اتفاق خوب مثل بهار میمونه
قبل اومدن هيچکس باورش نمیشه اما
اون رسالتش افتادن و رسیدنه کاری هم
به باور من و تو نداره ،
بیتابی نکن .
خدا میگه حق نداری نگران چیزی باشی که هنوز اتفاق نیوفتاده ...
تو در حمایت کامل من هستی !
آدمیزاده دیگه
نیگاش میکنی فک میکنی رو ابراس
یهو دو دیقه بعد جوری زیر آواره که انگار هیچکاری نمیشه براش کرد ...