eitaa logo
-اِهتمام-
1.2هزار دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
858 ویدیو
4 فایل
قسم به آرامشِ چشم‌های اشک‌بارَش ؛ که از آن امنیت می‌بارید..! اِهتمام ‌: تلاش‌ ‌، پشتکار . . کپی؟فوروارد قشنگتره؛)
مشاهده در ایتا
دانلود
من میتونم کل ۱۲ ماه سال رو تو هوای ابری و بارونی/برفی زندگی کنم.
به همه چیز این دنیا عادت کرده‌ام؛ جز نبودن تو نداشتن تو،رفتنت به قول سهراب سپهری: اینجا یك نفر دلتنگ است...
و چنان سوخت که بر سر در آن ‌، این شده حک سر زینب به سلامت ‌، سر نوکر به درک(:
میان عاشق و معشوق فرق بسیار است چو یار ناز نماید شما نیاز کنید ‌!
ولی هیچی دردناک تر از خوندن کتاب شهدا وقت شهید شدنشون نیست:)))
از تو فقط یدونه هست پس مواظب خودت باش💚✨
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_ هر گوشه از این دنیا باشم ‌، تو هوای شیش گوشه‌م :)
_اندازه یِ صد گرم کوکائین دوست دارم :) +فقط همینقدر؟! _حکمش اعدامه ..
وقتی بلند شدن انتخابت باشه ‌، مهم نیست چندبار زمین میخوری‌!
یه جمله تو کتاب کیمیاگر میگه ‌: " اگر من بخشی از افسانه ی تو باشم تو روزی به من باز خواهی گشت ‌"
از شوکت سیمرغ ‌، پری خواسته بودم خورشید درخشان به کفم بود ‌، ولی من از شمع ‌، دل شعله وری خواسته بودم با عقل خود از عشق سخن گفتم و خندید آری ‌! خبر از بی خبری خواسته بودم غیر از ضررم مشورت دوست نبخشید ای کاش ز دشمن نظری خواسته بودم افسوس ‌! خدا حاجت یک عمر مرا دادی ای کاش لب سرخ تری خواسته بودم _ فاضل نظری