به سرم زد که برایت بنویسم :خوبی؟
یادم آمد که بلاکم دهنم را بستم .
یا سریع من را در آور زین بلاک لعنتی
یا به جان جفتمان من هم بلاکت میکنم !
مَا وَدَعَکَ رَبُکَ وَ مَا قَلَی :)!
که خدای تو هیچگاه تو را ترک نگفته و بر تو خشم ننموده است .
_ سوره ضحی ، آیه ٣