به همه چیز این دنیا عادت کردهام؛
جز نبودن تو نداشتن تو،رفتنت
به قول سهراب سپهری:
اینجا یك نفر دلتنگ است...
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_ هر گوشه از این دنیا باشم ، تو هوای شیش گوشهم :)
یه جمله تو کتاب کیمیاگر میگه :
" اگر من بخشی از افسانه ی تو باشم
تو روزی به من باز خواهی گشت "
از شوکت سیمرغ ، پری خواسته بودم
خورشید درخشان به کفم بود ، ولی من
از شمع ، دل شعله وری خواسته بودم
با عقل خود از عشق سخن گفتم و خندید
آری ! خبر از بی خبری خواسته بودم
غیر از ضررم مشورت دوست نبخشید
ای کاش ز دشمن نظری خواسته بودم
افسوس ! خدا حاجت یک عمر مرا دادی
ای کاش لب سرخ تری خواسته بودم
_ فاضل نظری