادی، جزو اولویت هاست و در حوزه های مختلف می تواند تأثیرگذار باشد. اما یک کشور، هزار مسأله و موضوع دارد؛ نمی توان به بهانه نقص یا اختلال در یک حوزه، هزار حوزه دیگر را به حال خود رها کرد. نمی توان گفت: چون مشکل اقتصادی داریم، بنابراین، بهداشت، کشاورزی، آموزش و پرورش و مسائل فرهنگی را تعطیل می کنیم❗️ 2⃣مسئولین حوزه فرهنگ کشور، مسئولین بخش اقتصادی و تأمین معیشت مردم نیستند. هر کدام از مسئولین باید وظایف خود را انجام دهند. 3⃣بخش قابل توجهی از معضلات حجاب در جامعه ما مربوط به قشر ثروتمند و مرفه جامعه است. 4⃣بخش قابل توجهی از کسانی که نسبت به حجاب پایبند هستند، از نظر اقتصادی جزو قشر متوسط و متوسط به پایین جامعه هستند. 5⃣مردم یمن سال هاست که در شرایط سخت جنگ و تحریم روزگار می گذرانند. اما حجاب زنان و دختران یمنی، زبانزد است. 6⃣اوایل انقلاب و در زمان دفاع مقدس، از نظر اقتصادی فشار زیادی را تحمل کردیم، اما آن دوران یکی از پاک ترین دوران تاریخ انقلاب از نظر فرهنگی محسوب می شود. 7⃣چندین دهه است که همیشه مشکلات اقتصادی داشته ایم و حل ریشه ای مسائل اقتصاد، در عرض یک سال و دوسال صورت نمی گیرد. 👈 اگر قرار بود موضوع حجاب را به مسائل اقتصادی گره بزنیم، از همان اول انقلاب تا الآن، نباید لزوم رعایت حجاب، از سوی امام ره و مقام معظم رهبری مطرح می شد و باید بر همان بستر ضد فرهنگی و در محیط فاسد دوران پهلوی زندگی می کردیم ❗️